1. Deo
~FLASHBACK~
Utrcale smo u dvoriste, velike I prelepe kuce nase najbolje drugarice Katy..
Imala je prelepu kucu, million sluga, 10 ormara sa odecom, veliku bastu u kojoj smo se svakog dana igrale I puno lepih lutaka..
-Ja:”EMILLY, DARCY, BRZOO, KATY NAS CEKA..” Trcale smo tako ka njenoj kuci, svake subote, cim bi se probudile.. Nismo ni doruckovale, samo smo se javljale roditeljima…
-Emilly:”Mozemo li da usporimo, ne mogu da diseem..” I tako smo dalje nastavile hodajuci.-Katy:”STIGLEE STEE..Pogledajtee, mama mi je kupila novu barbikuu, zato sto sam dobila peticu juce u skoli”. Skakala je od srece I pokazivala nam njenu odecu I cipele koje je dobila uz lutku. Nikada nismo bile ljubomorne na nju, zato sto je ona sa nama sve delila..
-Darcy:”Mogu li da se igram sa njom?” Oci su joj sijale..
-Katy:”Ali joos je nisam isprobala, cekala sam vaas.. :/ Prvo ja, pa cete onda vi da probate, mozee?” Sve tri smo klimnule glavom I nasmejale se.. Donela je jos svojih lutaka, kojih je bilo preko miliooon, prosula ih na travu, I u lepoj, beloj haljinici sela na pod.
-XXX:”KATYYYYYYYY, ustaniii… Isprljacees see detee.. Pa samo sto sam ti kupila haljinicuu..”
To je bila njena mama.. Zena koja nas nije podnosila, a iskreno nismo ni mi nju.. Druzile smo se sa Katy samo zahvaljujuci njenom ocu, kome nije bilo bitno da li smo bogate ili siromasne. Znao je nas I nase roditelje.. Mnogo smog a volele.. Kad god bi se vracao sa posla, I znao da smo mi tu, donosio nam je slatkise iste koje je donosio I Katy.. Videlo se da njena majka to ne odobrava, a I Katy nam je nekoliko puta rekla kako su se njeni roditelji svadjali zbog nas..
-Katy:”Ali mamaa, ja necu da nosim haljine.. Pogledaj kako Abigel ima lep sorc, hocu I ja da nosim sorc..” Mama ju je gledala kao da je videla duha..
-Mrs.Jonas:” MOLIM? Cujes li ti sebe? Ne, nikako. Ti si dete aristokrate, I moras se oblaciti u skladu sa svojim polozajem. Svako se oblaci u skladu sa svojim polozajem. Pogledaj Darcy. Darcy, zar nisi tu majicu nosila I pre 3 godine, kada si prvi put dosla ovde?” Zlobno se nasmejala I otisla.. Darcy je pocela da place, I mi smo se sve okupile oko nje..
-Katy:”Darcyy, dogovorile smo se da necemo da placemo zbog moje mame. Znamo kakva je, moj tata I ja cemo vas braniti, ne brinite. J” Onda joj je dala svoju novu lutku..
..
.
.
.
I tako su prolazili nasi vikendi, uglavnom I svi ostali dani.. Bile smo nerazdvojne, isle smo u isto odeljenje, zivele smo blizu, I po ceo dan se druzile…
Onda je nasledila srednja skola, gde smo ponovo bile sve zajedno, ali sada su se stvari vec promenile.
Katy je bila najpopularnija devojka u skoli. Imala je najbolju odecu, bila je vodja navijacica, organizovala je sve party-e, bila je pozivana na sve party-e, mogla je da ima kog god je decka htela, svi su je voleli. Pronasla je nove prijateljice, navijacice takodje, a nas je zaboravila. Ne u potpunosti, ali vise nismo bile kao I pre. Prijatelji, koji su sa nama sada bili I u srednjoj skoli, su primetili I nekoliko puta nas pitali sta se to desava. Mada, mi nismo imale oobjasnjenje za to..
Nas tri smo nastavile da se druzimo, bez Katy, I I dalje smo bile nerazdvojne..
Katy je “volela” navijanje. Moze se reci da je volela, mada mi mislimo da je isla samo zbog popularnosti..
Darcy je volela slikanje, od malena joj je omiljeni predmet bio likovno, I vec je savrseno crtala.. Zelela je time da se bavi..
Emilly je volela glumu. Isla je na dramsku sekciju, I tamo je bila najbolja.. Mada nikada nije uspela da doije glavnu ulogu u nekoj skolskoj predstavi, zato sto je svku ulogu dobijala Katy.. To ju je mnogo nerviralo, pa je odlucila da ce sad naporno raditi, I da ce ove godine dobiti glavnu ulogu.. Vec se sprema, sprema komad “Romeo I Julija”..
Sto se mene tice, ja sam oduvek najvise volela nas maternji, tj skrpski jezik.. Oduvek sam volela da citam, pisem, cak bh volela I da budem poznati pisac ili pesnik u zivotu.. Imam neke svoje knjigice, ali to nije nista ozbiljno.. Mada resila sam da cu na kraju cetvrte godine srednje skole izdati svoju prvu knjigu.. Ako to ne budem uradila, nista nisam uradila u zivotu.
Sve u svemu, nas tri smo nastavile da se druzimo bez Katy.. Sada nam je vec bilo jasnije da na nju utice njeno bogatstvo, sada joj je to I bitnije. Vise nismo balavice kojima je bitno imati lepu lutku. Za 2 godine zavrsavamo srednju skolu I svi vec razmisljaju o fakultetu..Mnogo mi nedostaje. Katy nam mnogo fali, nista nije isto bez nje. Svesne smo toga, sve tri, ali I dalje se pravimo kao da nam je sve to nebitno. NIkada, ali nikada nikome nisam rekla kako mi Katy fali.. Kad god prodje pored nas, onako, kao da ne postojimo, zaboli me. Mnogo me zaboli… Nisam sigurna da li ce nekada ponovo sve biti kao pre, ali bih volela.
Trenutno radim na svojoj knjizi. “The dark side”.. Odlucila sam da je zavrsim do kraja 4. Godine, I da to bude jedna od najpopularnijih tinejderskih knjiga.. Kad god pisem, nalazim se u nekom sasvim drugom svetu. Nekom svom svetu, sve je lepo, sve je onako kako ja zelim da budem. Hah, isto to su rekle Darcy I Emilly za glumu I crtanje. Od Katy to jos nismo cule za navijanje.. Postoje devojke koje to stvarno vole.. Ali stvarno, mada tesko je biti navijacica, nisam ja za to..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pravo prijateljstvo (PAUZIRANA)
Ficção AdolescentePravo prijateljstvo nikada ne nestaje. Da li je to istina? Da li ce iskreni prijatelji uvek biti uz nas ili ce nam nekada okrenuti ledja? Da li cemo mi uvek biti tu za iskrene prijatelje? Njih cetiri su nerazdvojne od malena.. Njihova najbolja drug...