Sziasztok. Itt az új rész. Most nem különösebben szeretnék hosszú bevezetőt írni. Szóval...
...Jó olvasást.
Puszi Saci
Reggel ölelő karokban ébredtem. Először nem tudtam kihez tartoznak, majd sikerült beazonosítanom az illetőt. Persze, hogy sikerült, mert nagyon is jól ismertem a férfihez tartozó illatot, amely mindig képes volt megnyugtatni.
- Jó reggelt.- dörmögte a fülembe egy álmos hang.
- Neked is.- fordultam vele szembe.
- Úgy örülök, hogy itt vagy. Nagyon hiányoztál ám.- motyogta még mindig álmosan.
- Igen én is. Te is nagyon hiányoztál, és amúgy is már nagyon szabadulni akartam otthonról.- nevettem fel halkan.
- Nem is értem miért.- tette fel a költői kérdést.
-Na gyere, menjünk le reggelizni.- húztam kifele.
Lent a nappaliban találtuk a Messi famíliát, valamint a két Suárezt és Munirt. Na akkor ők úgy döntöttek, hogy itt alszanak.
- Jó reggelt. Hú milyen mosott szar fejetek van, mint aki egész éjjel bulizott.- nézett ránk Denis.
- Denis, komolyan? Várj öt percet és képes leszek értékelni a hülye poénjaidat.- néztem rá laposan.
- Hú, de morcos vagy.- csodálkozott.
- Meglepődsz? Tegnap korán keltem, végig ültem egy több órás repülő utat és ez után még hajnalig buliztam.
- Na jó, mielőtt eldurvulna, kint van a kávé az asztalon, és találtok fejfájás csillapítót is ha kell. Bár elnézve Neymar fejét neki egy egész levél sem lenne elég.- poénkodott Anto.
- Nagyon vicces. De amúgy tényleg majd szét hasad az az okos fejem.- gondolkodott.
- Ezt csak viccnek szántad. Ugye?- néztem rá unottan. Mert ki ismerné jobban, mint a legjobb barátja.
- Nem gonoszkodsz. Igenis okos vagyok. Meg van a magamhoz való eszem.- sértődött meg.
- Na gyere te nagy gyerek, adok neked reggelit, és ha szeretnéd még meg is etetlek.- gügyögtem irtó idióta hangon.
A konyhában tényleg ott várt minket a reggeli kávé, és gyógyszer. Mindketten bevettünk egy- egy szemet, majd neki álltunk reggelizni. És nem, nem etettem meg Neyt, túl lusta voltam hozzá.
- Lala, eljössz ma az edzésre?
- Hogyne, ki nem hagynám.- vigyorogtam. Az az igazság, hogy imádom Neymart edzés közbe nézni, akkor semmi és senki nem tudja felidegesíteni. Még oda haza, mindig eljártam az edzéseire és volt mikor én is beálltam közéjük egy egy gyakorló meccsre, mikor éppen nem volt meg a létszám.
- Majd beszélek az edzővel, hogy beállhass játszani.
- Figyelj, az első edzést inkább csak megnézem, de legközelebb mindenképp számíthatsz rám.
- Na ez a beszéd. Úgyis ott lesz Anto is meg Shakira is a gyerekekkel.- úh imádom a gyerekeket. Davira is imádok vigyázni, mármint Ney kisfiára. Tündéri kisfiú és sok mindenben hasonlít az apjára, de még több dologban az édesanyjára.
- Jut eszembe, Davi jön majd hozzád valamikor?- kérdeztem, mert nagyon régen láttam már a kisfiút.
- Aha, jövő héten. De most tovább lesz itt, mint szokott, mert az anyjának vizsgái lesznek, és hogy nyugodtan tudjon tanulni itt lesz, meg nem utolsó sorban te is itt vagy és imád téged a fiam.
- Engem ki nem imádna?- kezdtem egózni. Túl sokat vagyok Ney- jel.
Reggeli után mindenki haza ment, mármint én meg Ney nem. És megbeszéltük, hogy az edzésen találkozunk. Mi is gyorsan felöltöztünk és mentünk is a Camp Nou- ba. Élőben még nagyobb, mint a tévében. Imádom. Gyorsan kiszálltunk majd befele vettük az irányt. Én kint meg vártam, míg a fiúk átöltöznek, majd együtt mentünk ki a pályára. Hamar kiszúrtam a lányokat és a gyerekeket a lelátón, szóval oda siettem és köszöntem nekik.
- Hola.- adtam puszit mindenkinek.
-Szia. Ők itt Milan és Sasha.- mutatta be a gyerekeket. Tündéri kis kölykök voltak. De Messi két kisfia is nagyon édes.
- Szia, Carla. Thiago és Mateo Messi.- mutatott a két kisfiúra.
Az egész edzés nagyon jó volt, a fiúk sokat röhögtek a pályán, mi meg a lányokkal addig kibeszéltük a pasikat. Mármint ők a párjukat én pedig azokat akiknek nincs senkije a csapatban.
- Na és Carla, van valaki aki tetszik a csapatban?- érdeklődött Shaki. Ő mondta, hogy szólítsam így.
- Hmm. Elgondolkodtató kérdés, és nagyon sok jó, szingli pasi van a csapatban, de jelenleg nem vágyok kapcsolatra. Az előzőnek csúfos vége lett és most jól érzem magam, szabadnak. Persze, ha a szerelem úgy dönt, hogy márpedig nekem muszáj, akkor semmi nem akadályoz meg benne.- osztottam meg a véleményemet a csajokkal.
- Értelek. Nem is feszegetem tovább.- néztük tovább az edzést.
Az edzés végéig beszélgettünk ilyen semmitmondó dolgokról. Volt szó többek közt a nagy riválisokról, de alapjában véve a Barca a legjobb spanyol csapat, amihez kétség sem fér. Majd mikor vége lett, a fiúk elmentek zuhanyozni meg átöltözni, míg mi ott maradtunk a lelátón. És csodák csodájára, Neymar lépett ki először az öltözőből és vette felénk az irányt. Szó nélkül megfogta a kezem és lefele húzott a pályára.
- Ney, mit csinálsz?- értetlenkedtem
- Én kérlek semmit, te azonban most focizni fogsz.- és a kezembe nyomta a stoplisomat.
YOU ARE READING
Barátságból Szerelem {Neymar}
FanfictionEz a történet Carla és Neymar történetét meséli el. Hogyan lettek legjobb barátokból egymás szerelmei.