2. Deo
-XXX:”ABIGEL..ABIGEEEEL..” Skocila sam iz krevetaa…
-Ja:”MOLIIIIIIIM MAMAAAA?”
-Mama:”Ustani, zakasnices u skolu… Hajde, dorucak je spreman.. Ja moram na posao, kasnim, kao po obicaju.. Odnesi bratu uzinu, zaboravio je…” Zevnula sam I mrzovoljno ustala iz kreveta. Da, imam mladjeg brata, koji je sada 5. Razred.. On ide pre mene u skolu..
Odvukla sam se do kupatila I umila se..
-Mama:”I DAA, NE ZABORAVI POSLE SKOLE PO NAMIRNICE DO PRODAVNICE”.
-Ja:”Dobroo mamaaa…” Divno, ovako pocinje svako moje jutro.. Nista posebno. Mama se dernja po kuci, da bi me probudila, ja onda jedva ustanem iz kreveta, mama izleti iz kuce, ja se spremim, doruckujem, uglavnom ponesem bratu uzinu, koju uvek zaboravi, izadjem iz kuce, a napolju me cekaju Darcy I Emilly.. Jedini dobar deo jutraa.. -.-Sisla sam u dole I usla u kuhinju. Na stolu su me cekale palacinkee.. :3 Mmmm.. :3 Brzo sam ih pojela, ipak su to palacinke, a I kasnim u skolu… OPALAA, ja kasnim u skolu. POgledala sam u sat, ovo nije bilo da kasnim 5 minuta, vec pola sataaa… Ali Darcy I Emilly me cekajuu.. Otvorila sam vrata kuce, pogledala niz ulicu ali nije ih nigde bilo.. Uzela sam torbu, I istrcala iz kuce.. Na pola puta sam se setila bratove uzine pa sam se vracala..
Trcalaa sam I trcala, vise nisam imala daha.. Nisam mogla da cekam zeleno za pesake pa sam pretrcala ulicu a bas u tom trenutku je naisao kamion… Sreca pa sam skocila nazad a on zakocio..
-XXX:”Hoces da zavrsim u zatvoru zbooog tebee? Pazi kuda ides, mala… -.-“ Ma jos mi je ovaj deda falio, dan mi je inace savreno poceoo.. -.-Utrcala sam u skolu, a ko za baksuz imala sam prvi cas hemiju na trecem spratu..
Sva zadihana uletela sam u ucionicu..
-Ja:”Do..Dobro.. Jutroo mr. Hustone.. Izvini..” Prekinuo me je..
-Mr.Hustone:”Abigel, opet kasnis.. Uzmi daha devojko, smiri see.. Disii..”
-Ja:”Hvala…” Udahnula sam duboko nekoliko puta, I polako pocela normalno da disem..
-Mr.Hustone:”E sad, izvoli?”
-Ja:”Izvinite…Sto… Kasnim, zamalo me.. Je zgazio… kamion.. Uhh…” Prebledeo je..
-Mr.Hustone:”Boze dragii.. Jesi li dobro? Idi do sestre dole.. Odmah…”
-Ja:”Ma da silazim sad dole ne pada mi napamet.. Dobro sam, sve je u redu.. Ali zurila sam na cas..”
-Mr.Hustone:”Svejedno kasnis.. Idi na mesto..”
-Ja:”Hvala sto ste me prosvetlili..” Promrmljala sam sebi u bradu I otisla na svoje mesto…
Pored mene sedi Darcy, a pored nje Emilly…
-Darcy:”Jesi li dobro, ejj?” Sapnula je.. Klimnula sam glavom I pokusala da lepo disem..
-Mr.Hustone:”Darcy, razgovaracete kasnije.. Pratite nastavu sada…” Klimnula je glavom I znacajno me pogledala.. Nisam uzvratila pogled..Zvonilo je. Dobroo, brzo je zvonilo..
-Emilly, Darcy:”Hej, Abigel, cekaaj” Nisam htela da ih sacekam, nastavila sam dalje..Darcy me je povukla za ruku..
-Darcy:”Alo, sta ti je? Ovde smo…?”
-Ja:”Da, I ja sam bila kod kuce.. Gde ste vas dve? Nista me ni cekale? Da ste me cekale ja ne bih zakasnila.. Mogle ste da dodjete po mene? Nije to nista problem.. Zakasnila sam, nije mi prvi put, ali zasto mi niste javile da necete da me cekate, ili da ne mozete, sta good? Slusam?”
Pogledale su se I onda spustile glave.
-Ja:”Da, znala sam.. Nemate sta da mi kazete.. Divno.. Pustite me sad da idem na cas.. Zakasnila sam zato sto niste bile tu, necu da zakasnim sad zato sto ste tu..” Okrenula sam se I otisla…Nisam ljuta na njih zbog toga sto sam zakasnila, nisam zbog njih zakasnila, ali mogle su da mi jave da nece da me cekaju ili da ne mogu.. Ovo nije prvi put, a kad ja nisam mogla njih da sacekam, javljala sam se uvek… Dobro, mozda sam se bez nekog velikog razloga ovoliko naljutila, ali nije mi dan, tako da proci ce sigurno danas, sutra…
Istorija.. Mrzim istoriju..
-Mrs.Kalvin:”Dobro jutro.. Gde je dnevnik? Ah, evo ga.. Divno, kako ste?”
-Svi:”Dobroo…”
-Mrs.Kalvin:”E pa zao mi je sto cu morati da vam pokvarim raspolozenje.. Pitam vas.. ” Zlobno se nasmejala.. Divnoo, jos mi samo to faliii.. -.-
Gledala je po dnevniku, gledala I gledala, a svi smo se znojili, osim najvecih strebera u razredu kad odjednom:”Abigel. Draga ustani.. ” O neeee, od 25 ucenika ona je bas mene nasla da pita.. Koja nisam ni pipnula knjigu? Ustala sam, sta drugo mogu..
-Mrs.Kalvin:”Jesi li ucila?” Suzdrzala sam se da ne prasnem u smeh.. Uspela sam samo da odmahnem glavom.. Pitala me je nekoliko pitanja, nista nisam znala I odjednom, kec. -.-
-Ja:”Nastavnice, nisam ucila, molim vas, drugi put.. Nemojte da mi upisetee… :/”
-Mrs.Kelvin:”Zao mi je, moram. Hajde, hajde, svaka ocena je za djaka..” Au kad mi to kazu.. -.-
-Ja:”Ali nastavniceeee, dan mi je tako uzasno poceo.. Nisam uspela da doruckujem, zaboravila sam da ponesem bratu uzinu, trcala sam do skole, a pukla mi je torba, pa sam se vracala da je zamenim iskvasile su mi se knjige I sveske (okej, to sam izmislila xd) onda sam pretrcavala ulicu, I zamalo da me zgazi neki deda, I posle mi se drao, I neke drugarice su me zaboravile, I sad jedan iz istorijeee… Nemojte molim vaaas…” Zena me je gledala kao da sam bolesna. Dobro, moglo bi se reci da I jesam posle ovakvog govora..
-Mrs.Kelvin:”Sedi, jedan…” Sela sam, sta drugo mogu.. Mrzim je….
-Darcy:”Hej, bice okej, popravices..” Nasmejala se.. Nisam je cak ni pogledala, samo sam spustila glavu na klupu I zatvorila oci.. Kakav daan…
Skola je gotova, I niko me nista nije pitao vise.. Hvala Bogu, nastavnica fizickog je imala razumevanja pa se nije ljutila sto ni jednom nisam mogla da prebacim servis preko mreze..
Sva onako neraspolozena sam krenula kuci.. Da li ce se moj zivot ikada promeniti..? Nije mi se islo kuci. Ne.. Tamo ce me cekati brat, koji ce da dosadjuje, a posle I majka koja ce kao I uvek da bude nervozna I da glumi dobru mamu I dobru kuvaricu…
Zato sam odlucila da se malo prosetam Central Parkom… Divno je tamo kad dodje jesen… Puno je ljudi, sareno, lisce je svuda oko mene.. Tu uvek dolazim kada zelim da se odvojim od stalnih problema.. Izvadila sam staru, skoro pocepanu, debelu svesku I pocela da pisem.. Pisala sam, I pisala, I to uvek radim kad sam nervozna.. Sve sto me je mucilo pretocila sam u pesmu I napisala… Onda, kada sam pesmu zavrsila presla sam na sastav.. “Jesenji pejzaz”.. To su mi oduvek bile omiljene teme na pismenim zadacima.. Pisala sam I pisala, dok nisam osetila necije hladne ruke preko mojih ociju.. Opipala sam ruke.. Nisu bile zenske ruke.. To bi mogao da bude moj komsija.. Okrenula sam se I ugledala najlepse plave oci na ovom svetu.. Ko je to uopste? Gledao me je kao da sam duh..
-XXX:”Am… Ja… Izvini.. Pomesao sam te sa nekim.. :/ Uhh iste ste otpozadi.. :/”
-Ja:”Hahahah, a ja se pitam ko si.. :D Nije problem, I meni se desavalo..:)” Lazem, nikada mi se nije desilo, ali ko sad zna sta mu se desilo u proslosti, kad ispred mene stoje dva najlepsa plava oka.. E I ja ga pretera..
-XXX:”Ja sam Jackob, drago mi je.. ” Kako divno ime.. *_*
-Ja:”Am.. Ja sam Abigel.. I meni.. ” Sad mi jos samo fali da se obrukam.. Bozee, hvala tii, nesto normalno da se desi danas…
-Jackob:”Ja, mislio sam da si moja sestra.. Boze imas istu kosu kao onaa.. :O” Glupavo sam se nasmejala.. Nisam znala sta da kazem… :/
-Jackob:”Mogu li da vidim?” Pokazao je na moju svesku.. Klimnula sam glavom..
-Jackob:”Ti pises? Divnoo.. I ja volim da pisem.. Sad zurim, ali mogli bismo neki dan da izadjemo…?”
-Ja:”Aha, naravno.. ”
-Jackob:”Odgovara sutra u 19h..?”
-Ja:”Moze, cekam te ovde.. ”
-Jackob:”Pa idem ja.. Cao.. ” Mahnula sam.. IDEM NA DEJT, IDEM NA DEJT… :D Smiri se Abigeel, to nije sastanak.. Ma sta nije, naravno da jeste… :D Ne poziva se tek tako devojka koju znas jedva 3 minuta na picee… :D Nesto lepo se danas desiloo.. :D Nisam zavrsila svoj sastav, ali to mi sad nije bitno.. Otvorila sam poslednju stranu sveske I pocela kosim slovima da pisem njegovo ime.. Jackob.. Hah, pristaje mu…
YOU ARE READING
Pravo prijateljstvo (PAUZIRANA)
Teen FictionPravo prijateljstvo nikada ne nestaje. Da li je to istina? Da li ce iskreni prijatelji uvek biti uz nas ili ce nam nekada okrenuti ledja? Da li cemo mi uvek biti tu za iskrene prijatelje? Njih cetiri su nerazdvojne od malena.. Njihova najbolja drug...