6. Deo
Jutro:
-Nick:”Abigeeeeel, Abigeeeel probudii seeee….” Neko me je prodrmao..
-Ja:”Pusti… Pusti me da spavaaaaam…” Osetila sam neciju ruku na svom obrazu, a posle sekund dve je obraz poceo da me pece… On je meni lupio samar… Skocila sam sa kreveta..
-Ja:”STA HOCES.. PUSTI ME DA SPAVAM”.
-Nick:”Kao prvo moras u skolu, a kao drugo mami nije dobro. Dodji”. Sta? Izletela sam iz sobe I potrcala ka maminoj.. Lezala je na krevetu sva bleda I iscrpljena.. Prisla sam joj I stavila joj ruku na celo.
-Ja:”Mama, sta ti jee? :O” Polako je otvarala usta..
-Mama:”Ja.. Ovaj.. To je… Zbog… vina…” Spustila sam ramena, ispustila uzdah olaksanja I zagrlila je..
-Ja:”Prepala sam se.. Sta li se to tamo desilo, aa? ;)”
-Mama:”Nisam bas… U stanju.. Da govo…rim”. Klimnula sam glavom..
-Ja:”evo donecu ti kafu, a ja moram u skolu..” Klimnula je glavom I zatvorila oci.. Otrcala sam do kuhinje I stavila vodu da prokuva. Za to vreme sam trazila nesto po frizideru da pojedem, pre skole.. Uzela sam opet pahuljice I mleko I smazala za sekund.. Jako brzo jedem, inace.. ;3 Voda je za to vreme prokuvala pa sam mami dovrsila kafu I odnela joj polako gore..
-Ja:”Evo mama, stavicu ovde…” Ostavila sam na nocnom stocicu.. Klimnula je glavom I ja sam je poljubila I izasla..
Brzo sam otisla da se spremim, obukla sam se, oprala zube uzela ranac I izletela iz kuce.. Nisam videla Emily I Darcy pa sam pogledala na telefon I videla poruku od Darcy:”Hej, lepa, imamo neka posla, necemo moci da te cekamo.. Izvinii :*” Sta njih dve mute? -.- Nastavila sam ka skoli I kad sam stigla na ulazu me je sacekala Katy..
-Katy:”Hej, hej, cujem izlazis sa mojim bratom?”
-Ja:”Izasli smo samo sinoc..”
-Katy:”Kako je mogao tako nisko da padne.. :O” Pored nje su bile dve devojke koje prate u stopu.. Miley I Taylor.. Taylor je plavusa pa je malo gluplja, ali se cesto zaljubljuje, dok je Miley opustena a I ne voli da se zaljubljuje..
-Taylor:”Aaa? Onaj lepotan? Sa Abigel?”
-Katy:”Strasno bree.. Na sta je spao on..” Osetila sam neciju ruku na ramenu..
-XXX:”Izvini, sta njoj fali? Ne mogu da verujem Katy…” Dobro poznati glas.. Jackob.. Okrenula sam se I siroko se nasmejala.. Uzvratio mi je osmeh. Katy je zanemela..
-Katy:”Batice, sta ces ti ovde?”
-Jackob:”Da, dosao sam da ti donesem knjigu iz hemije.. Krenuo sam u kupovinu.. Ne mogu da verujem Katy.. O ovome cemo ti I ja pricati veceras..”
-Katy:”Ali ja nisam…” Prkeinuo ju je..
-Jackob:”Dosta. Idi na cas..” I otisla je, a ove dve za njom.. Taylor se nekoliko puta okrenula da bi videla Jackoba, ali on je nijednom nije pogledao.. :3
-Ja:”Am, ovaj, hvala ti, ali samo bih iskulirala…”
-Jackob:”Ma krajnje je vreeme da se ta devojka vaspita…” Klimnula sam glavom, u znak potpunog podrzavanja..
-Ja:”Jackob, izvini cas mi pocinje za 5 minuta, stvarno moram da idem..”
-jackob:”Naravno, naravno, vidimo se J” Opet me je poljubio u obraz.. *_* Nasmejala sam se I usla u skolu…
Mislim da su Darcy I Emily sve videle posto su mi se smeskale dok su prilazile..
-Darcy:”to je ooon? :O”
-Emily:”Opaa preleep jee :O”
-Ja:”Znaam :O Odbranio me je od Katy, Taylor I Miley.. Je l’ znate da mu je Katy rodjena sestra?”
-Emily, Darcy:”MOLIM? Ne, mi bismo znale..”
Ispricala sam im onda sve ukratko na putu do ucionice.. Nastavnik je kasnio, pa sam mogla da im dovrsim.. Prepricala sam im gde me je vodio, kako je restoran bio prelep, I kako smo posle setali parkom.. Sve je bilo tako savrsenoo *_* Nastavnik je dosao 15 minuta pre kraja casa I rekao nam da mozemo da se spakujemo I izadjemo napolje zato sto danas ne moze da nam odrzi cas.. Opaa, super.. Na ulazu me je sacekala Katy..
-Katy:”Slusaj, Abigel.. Bile smo najbolje drugarice.. Samo cu da ti kazem da je on opasan igrac I da ne moze da se zadrzi kod jedne devojke.. Nemoj da se zaljubis pa da patis.. Brat mi je I znam kakav je..”
-Ja:”Da, brat za koga si saznala tek pre 2, 3 godine…”
-Katy:”Kako hoces, upozorila sam te.. Miley, Taylor, idemo.. Recite im da se pomere da prodjem”. I tako su ove dve skocile I odmah se razdrale da se svi pomere kako bi Katy prosla..
-Darcy:”Ne slusaj je.. Videcemo kakav je.. J”
-Emily:”Da, a I deluje kao dobar I fin decko..” Klimnula sam glavom I nasmejala se, iako nisam bila bas sigurna.. Ali videcemo.. A I kako misli da se ne zaljubim…? Vec sam se ozbiljno zaljubila.. -.- Prolazila sam kroz skolu kao duh, razmisljajuci o njemu I svemu ovome od sinoc.. Pored mene su isle Darcy I Emily I nesto saputale, ali nije me zanimalo sta. Ah, da.. Sutra mi je rodjendan.. J Ne slavim ga, mrzi me.. Doci ce Emily I Darcy na trac partiju I to je to.. xd
Izasli smo napolje I seli na klupe, I zavisi ko je gde nasao mesto.. Nas tri smo se izdvojile kao I obicno.. :3
-Darcy:”Je l’ ti je kupio nestoo? “
-Ja:”Ne.. :P Ali mislim da hoce nesto sutra za rodjndan..”
-Emily:”Bice nesto savrsenoo :3”
-Darcy:”Daa, I skupo.. :/”
-Ja:”Devojke, ne svidja mi se zato sto je bogat, to znate I vi.. Nisam znala uopste..” Kliknule su glavom, Darcy je nastavila da cita svoj modni casopis, a Emily je obnavljala hemiju… Kad smo vec kod toga, nisam ni pipnula hemiju, a ni istoriju.. Istoriju cu za sutra, a hemiju cu malo da obnovim sad…
Kraj skole:
Posle skole smo potrcale na autobusku stanicu, zato sto smo kasnile na autobus..
-Emily:”Ja moram da biblioteke..” Obe smo je pogledale..
-Ja:”Tii? Zasto?”
-Emily:”Da uzmem lektiru, ne brini :3” Ahaa, logicno.. Izasla sam na svoju stanicu, mahnula devojkama I krenula ka svojoj kuci.. Isla sam polako, nije mi se bas ulazilo unutra.. Ali onda sam se setila da mami jutros nije bilo dobro pa sam pozurila.. Uletela sam u kucu I videla mamu u kuhinji kako pere sudove raspevanu I srecnu.. Potrcala sam ka njoj I snazno je zagrlila..
-Ja:”Bolje ti jee?”
-Mama:”Da, da.. Mnogo bolje.. J”
-Ja:”Zasto si tako srecna? J”
-Mama:”Ovaj, Abigel, sinoc sam upoznala nekoga…” O ne…
-Ja:”Koga?”
-Mama:”Jedan gospodin.. Radi sa mnom.. Novi je u stvari.. I ovaj…”
-Ja:”Daaa, znam, bas ti se svidja.. Ali mamaa, nemoj da se udas za njega..” Nisam zelela da mi se majka uda ponovo, bilo nam je super ovako samo nas troje… Uopste mi se nije svidjala ideja da bi neki majmun mogao da nam udje u zivote I unisti porodicnu harmoniju.. Mada I nismo bili neka porodica dok se Nick nije smirio, ali posto sad jesmo, ne zelim da se to promenii..
-Mama:”Boze, Abigel, naravno da necu.. Ali eto, srecna sam I takoo…” Onda se okrenula I nastavila da sredjuje I peva.. Kad god je srecna ona cistii.. To je dobro, onda ja nista ne moram da sredjujem.. Otrcala sam u svoju sobu, nadajuci se da mi je mama sredila, ali ne, nije.. Verovatno jos nije stigla do nje..
-Ja:”MAMAAA, ako si vec toliko srecnaa, mozes I moju sobu da sredis…”
-Mama:”HOcuuuu ljubavii”. Hehe :3 Sela sam na krevet uzela telefon I nasla Jackobov broj.. Memorisala sam ga jutros kad sam isla u skolu.. Da li da ga pozovem.. Ili da mu samo posaljem poruku I zahvalim mu se sto me je danas “spasao” one tri jadnice.. Da, moze, ja sam kulturno dete.. :3
~Poruka:”Hej, Jackob, ovde Abigel.. Samo da ti se zahvalim jos jednom za ono danas u skoli :-)”~ And send.. Poruka poslata.. Gledala sam tako u ekran, jedno 2 minuta dok ekran nije zasvetleo.. “New message” Hehe, od njega jeeeeeeeeeeeeeee *O* Pisalo je:”Setila si se da mi se javiss :-) Nema problema, sredicu ja to sa njom.. Zao mi je sto su te vredjale.. :-(”
~Nase dopisivanje:
-Ja:” Haha, pa nisam bila sigurna da li bi trebalo. Da ne dosadjujem :-) Nemoj da je napadas, navikla sam ja.. :-) Nisu me uvredile, ne brini :-)”
-On:”Naravno da ne dosadjujes, bas mi je drago sto si se javila.. :-) Nema da je ne napadam, moramo da popricamo. Divna si :-) ”
-Ja:”:-) Nema potrebe, ali dobro, eto, kako zelis.. :-) Joj hvala ti.. :-)”
-On:”Ne brini ti nista.. Nema na cemu.. :-) Zovu me da rucam, cucemo se kasnije.. Bye ♥”
-Ja:”:-) Vazii, bye <3”~
SRCE, SRCE, SRCEE poslao mi je srceeeee ^^
Otrcala sam u kuhinju da vidim da li ima nesto da se jede I sela za sto cekajuci rucak..
BINABASA MO ANG
Pravo prijateljstvo (PAUZIRANA)
Teen FictionPravo prijateljstvo nikada ne nestaje. Da li je to istina? Da li ce iskreni prijatelji uvek biti uz nas ili ce nam nekada okrenuti ledja? Da li cemo mi uvek biti tu za iskrene prijatelje? Njih cetiri su nerazdvojne od malena.. Njihova najbolja drug...