"Dobrou"...
KIM
Už je to dva týdny co jsem přijely do Londýna a kromě restaurace a spánku jsme jinou činost ještě neokusily. Je hodně náročné trávit tam čas od rána do noci. Čím déle tam jsme tím práce víc a víc přibívá. Někdy se stane že se s holkamá vídám jen ve dveřích když oni přichází a já odcházím do práce.Občas mám službu s Tany a občas s Mel. Všechny jsem už dost vyčerpané a rozhodně není reálné přestat kouřit. Kafé a cigarety jsou jediné co nám dodá energii. I když jsem dostaly velmi slušné peníze na začátek občas si říkám jestli byl dobrý nápad jsem jet. Ale co to plácám byl to dobrý nápad.Jen je to trochu těžší než jsme čekaly a jde to na nás hodně vidět.
"Tak já už půjdu domů přeci jen je 11" řekla jsem Benovi s kterým jsem dnes měla službu.Samozdřejmě že nás je tu víc ale s Benem jsme museli zůstat déle aby se vše spočítalo a uklidilo."Naschledanou pane Crowfte." Z posledních sil jsem se šla rozloučit s panem Croftem avšak když jsem chtěla odejít zastavil mě.
"Kim co kdyby jste si teď vzaly s holkama aspoň týden volna? Hodně jste se za poslední dva týdny nadřely a odvedly práce jako nikdo tady.Volno si zasloužíte.Určitě jste z Londýna ještě nic neviděly."Celá jsem se rozzářila a jeho úsměv my dodal energii.
"Vážně pane Crowft? Šlo by to? a na týden? Není to moc?" Zasypala jsem ho otázka a on se jen začal smát."Ale Kim je tady mnoho jiných který neodvedly tolik práce co vy za rok.Rád si na ně posvítím a vy si koukejte pořádně odpočinout.Přístí výkend nás čeká prestyžní oslava a vás 3 bych tam rád měl.Samozdřejmě to obnáší velké prémie."
"Děkujeme mnohokrát,holky budou nadšené.Jsem si jistá že se nám Londýn bude moc líbit a rádi se oslavy zůčastníme. Dobrou noc." Mile jsem se rozloučila a s hlavou v oblacích jak si konečně s holkama odpočineme jsem kráčela tmavou ulicí.
Noční Londýn není ani tak zdaleka děsivý.Všude kolem je plno lidí a já se mezi něma proplétám abych byla co nejdříve doma.
"Ahoj jste tu?"zařvala jsem ve dveřích."Koukáme se na film." odpověděla my Tany."Takže mám pro vás dobrou a špatnou zprávu ,kterou chcete slyšet první?" snažila jsem se to co nejdéle natahovat.
"Tu špatnou ať nám ta dobrá zpravý náladu." Dodala Mel."Takže budeme si muset zvyknout být zase na pár dnů jenom spolu." smála jsem se.Holky na mě jen nechápavě zíraly.
"A to proč?Šak spolu jsme ne?" divila se Mel.
"Jsme ale ne 24 hodin deně.Zítra jdeme do klubu a tak pořádně oslavíme náš týden volna ,dlouhého spánku a žádné práce." Holky začaly radostí skákat a nemohly uvěřit tomu že jsme opravdu dostaly volno a k tomu na týden.
Ještě hodinu jsme se skvěle bavily a potom se rozhodly že spolu opět usneme na sedačce která je pro nás akorát velká.
.....
"Mel pohni taxi už je tady." řvaly jsme s Tany na Mel která se ještě zkrášlovala v koupelně."Letím" vyběhla z koupelny a málem nevybrala tu ostrou zatáčku."Mel ty si něco pila?"Smály jsem se."Haa vtipné ale zkus si to sama utíkat na takovách botech." Musím uznat že boty Melany byly opravdu vysoké.Na okrajích měly hroty a skvěle ladily s jejími uplými,černými šaty.Tany měla trochu barevnější kombinaci a to červené lodičky s černými silonky a k tomu volnější červeno černé šaty s velkým výstřihem ve předu.Bylo to odvážné ale opravdu jí moc slušely.Já jsem na sobě měla bílé,obtáhlé šaty s velkým výstřihem na zádech.Byly jednoduché ale mě se velmi líbily. Bílé pásové lodičky a k tomu stříbrné psaníčko.