Harry! I kill you!

47 3 1
                                    

Pohladil mě po tváři a když viděl jak jsem se zachryzla do spodního rtu přitlačil mě na stěnu."Tohe už nikdy nedělej..." řekl lehce výhružným hlasem.Jenomže mě se to líbilo ,to že něco nechce abych dělala.Znovu jsem se zakousla do rtu a tentokrát velmi pomalu.Jeho oči se přemýstily z mých na mě rty. " Co přesně nemám dělat.." lehce jsem mu zašeptala na rty. Jeho ruka byla stále na mých zádech a lehce si přejel jazykem po rtech. Jeho ruka mě k němu přimáčka ještě silněji a otíral se špičkou nosu a ten můj. Je to tak krásný pocit když cítíte někoho tak blízko a pořád chcete víc a víc.Nevnímali jsme okolí, v pozadí se ozýval jen hlasitý smích a hudba která zdobila to ticho mezi námi.Věděla jsem že už jen kousek a pocítím jeho plné rty."Liameeee!!!!" doběhl za náma Harry i se Zaynem.

"Kurva co chcete.." řek Liam zoufalým hláskem a pořád mě držel pevně u sebe.Jeho hlava dopadla na mé rameno. Musela jsem se pousmát ale na ty dva jsem hodila vražedný face."No pardooon, jen chceme jet s holkama ke mě.Tak nás napadlo že by vás to mohlo taky zajímat." Harry se smál ale to bych mu rozhodně neradila.Liam nevypadal pobaveně ale když zvedl običej z měho ramena , jsem se k němu naklonila a jemně ho kousla do krku. Pošeptal my jemný vzdych do ucha a já vykročila za holkama.

"Díky volové! Co kdyby jste příště přišeli o 5 minutek později. A co furt na mě tak čumíte." zvyšoval hlas Liam.Harry se Zaynem přišli k Liamovi a poplácali ho na rameni. "A to bylo jako za co?" nachápavě se na ně díval. "Vypadáto že konečně přišel člověk který tě dostal z těh straček." To co řekl Harry bylo od srdce a Liam mu věnoval úsměv. " Sám  doufám že to byl konec a začal nový začátek, začátek kterého se jen tak nevzdám." 

KIM

"Kam jako jedete?" udivěně jsem se dívala na holky. Ty už samozdřejmě byly uplne někde jinde a mě začalo být hrozně líto že jsem s něma dnes večer tak nebyla. Nebylo to jenom tím že v sobě měly několik panáků a tak se jím usmívalo samo, bylo to tím že znich bylo vidět že jsou šťastné a bezstarostné.Já se svou sádrou si můžu opravdu tleskat . Budu muset jen sedět a nic víc,žádná zábava a holky se odě mě určitě oddálý."Jedeme?" ozvalo se zezadu .

LIAM

S klukama jsme ještě prohodili pár slov. A když jsem si myslel že Harry je s Mel tak se mi smál že celý večer se snaží o Tany a Zayn to samé akorát o Mel.Maj to ale zamotané. Moc  se mi nelíbí jejich plán jet ještě k Harrymu. Navíc venku je plno paparazi a Kim určitě bolí ta noha. To jak před klukama provokovala jí rozhodně oplatím.Vraceli jsme se za holkama ,které byly rozvalené na pohovkách a bylo vidět že se skvěle baví u našich videi které má Zayn v telefonu. Kim se asi moc nebaví, poznám když má falešný úsměv a to jí znám pár hodin. 

"Jedeme?" rozběhl se Zayn za Mel a hladil jí po stehně. Hned se ozývaly kladné ohlasy ze všech sran ,jen Kim seděla na sedačce a pohled měla upřený do země.Začala se koukat co se kolem ní děje a i mě věnovala rýchlý pohled při kterém protočila očima a já poznal proč . "Vy jeďtě k Harrymu ale já a Kim chceme jet ke mě." Kim se hned rozzářil obličej ale Zayn začal protestovat. V proslovu ho zastavyla Mel která se přidála na jeho rty a bylo vidět že už se nezajímá o mě ale zkoumá každičkou část jejího těla.

"Nechci tě otravovat,můžeš jet klidně s něma a já pojedu domů." Mrkala Kim očkama. "Ne! "Chytl jsem jí za boky a hladil jí po zádech. "Chci být s tebou." Koukal jsem se do jejích očí a nemohl jsem si všimnout jejích červených tváří. Přitiskl jsem jí k sobě a prstem jsem jí přejel po rtech.Chtěl jsem je ochutnat hned těď ... 

"Liame poďtě!!" To si děláš už fakt prdel ze mě. Oni mi musí všechno kazit a taky pořád přiomínat včem jsem byl namočený ještě nedávno. Je to složité a přál bych si aby to Kim věděla ale bojím se že uteče když se to dozví. "Harry já tě zabiju." rozběhl jsem se za ním a ten předemnou začal utíkat. Samozdřejmě se schoval za Tany.Sráč! "Opovaž se mu ublížit." žadonila Tany. Vtom jsem si vzpomněl že Kim chodí o něco pomaleji a tak jsem pro ní šel rychle zátky.

"Přísahám že ho jednou zabiju."Pošeptala my do ucha a já ji elegantně vzal do náruče i když protestovala. Všichni už čekali u výtahu a já jsem Harryho zabíjel pohledem.

"Já s tebou ve výtahu nepojedu." Harry odstoupil o několik kroků dál na protest a já se jen smál. " Radši si počkej na další nebo tě vněm zabiju, tam nemáš kam utéct." smál jsem se mu.

"Nehte toho už konečně." Začala Mel prosazovat své přání a vidím že byla ráda že stojí na nohou. Když jsem všichli vlezli do výtahu nahodila Tany velmi zajímavé téma. " Měli jste už někdy sex ve výtahu?" Všichni jsem se začali smát ale zároveň začali řešit pro a proti.Ještě že je ten výtah tak rychlý i za tu krátkou dobu jsme se stihli dozvědět přený popis sexu ve výtahu od Zayna.

Šli jsme jak velká parta ,smáli se a bylo vidět že si dobře rozumíme ale když jsme vyšli ven ,všude kolem byli samí paparaziové a řvali po nás několik otázek. Rychle jsem chytl Kim za ruku a utíkal k autu které na nás čekalo před vchodem. Musel jsem zavolat řidiče abych tu nemuselnechávat auto když jsem pil.Nemám rád když někdo řídí mé auto ale Jazzyho už znám a tak mu mužu věřit.

Zayn,Harry ,Tany a Mel jeli druhých autem a ještě se s náma stihli rozloučit.Konečně jsme vyjeli a já jsem Kim pořádně objal.Přišlo my že z toho byla trochu v šoku, už vidím ty zítřejší titulky......

View destinyKde žijí příběhy. Začni objevovat