טיילור

62 8 0
                                    

טי התקדם באיטיות לכיוון כיסא שעמד בודד בצד האולם.
"טי, חכה! למה לא?" שון צעק אליו בעוד הוא מפלס דרכו אל חברו.
"למה כן?"
"בגלל שזה היום הולדת שלך, כמובן!" אמר שון בנימה של 'מה השאלה בכלל?'

"תגיד לי תירוץ אחד טוב, שלא כולל בתוכו את המילים 'יום הולדת 16'." שילב טיילור את ידיו ונעץ בחברו את מבטו.

"תראה, אני יודע שאתה לא אוהב את הרעיון הזה, אבל עדיין..." התחיל שון. "אתה גדל, ומהר. אם לא תעצור לחיות את הרגע, ליצור זיכרנות, אז מה הטעם שלך בעולם?! אנחנו חיים בשביל לחיות. לא בשביל לשבת בחיבוק ידיים ולצפות איך אחרים חיים."

טיילור הביט בו בהפתעה. הנער לפניו אף פעם לא היה מין הטיפוסים האלה שנתנו הרצאות ארוכות על החיים.
לחיות את החיים במלוא מובן המילה, ולסחוב חברים לתוך הרפתקאות, כן. אבל הוא לא היה מהסוג שמדבר עליהם.

"נו, אל תביט בי ככה. אתה לא השארת לי אף ברירה!" תירץ שון. "אפשר לעשות מזה משחק. כל פעם שבת מדברת עם אחד מאיתנו זה נקודה. הראשון מאיתנו שמקבל 10 נקודות עושה את מה שהשני ירצה במשך שבוע בלי להתלונן. מה אתה אומר?"

'אולי מהערב הזה כן יצא משהו טוב.' הרהר לעצמו טי.

"אני מסכים." הצהיר טי.

"יופי!" הריע שון.

שניהם לחצו ידיים כאות הסכמה.

"כמה כללים." קבע שון: "אותה בת פעמיים לא נחשבת. מילים כמו 'סליחה', 'מצטערת', 'טמבל' וכו' לא נחשבות. זה צריך להיות שני משפטים לפחות. יש?" הוא שאל.

"יש. שנתחיל?"

"נראה אותך."

טי הלך בין ההמון, ממורמר מעט מכך שהוא יצטרך באמת לדבר עם בנות. 'חתיכת גיהנום סידרתי לי פה.' הוא חשב לעצמו.

בדרך כלל הוא לא שם לב בכלל לבנות. הוא תמיד ישב בצד, לפעמים עם שון. אבל תמיד לבד. הוא לא התקרב אליהם והן לא אליו. זה היה מין הסכם הדדי לא חתום, ועכשיו הוא יצטרך לדבר איתן באמת.

'מי בכלל תרצה לדבר איתי?' הוא חשב לעצמו בעצב. 'אני לא הייתי מדבר עם עצמי אם הייתי יכול.'

שקוע במחשבות, טיילור לא שם לב לנערה שבטעות נתקע בה.

"סליחה..." מלמל טיילור בשקט. 'מה אתה עושה? אתה אמור לדבר איתה!'

"את בסדר?" הכריח טיילור את עצמו לדבר והושיט את ידו לנערה שנפלה על הרצפה.

"כן, תודה." היא תפסה את ידו והתרוממה.

טיילור זיהה אותה. זאת הייתה אנה, הנערה ששון ניסה בתחילת המסיבה לשדך אותה אליו.

"את אנה, נכון?" הוא שאל.

"כן, ואתה טיילור, נכון? אני לא חושבת שאי פעם דיברתי איתך. אנחנו לומדים ביחד ביולוגיה ומתמטיקה." היא אמרה במהירות.

נגיעה קטלנית (מושבת) Where stories live. Discover now