Finally in London

114 2 0
                                    

Kim

"Kim?Tany?, nerada vás budím ale jsme tady!!" budila nás Melany. Podívala jsem se z okna a uviděla to, to po čem jsem tak moc snila. Díky Tany která nám domluvila tuhle skvělou tří měsíční "dovolenou" ,můžeme strávit jen mi tři a nikdo jiný.Sestřenice Tany ,která žije už asi 5 let v Londýně nám domluvila brigádu v jedné restauraci. Doufám že to všechno zvádneme.Byt máme zajištěný jen pro nás poblíž centra a angličtina pro nás nikdy nebyla problém."Je už sestřenka na letišti?" přerušila mě z přemýšlení Melany."Určitě tam na nás už čeká " odpověděla Tany."Budou to ty nejlepší tři měsíce života" vydala jsem ze sebe tím nejšťastnějším hláskem a s výrázem dítěte který dostal novou hračku. Holky se jen uculily a musely souhlasit.

...cesta k bytu

Z letiště nám cesta trvala víc než hodinu a byla opravdu únavná.Když jsme dojeli k našemu nádhernému bytu nemohly jsme najít slova. Tamara (sestřenice Tany) se nám jen smála."Poďte už dovnitř ať se můžete podívat po okolí" hnala nás Tamara. Byt byt zařízen velmi moderně nechybělo ani anglické okno ze kterého byl krásný výhled. Obyvací pokoj byl propojen s moderní kuchyní a hned vedle byly tři pokoje . Můj pokoj měl medový nádech , běžový koberec a hnědo bílé zdi, nejkrásnější však byla ta velká postel.Měla jsem takovou chuť rozběhnout se a skočit ale najednou začal někdo pištět.Doběhla jsem do obýváku a začala jsem se smát . Tany a Melany skákaly a pištěly radostní .Když jsem je uviděla musela jsem se přidat a kdyby nás někdo viděl ,myslím že by hned utíkal:D. "Tak co holky,není toto to po čem každý sní?" řekla Tany "Miluju to a miluju vás" začala křičet Melany. Byla znás nejvíc bláznivá ale myslím že jsem se navzájem doplňovaly.

"Zítra máme být v práci až na oběd,tak si myslím že bychom dnes měly pořádně oslavit nás nový domov" prohlásila Tany." Musím jen souhlasit ta česká idilka mě úplně vyčerpala,potřebujeme začít odzačátku" .Hned co jsem to dořekla utíkali jsem si vybalit a taky připravit na večer. Zasekla jsem se nad svým odrazem v zrcadle. Moc si přeji aby se tady vše změnilo k lepšímu.Ne že bych nebyla šťastná ,mám skvělé kamarádky ,milující rodinu a s klukama moc problém nemám i když jsem moc vybíravá vtom bude asi ten problém. V zrcadle se na mě usmívá drobná ,dlouhovlasá brunetka se se zelenými oči a plnými rty. Všichni mi říkavají že jsem hrozně roztomilá a přitom tak drzá. No co, každý máme stvé druhé stránky .Zasmála jsem se sama pro sebe.

Dnes večer si na sebe beru své nové červené šaty(obrázek na boku) a k tomu stříbrné jehly.Samozdřejmě nesmí chybět červené rty.Díky tomu že jsou mé rty tak plné tak to vypadá velmi neodolatelně a to prosím nemám ze své hlavy. :D

"Tak holky jdeme?" ozvala se z chodby Melany. " Už utíkám, kam tak spěcháme? nalila jsem si sklenici vody a hodila do psaníčky všechny potřebné vecičky.Znáte to vždycky se hodí mít u sebe prášky,kapesníky,pepřák..."Tany poď už" řvala Melany. "Ale holky kam ten zpěch, myslim že do rána času dost a spát můžeme ráno" po Taniných slovech jsme se jen začali smát ,zamkli a ovál nás vánek svobody. "Ještě že jsme už napsali domů ,doufám že pro dnešek už od ních máme pokoj" usmála se Melany a zamkla svuj Iphone.

Cestu do dnešního klubu nám ukázala Amanda. Je to prý velmi kvalitní podnik a taky je zde možnost občas narazit na nějakou známou osobnost. Jsme tak natěšené že skoro chvátáme ulicí ale při tom se úžasně bavíme. Pustili jsme si na Iphonu I love it a už to jelo!

I don't carre , I love it. I don't carre.....

"Hej holky!" ozval se hlas z velké party naproti nám.Konečně angličtina.Tak jsem se těšila až si budu moci plynule s někým popovídat ale myslím že dneska to rozhodně smyslná konverzace nebude. No co ,příště..

Začali se knám přibližovat a nám to samozdřejmě nevadilo , už zdálky bylo vidět že to nebudou jen tak nějací povaleči. "Ahoj ,ja jsem....

View destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat