11. Deo

140 6 4
                                    

11. Deo


Unutra se nistaa nije videlo od dima.. I uzasno je smrdelo na cigare.. Pored vrata je stajao neki veliki, debeli tip nadgledajuci ceo kafic.. Okolo su bili uski, ali dugacki stolovi, za kojima su sedele polugole devojke (bile su obucene, samo u skroz kratkim stvarima xD) I momci sa pivom u rukama..
Stegla sam Jackobu jos vise ruku, a on se okrenuo I rekao mi da se opustim, da ce sve biti okej..
isla sam iza njega, I pratila ga, gledajuci oko sebe.. Dosli smo do nekog mracnog mesta, gde su sedele dve devojke, jedna plavusa, sa koznim crnim topom I koznim crnim pantalonama, u visokim stiklama, a druga brineta sa kosom vezanom u visoki rep u crnoj svilenoj haljinici… I ona je imala visoke stikle.. Bilo mi je glupo sto sam trenutno u ravnom.. :/  Pored njih su sedela tri momka, sa cigarama u rukama I koznim crnim jaknama.. Mozda je ovde koza I crna boja zastitni znak.. Ko zna.. Jackob se sa svima pozdravio I onda me predstavio..
-Jackob:”Ovo je moja devojka, o kojoj sam vam pricao…” Ove dve su mi prisle I poljubile me, a momci mi pruzili ruke…
-XXX:”Nije adekvatno obucena…”
-Jackob”Ken, jos uvek upoznaje moju “mracnu” stranu. Rekao sam joj da se ne oblaci nesto posebno…”
-XXX:”Nas zastitni znak je crna boja…” BINGO. Samo jos da je rekla koza…
-Jackob:”Mozda ni ne bude vise dolazila, samo sam je doveo da je upoznam sa vama.. Aj prekinite…” Slegnuli su ramenima I pozvali konobara… Svi su uzeli po jedno pivo (I Jackob)..
-Jackob:”Abigel, hoces ti jedno?”
-Ja:”Ja ne pijem…” Plavusa je prasnula u smeh.. Zvacu je Blondi, da se lepo razumemo..
-Blondi:”Sta je, bebili, mama ne da?”
-Jackob:”Ana!!!!” Aha, zove se Ana, ali ja je ipak zovem Blondi..
-Ja:”Donesite mi nesto sa sto manje alkohola, posto vec nema nista bez alkohola…”
-Konobar:”Imamo coca-colu…”
-Ja:”Moze coca-cola onda…”
U ovom delu kafica moglo je da se dise I lepo vidi.. Pogledala sam okolo.. Zidovi su bili okreceni u beloi crno, a takve su bile I fotelje I stolovi…
-Ja:”Jackob, ovo si pravi ti?” Sapnula sam mu..
-Jackob:”Jedan deo mene, princezo…”
Nije mi se svidjalo ovo mesto.. Ljudi oko mene su me uzasno plasili I gadilo mi se kad slucajno vidim sta ssve ti momci I devojke rade I piju… Jackob je primetio da gledam u njih I sapnuo mi:”Nije uvek ovako burno.. Danas je 10 godina ovog kafica, pa zato…” Aaa divnoo… Kao da cu nekad ponovo doci ovde.. -.- Samos am klimnula glavom..


Vece je odmicalo, a Jackob je bas dosta popio.. Nekoliko puta mi je pruzio pivo ili rakiju, ali sam odbila.. Blondi I brineta su se napile k’o daske I otisle do susesdnog stola kod neka dva zgodna momka.. Brinetu cu da zovem Beba, zato sto ima takve obraze xD Inace, kako sam cula, zove se Nicky…
Bilo mi je MNOGO dosadno, I nisam mogla da disem normalno od onog dima..
-Ja:”Jackob, idem…” Spustio je limenku I ostavio cigaru na kraju stola..
-Jackob:”Zastooo?”
-Ja:”Moram.. Kasno je, a I ne mogu da disem ovde…”
-Jackob:”Ali pod jednim uslovom…”
-Ja:”kojim?” Ocekivala sam da ce da mi kaze da ga poljubim, ali nee.. -.-
-Jackob:”Da probas cigare… :)” Zgranula sam se…
-Ja:”Znas da ni ne pusim ni ne pijem.. Zasto?”
-Jackob:”Eto, hocu da probas…” Krenula sam da ustajem, ali me je cvrsto uhvatio za ramena I spustio nazad na fotelju.. Pokazao mi je na cigaru.. Pa sta sad, jedan je zivot.. Probacu…
Uzela sam je, uvukla dim I malo se zakasljala.. Eeej, pa dobra je.. :/
-Ja:”koje su ovo?”  Pokazao mi je praznu kutiju.. Uzela sam je, da bih mogla da kupim, eto cisto da probam, poljubila ga I krenula ka izlazu.. Pre toga sam uzela njegovu polovinu cigare za sebe… Izasla sam ispred na svez vazduh I udahnula duboko.. Zakasljala sam se, zbog cigara verovatno.. Pozvala sam taxi I krenula kuci…


Kod kuce:

-Ja:”Stigla sam..” Rekla sam tise nego obicno..
-Mama:”Bozee, Abigel, pa gde si do saaad? Nemas pojma koliko sam se zabrinula…” Sta da joj kazeeeem…
-Ja:”izvini, mama, nece se ponovotii…” Pokusala sam da budem sto dalje od nje da ne bi osetila cigare.. Uzela sam jaknu sa sobom u sobu da je stavim na terasu da se provetri.. Onda sam otisla oprala zube I popila caj koji je mama malopre pravila Nicku.. Sutra cu da operem kosu…

-Mama:”Odoh da spavam, laku noc..”
-Ja:”Laku noc mama :)” Sela sam za lap-top I ukucala ime onog kafica..
“The dark side” Hmmm, bas kao sto mi je Jackob pricao.. Njegova “mracna” strana.. Nisam verovala da je on ovakav.. Uzasno me je plasila misao da on to sve radi I da toliko pije I pusi.. A mozda sam samo nedovoljno zrela.. Mozda bi trebalo da I ja to pocnem da radim.. Ako Jackob radi, verovatno je okej.. Svakako mi se svidjaju cigaare.. Mama zasad ne mora da zna.. A I ne moze da mi zabrani, ovo je moj zivot.. MOgla bih da se dogovorim sa Jackobom da opet odemo tamo..
“Eej, Jackob, mogli bismo opet do onog kafica.. Ovog puta cu I neko zestoko pice da probam :3 <3”
Brzo mi je odgovorio:”Naravno, princezo.. Drago mi je sto ti se svidja.. Eej, pijan sam dosta, da ne bih slao neke gluposti cujemo se sutra…” Dobar je za nekoga ko je dosta pijan :D Ostavila sam telefon, ugasila lap-top I legla u krevet..

Jutro:
-Mama:”Abigeel, ustaaj…”
-Ja:”Mama, samo jos maloooo….”
-Mama:”Devojko, vec je pola 1. Hajde, hajde…”
Izasla je iz sobe, a ja mrzovoljno otvorila oci.. Ustala sam I krenula polako ka kupatilu, ne gledajuci ispred sebe.. Vrata su bila zatvorena pa sam se malo lupila, ali nista strasno, bar sam se razbudila… Usla sam u kupatilo, odmah se okupala, I kosu lepo nasamponisala da se nesto ne bi provalilo…
Onda sam otisla na “dorucak”…
-Mama:”Sacekaj jos pola sata rucak..”
-Ja:”AHhahaha, vazii :D Gde je Nick?”
-Mama:”Kod nekog druga…” KLimnula sam glavom I krenula ka sobi.. Uzela sam telefon I videla dve poruke.. Jedna je od Jackoba, druga nepoznati broj.. Prvo sam otvorila Jackobovu:”Dobro jutro, princezo.. Sad sam okej, ahaha. Javi se kad budes mogla :) <3” Ja:”Dobar dan, Jackob :D AHAHHA sad sam ustala, izvini :D Ne mogu sad, ali javljam se kasnije :) <3”
Otvorila sam drugu poruku:”Ej bebili, Ana ovde.. Secas se, plavusa sinoc iz kafica? Okej si, trazila sam Jackobu broj.. MOgla bi jedan dan sa mnom I Nicky do trznog centra.. Javi mi ;)” O Bozee.. -.- :3 Naravno da hocu, one se tamo gledaju kao najpopularnije devojke… “Hej Blondi, hocu. Javljam se kad budem mogla. Nadam se da ti se svidja moj nadimak za tebe ;)”
Sacekala sam malo da vidim da nece neko da mi odg, ali nije bilo ni od koga poruke pa sam otisla da mami pomognem oko rucka..
-Mama:”Nema potrebe sad, sve saam napravila.. Postavi sto…” Uzela sam stolnjak I tanjire, postavila sve..
-Ja:”Da zovem Nicka?”
-Mama:”Zovi ga.. Reci mu da odmah dodje, rucak je gotov…”
Uzela sam fiksni pozvala tog njegovog druga.. Javila se njegova mama a ja sam trazila Nicka..
-Ja:”Nick, rucak je gotov, hajde kuci…”
-Nick:”Evo stizem :)” Prekinula sam vezu I sela za sto… Mama me je odjednom cudno pogledala..


Sta ju je mama pitala saznajete u sledecem nastavku :)
komentarisitee <3 Iskreni komentari, molim vas <3

Pravo prijateljstvo (PAUZIRANA)Where stories live. Discover now