Hey guys. Kicsit későn rakom fel az új részt, de valahogy nem volt ihletem. Most viszont ez a rész a brazilok a dánok elleni mérkőzésen szerzett 4 gól miatt írom valamint jobbulást Neymar-nak akinek ki ment a bokája a meccsen.
Jó olvasást.
Puszi SaciReggel a szokásosnál is jobb kedvel keltem, mert ma megyek Neymar-ral Barcelona-ba. Úristen el sem hiszem. Olyan régen vártam már erre. Gyorsan kikapkodtam egy jó kis össze állítást és felvettem. Majd gyorsan a fürdőbe rohantam, fogat mostam, majd egy enyhe de szexi sminket dobtam magamra. A bőröndjeimet megfogva az ajtó felé vettem az irányt. Leérve ott találtam a szeimet valamint Neymar-t és Rafaella-t.
-Jó reggelt mindenkinek- köszöntem, majd mindenkinek adtam egy puszit.
-Neked is Lala- ölelgetett Ney
- Készen állsz?-kérdezte jó édes anyám.
-Abszolút. Ez minden vágyam.
- Akkor annyi maradt hátra, hogy.nagyon vigyázz magadra és Neymar-ra is.- mutatott a legjobb barátomra.
- Értettem- szalutáltam és ránáztem a grimaszt vágó Ney-re
- Most komolyan engem fogtok piszkálni kora reggel?- nézett csodálkozva ránk.-Aha. De tőlem mindennap meg kaphatod, apától meg csak ma egy jó ideig.
- Jó ez igaz, na akkor ne kímélj.
- Áh, már kifogytam. Majd felhívlak és elmondom ha eszembe jut.
- Mindenképp. Tűkön ülve fogom várni.
Apa és Neymar között mindig is hatalmas összhang volt. Míg Neymar itthon volt együtt szívták a véremet, ez volt a kedvenc időtöltésük.
-Na jó emberek, mi akkor megyünk is. Jók legyetek szeretlek titeket éa majd hívlak ha megérkeztünk.- öleltem meg mondenkit majd a taxi felé vettük az irányt. Na akkor irány.
-Istenem, csak most kezdődik életem.
- Pontosan, és amint haza értünk olyan buliban lesz részed, hogy soha nem felejted el.
- És kik lesznek ott? Senkit nem ismerek rajtad kívül.
-Ez nem igaz, Leo-t is ismered.
-Jó de rajtatok kívül senkit.
-Figyelj, itt az alkalom, mindenki nagyon vár téged, és szeretnének megismerni, és most megesküszöm, hogy nem csak pasik lesznek. Ott lesz mindenki barátnője vagy felesége. Majd velük kibeszéltek minket.- nyugtatott.
-Rendben, hiszek neked.
-Hát még jó.- nevetett fel.
Lassan a reptérre értünk, majd a sok macera után felszálltunk a gépre. Igazából a korán kelésnek hála, vágig aludtam az egész utat. Mikor leszálltunk keltett fel Neymar.
Már innen csodálatos volt Barcelona. És ekkor tudatosult igazán bennem, hogy itt van az amire nekem szüksegem van. Levegő változás, és Neymar. És őszintén szólva az is nagyszerű, hogy nem a szüleimnek kell megfelelnem, hanem magamnak.
-Ney, arra gomdoltam, hogy jövőre beiratkozok egy egyetemre.
-A mindig is sokra vágyó Carla. Gondoltam, hogy szeretnél tovább tanulni ezért a szobádban, amit megsúgok, a csajok segítségével rendeztem be, na ott az asztalon vár majd néhány.katalógus. De ne most agyalj rajta, lesz még bőven időd rá.- hihetetlen mennyire ismer.
-Nagyon köszönöm
-Tudod, hogy neked bármit.
Az út többi része csendben telt. Legközelebb Neymar szólalt meg mikor leállította a motort.
-Megérkeztünk.- szállt ki az autóból. Amint megpillantottam a házát.a suavam is elalakdt. Tudtam, hogy jól megy neki, na de ennyire?
-Hűha, csodás házad van.
-Köszi, de mostmár a mi házunk. Szóval érezd magad otthon.
Az ajtó felé vettük az irányt, és mivel Neymar-nak csak egy kisebb táskaja van ezért segített nekem bevinni a cuccokat. A ház belülről is iszonyat szép volt. A nappali felől-mert gondolom, hogy a nappaliból jött- hangos nevetést hallottam. Ahogy beléptem azt sem tudtam mit csináljak.
YOU ARE READING
Barátságból Szerelem {Neymar}
FanfictionEz a történet Carla és Neymar történetét meséli el. Hogyan lettek legjobb barátokból egymás szerelmei.