Lust...

21 3 0
                                    

Z pohledu Kim

Nedá se popsat pocit když na vás utočí několik blesků a každý po vás řve miliony otázek.Když mě Liam objal cítila jsem se v bezpečí a mé tělo se uvolnilo. Přála bych si aby to obětí trvalo věčně ale v zápetí jsem ucítila jak se jeho ruky uvolnili z měho pasu a auto se dostalo do pohybu.Byla jsem ráda že si jedu odpočinout ta bolest která se prohání mým tělem díky měmu zranění je k nevydržení.Očkem jsem se snažila pozorovat Liama.Byl tak roztomilej když se soutředil na jízdu. Ale pak se mu na tváři objevil úsmev a koukl na mě. Jeho usmev me dostal do kolenou a já pocítíla jak na mě dopadá unava a před mýma očima se objevila tma.

Z pohledu Liama

Celou cestu jsem se snažil soustředitna řízení avšak když je v mé blízkosti tak je pro mě velmi těžké se na něco soustředit.Z mých vzpomínek na dnešek mě vytrhlo až spokojené oddychování Kim ,která klidně spala.Zaparkoval jsem před mím domem a přemýšlel co sní.Nemám to srdce jí vzbudit, jsem rád že usla když jsem celý večer pozoroval jak se snaží usmívat ale přitom jí to její bolavá noha jen ztěžuje.Obešel jsem auto a vzal jí do náruče. Její hlava se automaticky přemýstila na moje rameno a já se jen pousmál. Odemknout dveře byl trochu boj ale všechno jde když se chce. Vynesl jsem jí nahoru do ložnice a opatrně jí položil na postel. Kim jsem nechal spát a přemýstil jsem se do koupelny kde jsem si dopřál uvolňující sprchu.Konečně máme s klukama trochu volna a tak se nemusíme strachovat kde ,kdy ,co máme zítra za koncert.Okolo sebe jsem omotal ručník a vyšel z koupelny a při pohledu na postel jsem se zarazil.

Na posteli seděla Kim v tričku který jsem předchvílí vyslékl.Jak mě uviděla sklopila hlavu a hrála si s lemem trička."Promin ale chtěla jsem ze sebe sundat ty šaty a ve spodním prádle ti tu posedávat nebudu." Znovu zvedla svůj obličej a zadívala se na mě. Když jsem uviděl jak se kousla do rtu ,přemýstil jsem se rychlím krokem kní. " Za nic se neomlouvej ,cokoliv budeš chtít je tvoje. A stím spodním prádlem to nebyl špatnej nápad." Rychle jsem na sebe oblékl tepláky na spaní a přemýstil se kní.Naše obličeje byly od sebe opět jen pár milimetrů a já s byl jistý že nás nikdo konečně nebude otravovat a nezabrání tomu abych jí políbil. Díval jsem se do jejích hnedých očí a bez váhání se přisál na její rty.Hned začala spolupracovat a naše polibky byly plné vášně a chtíče.Opatrně jsem se nad ní položil a rukou zkouma každičkou část jejího těla. Užíval jsem si tu chvíli kdy byla jenom moje když vtom....

Promiňte že jetak krátká a že mi trvalo tak dlouho než jsem napsala další část ale když bude více vote budu přidávát rychleji slibuji:)) Dobrou noc všem!:*

View destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat