5.fejezet

680 47 2
                                    

Hey guys. Most egy hosszabb bevezetővel indítanék. Először is köszönöm azoknak akik vote- oltak. Másodszor pedig 8- kor volt vége a Brazil- Honduras olimpiai elődöntőnek. Aki nem nézte annak elmondom, hogy Neymar-ék 6-0 - ra verte az ellenfelet, valamint olimpiai csúcsot döntött Neymar, 15 mp alatt rúgta sz első gólt a meccs kezdete után, és ezt követően meg is sérült, hordágyon vitték le, de jobban lett és vissza tért a pályára és gyönyörűen folytatta a játékot. Na nem is pofázok tovább itt a várva vagy nem annyira várt rész.

És egy kérésem lenne, aki szurkol a braziloknak az olimpián az dobjon egy vote- ot, hogy tudjam, mennyien vagyunk.

Ne haragudjatok, hogy csak most szólok, de szerintem így korrekt. A történetben elő fordulnak trágár szavak/kifejezések, valamint perverz humor az jó sok, valamint elő fordulhatnak +18- as jelenetek. Viszont akinek van kifogása ellene az kommenteljen és nagyon vissza fogom fogni magam és kevésbé perverz tartalmú poént írok bele. A megértést köszönöm. Aki úgy gondolja, hogy így nem érdekli az ne olvassa, aki viszont vevő rá, annak további...

...Jó olvasást

Puszi Saci <3

A nappaliban az egész csapat ott volt asszonyostól/ barátnőstől, először azt sem tudtam, hogy kihez menjek vagy mit csinálja. De mintha Neymar ezt megérezte volna, vagy csak túl jól ismer, kezébe vette az irányítást.

- Srácok, ő Carla Sanchez, a legeslegjobb barátnőm a világon. Carla, ők a csapat valamint drága barátnőik.

- Sziasztok.- köszöntem egy magabiztos mosollyal, mert nem akartam, hogy azt higyjék, hogy ennyire szégyenlős vagyok.

- Hola.- köszöntek kórusban, majd Messi lépett előre.

- Lionel Messi, örülök, hogy személyesen is találkoztunk. Kamrán keresztül nem túl jó megismerni a mi kis Neymar-unk legjobb barátját.

- Szia, valóban, személyesen kicsit jobb.- nevettem.

- El ne felejtsem, ő is Antonella, a feleségem.- gyönyörű volt a lány, és így első pillantásra szimpatikus is. Olyan tipikus mosolygós lány, akivel könnyű jóba lenni, mert bájos kisugárzása van.

- Hola, Carla, de Neymar Lala- nak hív kiskorom óta.- nevettem legjobb barátomon. Nem tudta rendesen kimondani az "r" betűt, így leegyszerűsítette az amúgy sem túl bonyolult nevem.

-Hola, Anto.

- Leo már említette, hog megismerte Ney legjobb barátnőjét.- amíg mi elbeszélgettünk Leo felszívódott, majd megtaláltuk, kizárólag a szemünkkel, Neymar és a két Suárez társaságában, valamin nagyon nevettek. - én érzem, hogy mi nagyon jóban leszünk. És most látom csak igazán Neymar-t boldognak. Ne értsd félre, eddig sem volt rossz kedvű, de mióta tudja, hogy jössz, mintha madarat fogattak volna vele, szinte repül.

- Én is sokkal jobban érzem magam, hogy a közelébe lehetek, nem azért, mert hülyeséget csinálna, hanem, mert így érzem magam teljesnek. Kiskorom óta ott volt mellettem, elég nagy pofon volt, mikor elköltözött. De ha nem lenne nagy kérés, mesélnél valamit a csapatról?- néztem rá félénken.

- Persze. Mit szeretnél tudni?- ezt inkább magának tette fel, amolyan költői kérdésnek, majd gondolkodni kezdett, mit is mondjon.- mindenek előtt, készülj, mert ha bejársz Ney- jel edzésre sok hülyeség fog rád tapadni. A másik, hogy az este folyamán még Enrique is tiszteletét teszi itt. Kíváncsi ki miatt ilyen boldog egyik legjobb játékosa.- és miközben magyarázott, jól megnéztem magamnak minden focistát, első sorba azokat akiknek nincs sem barátnője sem pedig felesége. De azt meg kell mondani, minden férfi jól néz ki a csapatban. És ezt nem úgy mondom, mintha rá akarnám vetni magam, mert azt nem az én stílusom, ez csak egy szimpla megjegyzés volt. Majd megakadt a szemem egy srácon, aki épp most csatlakozott a Suárez duó, Neymar, Messi négyeshez.

-Hé Anto, ki ő, aki most csatlakozott Neymar- ékhoz?- érdeklődtem, minden hátsó szándék nélkül.

- Ő Munir. Nagyon jó játékos, valamint nagyon jó a humora. Mi van csak nem megtetszett?- kacsintott. És Munir, mintha csak megérezte volna, hogy őt nézem rám kapta a fejét és rám kacsintott.- hát asszem neki is bejössz.- nevetett fel mellettem Anto jóízűen, majd ez még hangosabb lett, mikor Neymar csak úgy szimplán adott neki egy tockost. Itt én is elnevettem magam, majd elnézést kérve Anto- tól, feléjük vettem az irányt.

- Sziasztok fiúk. -mosolyogtam.

- Na végre, hogy ide fáradtál, és hidd el nincs ellenemre, hogy Anto- val beszélgetsz, de örülök, hogy itt vagy. Na Lala, most mindenkit bemutatok aki, megtisztelte mi kis körünket. Na szóval Leo- t már ismered, aztán itt van a két Suárez, Luis és Denis, valamint ő Munir.- mutatott végig a fiúkon.

- Na és hogy sikerült ennek a féleszűnek elintézni, hogy hozzá költözz?- kérdezte Denis.

- Hát érdekes story de nem kellett túl sokat fűznie miatta. Nagyon hiányzott már, hogy lássam és nagy álmom volt ebben a városban élni, szóval nagyon jó, hogy Ney- nek van annyi esze, még ha nem is látszik- kacsintottam az említettre- csak vicc.

- Képzeld mikor mondtad neki, hogy jössz, másnap az edzésen olyan vidám volt mint aki teljesen ki van elégülve.- nevetett Munir. Imádom a perverz humort ha az ízléses és nem beteges.

- Hű Ney, te nekem örültél ennyire vagy segített egy csaj is?- viccelődtem vele.

- Hidd el, csak te tudsz olyan boldoggá tenni, hogy ennyire jó kedvem legyen.

Az este további részében megismerkedtem a többiekkel is, fiúkkal és lányokkal egyaránt. Nagy álmom volt Shakirával találkozni és végre megtörtént és nagyon kedves volt. Most még jobban imádom, mint eddig. Na de az este, ugye ahogy Anto említette, be is ugrott Enrique is egy rövid időre, hogy szemügyre vegyen. Nagyon kedves és közvetlen férfi. Ahogy telt az este úgy ürültek a poharaink és az üvegek is. Én nem rúgtam be, viszont éreztem, hogy itt van egy határ. Viszont ez nem volt elmondható például Neymar-ról vagy Munir- ról sem. De a többiek sem voltak túl józanok, csak a lányok voltak olyan "jó" állapotba, mint én. Majd valamikor olyan hajnali 4 körül éreztem, hogy most már nagyon álmos vagyok és ideje aludni.

- Ney, én álmos vagyok, lefekszek aludni.- pusziltam meg.

- Hey, én nem kapok?- háborgott Munir. Csak nevetve mentem vissza hozzá és nyomtam egy puszit az arcára. Majd intve a többiek felé elkezdtem felfele menni. A szobába lépve gyorsan fel kaptam egy pizsit, ami egy csipkés francia bugyi és egy szintén csipkés atléta volt. Majd a takaró alá bújva szinte azonnal el is aludtam.

Barátságból Szerelem {Neymar}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن