Last kiss??

54 1 0
                                    

Crr..... rozezněl se zvonek po celém bytě.Kdo to může být.....

Kim

Otevřela jsem dveře a když jsem chtěla něco říct ,nevydala jsem ani hlásku. Jen jsem tam stála s pusou dokořán a koukala na Nialla .

"Ahoj.." Stále jsem nedokázala nic říct jen jsem tam tak stála ."Hej.." Mávala mi něčí ruka před obličejem..

"A..Ahoj..Co bys.. potřeboval?.." Snažila jsem se najít ty správná slova.No asi se mi to moc nepovedlo."Josh si zapomněl v autě telefon a říkal ať ho hodím kvám aby jste ho prý k sobě dnes pustily.Což jsem mimochodem neměl říkat." Začala jsem se trošku smát a přitom jsem chytala červenou barvu."Dám je Tany,myslím že to bude ten důvod proč tu bude chtět být."

"No o té nám básnil celý večer.. ráno " To už ke dveřím doběhla Tany i s Melany. "No dámy teď mě omluvte budu muset jít,doufám že se ještě někdy potkáme.Hlavní je že vím kde vás hledat." mrkl na nás a během minuty už byl pryč.Možná za to mohly ty divné hloučky dívek kolem nášeho bytu.

"No to si snad děláš prdel." Začali jsem bláznivě pištět a všechny tři jsme byly doslova omráčení a jen jsme tak poletovaly po chodbě. Vím že jen s něma zažiju ty nejskvělejší chvíle.Nedokážu si představit že bych tu teď byla s někým jiným než s něma.Jsou jak moje sestry,víme o sobě vše a to je to kouzlo ,že i přez to všechno se máme tak moc rády.Skoro se mi chce plakat při představě že jsem tu málem neměly být.Nebylo to tak snadné zařídit tenhle "výlet" ale tak moc jsme věřily že vše vyšlo a ještě lépe než jsme čekaly. Jen jedna osoba nám tu chybí ale doufám že co nejspíš přijede a my budeme všechny pohromadě.Bella je další člověk bez kterého by to nešlo. Mrzí nás že nemohla jet s námi ale slíbila že nás přijede navštívit a doufám že si to rozmyslí a zůstane tu s náma.

"No lásky moje nechci nám kazit radost ale do půl hodiny nás nabere sestřenka a jedeme do práce.Vlastně je to to ,proč jsme tu takže tyhle ty okolní události jsou jen bonus." Tany nás hned musela informovat o dalším plánu dnešního dne. Dneska snad stineme i jít se někam navečeřet a hlavně nakoupit. Moc jsem toho včera nestihly a tak kdyby nám tu Tamara nenechala nějaké jídlo budeme asi ohladu.

"Kim,Tany ,Tamara je tady. Pohněte nebo půjdeme pěšky." divím se že Melany je znás jako první hotová. Rozhodně jsme všechny vypadaly kouzelně. A není to egoistické akorát každá znás dokáže přiznat pravdu.Někdy to je kruté ale hlavně upřímné.Jsem ráda že před sebou nemáme žádné tajnosti a vše si řeknem narovinu.

Cesta netrvala ani 15 minut . Vystoupily jsem u moderní restaurace ve které jsme měli pomáhat se vším o co nás požádali.Protože mnoho zaměstnanců chtělo odjet na dovolenou práce je tu prý až až...

Šéf je velmi přijemný .Takový strarší pán který rád povídá o svých zálibech.Myslím že za tu hodinku co nám vše vysvětlouval jsme se víc dozvěděli o něm než o restauraci.Dnes jsem si jen zkoušely jak obsluhovat a abychom se zde vyznaly,seznámily jsem se s ostatními a ti nás velmi mile přijali.Zítra už jedeme na ostro.

"Nebylo to tak těžké" bavili jsem se po cestě s holkama."A co budeme teď dělat,jsou 3 hodiny a já mám celkem hlad." ozvala se Mel."Zajdeme do restaurace ne?" Všechny jsem kývly na souhlas a z auta jsem pokukovaly po všech těh krásách okolo.Doufám že si to někdy stihneme prohlédnout i z blízka.

Když jsme dojely domů ,Tamara nám poradila jednu skvělou restauraci kousek od tuď.Hned jsem tam šli a bylo to opravdu výborné.Dokonce už po nás i pokukuvali ostatní kluci a jejich pískání nešlo přeslechnout.S holkama jsme si dnešek parádně užili.Po jídle jsem si skočily ještě do vedlejší kavárny na kafé a stále jsem nepřestaly kouřit i když už jsme tolikrát chtěly,aspoň jsme to trochu omezily a dáváme si už jen ke kafé.

"Jde něco v televizi?" i když jsem byla unavená bylo přeci jen 9 hodin a nějaký ten filmek by se hodil."Nic moc,musíme si koupit nějaký film abychom si měly co pouštět".odpověděla mi Tany."Někdo zvoní!!" vyrušila nás z debaty Mel ,která si dělala čaj v kuchyni."Jdu otevřít to bude určitě Josh,volal mi že příde." Celá rozzářená letěla Tany ke dveřím.

Tany

Když jsem otevřela dveře nikdo tam nestál,jen na zemi jsem uviděla ležet červenou růži."To je pro tebe má princezno."Ten jeho křehký hlas s mírným chraplákem se mi vryl do paměti hned jak jsem ho poprvé uslišela promluvit.Než jsem stačila cokoliv říct kráčel po schůdkách přímo ke mě a ani na minutu odemě neodtrhl oči.Na sobě jsem měla jen lehký saténový župánek a pod ním košilku která mi tak tak zakryla co měla.Dravě se přisál na mé rty a ani na chvíli jsem se nebránila.Nebyla to žádná opatrná pusa ale polibek plný touhy ,potřeby a chtíče.Mé polštářky prstů začaly pročesávat jeho dokovale upravené vlasy a když mi surově zmáčkl zadek ,čímž docílil toho že mezi námi nebylo místečko ani pro mravence letmo jsem mu vzdychla do úst.

Náš polibek ukončila Kim která se vřitila do dveří a surově je zavřela z důvodu že jí je prý zima.Myslím že jí to brzo vrátím.

"Princezno dala by jsi mi prosím ten telefon? Rád bych se zdržel ale musím si ještě zařídit pár věcí ale určitě se brzo uvidíme." Z jeho hlasu jsem vycítila lehké zklamání toho že musí odejít a podle jeho pohledu jsem se nemýlila.Jeho rozzářen oči plné ohýnků se v okamžiku změnily na dva černé uhlíky."Tady" věnovala jsem mu úsměv a on se opět přitiskl na mé rty.Už to nebyl ten dravý polibek jako předtím ,teď jsem pocítila loučení a nevím proč ale přišlo mi že na hodně dlouho.

Pak už jsem jen viděla jak odjíždí a radši jsem proběhla chodbou jako blesk a zavřela se do pokoje.I když jsem byla šťastná bylo mi úzko.Chyběl mi a cítím že už ho neuvidím.Holky jsem už nikde neviděla takže asi spí a myslím že bude nejrozumnější když půjdu taky.Ráno si s něma o tom popovídám...Co bych si počala kdyby tu se mnou nebyly.Nad tou vzpomínkou když jsme vše plánovaly jsem se musela pousmát a to mi připomíná!!ONE DIRECTION!! Musíme se zítra vydat na průskum ,jestli ovšem bude čas,podle rozpisu směn jsem skoro od rána do večera v práci.Díky přemýslění nad prácí se mi konečně podařilo zavřít oči i když jsem stále měla před obličejem ho a jeho "poslední polibek".

View destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat