14. Deo

79 3 1
                                    

14. Deo


-Ja:”Smem malo da prosetam? Sama cu, obecavam. Potreban mi je vazduh”.
-Mama:”Smes, nemoj dugo”. Klimnula sma glavom, obukla jaknu I izasla iz kuce. Krenula sam do parka, znate da tamo volim da idem. Otkad je pocelo sve ovo sa Jackobom, nisam ista. Ne pisem, nemam prijatelje, ocene si mi uzasne, ali bila sam jedan od najboljih djaka u odeljenju. Nedostaju mi uzasno Darcy I Emily, osecam se prazno bez njih dve. Nisam ni shvatila da dok sam razmisljala o njima, vec sam uveliko bila u parku. Odjednom, neko poznat je bio na klupi na kojoj sam sedela kad sam se upoznala sa Jackobom. Neka plavusa… Pa to, pa to je… Blondi!A pored nje je, neki decko. Hm, njen decko cim se ljube. Krenula sam tamo da bih joj se javila, ali kada sam se okrenula ka njima nisam mogla da verujem. TO JE JACKOB!
-Ja:”TI! TI ODVRATNI GADE! MISLILA SAM DA ME VOLIS! DARCY I EMILY SU BILE U PRAVU! KAKO SI MOGAO OVO DA MI URADIS?” On je ostao zatecen I gledao me ne skidajuci pogled sa mojih ociju, a Blondi se samo zlobno smeskala brisuci usta. Gadi mi se!
-Jackob:”Abigel, mogu da objasnim saslusaj me…” Prekinula sam ga.
-“Ne zelim da slusam!” Zagrlio me je. Odgurnula sam ga.
-Ja:”Ne dodiruj me vise! Gadis mi se! I ti I tvoja plava seljancica”.
-Blondi:”Uhuhu, teske reci Bebo. Ali nemoj da te plava seljancica posalje u bolnicu sad”. Krenula je da me udari, ali ju je Jackob zaustavio.
-Jackob:”Da se nisi usudila!” Pogledala ga je zacudjeno, a meni je bilo nekako lakse. Krenula sam dalje, sva iznervirana I uplakana, ali me je uhvatio za ruku.
-Jackob:”Ja cu te odvesti kuci, takva da mi ides neces. A kada se budes smirila objasnicu ti sve ovo”.
-Ja:”Samo mi reci da me ne voli, bice mi lakse. Ne zavlaci me vise, molim te”.
-Jackob:”Nisam te voleo na pocetku kad smo se upoznali I to, ali sad ate volim vise od sebe”.
-“Pusti me. Tvoje reci ce da me opiju”.
-“Neces sama da ides kuci! Cak je I kisa pocela”.
-“Ici cu taksijem”.
-“Ne, ja cu te odvesti”. Nisam se opirala, spustila sam ruku, a on me je pustio. Kisa je pljustala kao iz kabla. Bila sam mokra I bilo mi je hladno. Verovatno je video, pa je skinuo crnu, koznu jaknu I ogrnuo me je. Ostao je u majici kratkih rukava pa nisam htela da je uzimam.
-“Uzmi, prehladices se”. Dodala sam mu je. Ali me nije ni pogledao, nastavio je da hoda I vratio mi jaknu u ruke. Znam da je tvrdoglav, nikada je nece uzeti, tako da sam se ogrnula. Mirisala je predivno. Obozavala sam njegov parfem, njegov miris odece I kose. Zelela sam da skocim na njega, zagrlim ga I poljubim, ali sam se suzdrzavala. POvredio me je, srce mi je puklo na million komadica, koji su ostali tamo ispred klupe. Tamo smo se upoznali, tamo smo se rastali. Kako dirljivo. Usli smo u njegov auto, a on je bez ijedne jedine reci upalio I krenuo. Ne znam da li I on mene zeli ocajnicki da poljubi kao ja njega. Ma da. Bas ga briga, on ce sa onom seljankom da se muva I da spava sa njom, a zaboravice vec sutra da ja postojim.


-“Hvala ti”. Otvorila sam vrata, izasla I skinula jaknu koju sam ostavila na sedistu.
-“Kunem se da te volim. I jednom cu ti objasniti sve ovo makar to bilo u nasoj 70-oj godini”.
-“Mislim da me vise nikada nece ni videti”
-“Naci cu te makar bila na kraju sveta. A sa onom kurvom cu prekinuti svaki kontakt”.
-MOlim te, pazi na izrazavanje. Ionako sam previse dobra prema tebi, posle svega sto si mi uradio”.
-“Mozda sam te promenio, I mozda imas lose ocene, mozda sam ti dao da probas cigaru, mozda sam te pokvario, ali sta cu, srce je slepo kad voli. A ja tebe volim vise od svega”. Gadile su mi se njegove reci. Imala sam osecaj da cu da se ispovracam sebi u usta.
-“Zbogom, Jackobe”. I zalupila sam vrata, okrenula se I otisla. Ispred ulaznih vrata sam se okrenula jos jednom I pogledala ga, ali nije me gledao, glava mu je bil ana volanu. Ovo mu je verovatno bio poslednji put da me vidi.

Uletela sam u kucu, zalupila vratima, ostavila patike ispred ulaza I otrcala u svoju sobu.
-“Abigel, zasto lupas? Nick spava. O cemu se radi, kako si… Abigel, ti places? Zasto?” Pogledala sam je kao neko pokislo kuce, sa suzama u ocima I skocila na svoj krevet. Zarila sam glavu u jastuk I zajecala:” ima drugu mama, on ima durug. Videla sam ih sad u parku. Na klupi na kojoj smo se upoznali.. On… On kaze da moze da mi objasni, ali nisam htela da slusam. Nije ni trebalo, je l’ da? Poverovala bih mu, a laze, sigurna sam. Zbog njega sam se promenila. Imam uzasne ocene u skoli, posvadjala sam se sa Emilly I Darcy, probala sam cigaru, volela sam gas vim svojim srcem, mama… A on me je bacio kao staru autobusku kartu”. Plakala sam, jecala I vristala u jastuk, dok me je mama cvrsto grlila. Osecala sam se kao da je neko konacno skllonio ogroman I tezak kamen sa mojih ledja. Osim sto je taj neko dosao I polomio mi srce.
-“Dodji, dodji kod mene. Ustani, Abigel.. Saslusaj me”. Podigla me je polako, I povukla jastuk.
-“Mama, sta da radim?”
-“Pusti ga da ti objasni, Abigel… Znas, decko kao on moze da ima bilo koju, ne bi on tebe tek tako izabrao. Zato, pusti ga da ti objasni, mozda stvarno ima dobro objasnjenje. Hajde, pozovi gad ok ne bude kasno”. Nemam pojma sta je znacilo to dok ne bude kasno, ali mama je imala andjeoski osmeh, a njene ruke su mi ulivale nadu, pa sam se ispruzila, uzela telefon I okrenula Jackobov broj. Mama je izasla iz sobe I polako zatvorila vrata. Telefon je dugo zvonio I samo sto sam se spremala da prekinem vezu I nastavim sa plakanjem javio se… Ali nista nije rekao, samo je prihvatio poziv.
Cekala sam neko vreme da prvi kaze nesto, ali sam na kraju ipak ja pokrenula razgovor.
-“Objasni mi sve”. Samo je spustio slusalicu a ja sam ostala zatecena. Suze su mi same klizile niz obraze, srce mi se opet steglo, a snaga opala. Pogledala sam se na ogledalo, izgledala sam kao crveni balon.
Cula sam neko lupkanje o prozor. Ustala sam polako, uplaseno I malaksalo da pogledam ko je dole.Videla sam Jackoba. Brzo sam otvorila prozor I pogledala gas a suzama u ocima.
-“Dosao si…? Ali, zas…?” Prekinuo me je.
-“Pssst, samo me pusti da udjem”. Krenuo je da se penje.
-“Mozes I na glavni ulaz. Moja mama zna sve. Idi tamo, ja cu da ti otvorim”.  Klimnuo je glavom I otrcao. Krenula sam polako ka vratima.
-“Jackob je tu, mama…” Klimnul je glavom I nastavila da gleda u mene. Otvorila sam vrata, a on je stajao tu. Gledao me svojim tamno smedjim ocima, sa kosom prilepljenom uz lice od kise I majicom prilepljenom uz kozu.
-“Zasto nisi obukao jaknu?”
-“Mirisala je na tebe, nisam hteo da izgubi miris”. Pogledala sam ga sa puno ljubavi, ali I bola I patnje. Pomerila sam se u stranu I rukom mu pokazala da udje. Nesigurno je zakoracio i……

Sta se desilo kod nje kuci saznajete u sledecem nastavkuu :)
Nastavljam ovu pricu, jer se trazi. A iskreno, nit imam inspiraciju, nit ste vi nesto zainteresovani, tako da sta cu... Trudim se i nadam se da cu cesce da objavljujem. Molim vas iskreni komentari, lya i vote <3

Pravo prijateljstvo (PAUZIRANA)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang