Prologue

1.4K 88 8
                                    


Yaşlı adam gelen haberden sonra sinirden ne yapacağını şaşırmıştı. Kış Askeri'ni kaptırmışlardı. Buraya kadardı. Her şey bitmişti. Yapacakları bir şey yoktu. Kaderlerine boyun eğmelilerdi.

Karamsar düşüncelerinden sıyrılmasını sağlayan şey kapının tıklanmasıydı. Koltuğunu kapıya bakacak şekilde döndürdü ve dışarıya seslendi:

"Girin."

İçeriye asistanı ve tanımadığı bir adam girdi. Yaşlı adam şüpheyle tanımadığı kişiyi süzerken asistanı konuşmaya başladı:

"Efendim, bu Doktor Nelson. Kış Askeri'nin eksikliğini kapatacak bir planı olduğunu söylüyor."

Adam, asistanının cümlesiyle içinde oluşan şaşkınlığı yüzüne yansıtmadı. Kış askeri, en iyileriydi. Onun yerini dolduracak birini nasıl bulacaklardı?

Çantasından bir dosya çıkardı Doktor Nelson. Birkaç adım atıp dosyayı adamın önüne koydu. Adam tereddütle dosyanın kapağını açtı. Gördükleri karşısında şok olurken şu ana kadar bunu neden bilmediğini düşündü.

Doktor, adamın bu ifadesinden destek alarak konuşmaya başladı:

"Yaz Askeri projesi, aslında Kış Askeri ile aynı zamanlarda planlanmıştı."

Tüm ilginin üzerinde olduğunu hissettiğinde devam etti:

"İkisinin de suikastçi olacağına karar kılınmıştı. Zıt iki asker. Biri soğuk, biri sıcak. Biri dondurucu, biri kavurucu. Biri üşütür, öteki yakar. Kısacası birbirinden tamamen farklı askerler yaratacaklardı. HYDRA'nın geleceğinin bu askerlere bağlı olduğu düşünülüyordu. Projeleri aynı anda başlatıp, aynı anda bitireceklerdi. Fakat birtakım sebeplerden dolayı, Yaz Askeri projesini daha erken başlattılar. Asker için seçilen kişi yakalanmış, hafızası silinmiş ve dondurucuya konulmuştu. O dönemdeki başkanımız, onu çıkartmayı düşünüyordu. Ta ki Bucky Barnes'ı bulana kadar."

Doktor, beyninde kurduğu cümleleri sıralamaya çalıştı.

"Onu bulduklarında Kaptan Amerika'nın dostu olduğunu biliyorlardı. Yani onu kullanmak, düşmanları olan Steve Rogers için daha zor ve yıkıcı olacaktı. Bu yüzden Kış Askeri projesi başlatıldı, Yaz askeri projesi askıya alındı ve Bucky Barnes hafızası silinerek dondurucuya konuldu. Kış Askeri her görevini ustalıkla hallediyordu, bu yüzden Yaz Askeri'ni çıkartmaya hiç gerek duyulmadı. Ancak şu an durumlar farklı, elimizde Kış Askeri yok. İntikamcılar büyük ihtimalle saldırı yapacak. Bizim de gizli silahımız olan Yaz Askeri ile karşı koymamız gerektiğini düşünüyorum."

Yaşlı adam duydukları sayesinde içine serpilen umutları hissetti. Sonra aklına gelen şey ile kaşlarını çattı.

"Onlar karşısında bir şansımız olmuştu, çünkü Steve Rogers'ın Bucky Barnes ile bir geçmişi vardı. Ve bu onu güçsüz kılıyordu. Peki Yaz Askeri'nin özelliği ne olacak? Onları nasıl güçsüzleştirecek?"

Doktor, bu soruyu beklediği için hemen cevapladı:

"Kış Askeri ile aynı şekilde."

"Nasıl yani?" Adamın bu sorusuyla Doktor'un yüzünde hafif bir tebessüm oluştu.

"Yaz Askeri için seçtiğimiz kişinin geçmişini biraz araştırdım. Ve ne buldum dersiniz? Bucky Barnes ile tutku dolu bir geçmişi varmış. Üstelik Steve Rogers ile de yakınlarmış. Tesadüfe bakın! Eğer bunu onlara karşı kullanabilirsek belki kazanma şansımız olabilir. Hatta Kış Askeri'ni yeninden tarafımıza bile geçirebiliriz!"

Adam, askerin kız olmasına mı şaşırmalıydı, yoksa Bucky Barnes'ın eski sevgilisi olmasına mı? Her şey başından beri planlı olmalıydı. Göründüğü kadar tesadüfi bir durum olduğunu düşünmüyordu. Yine de kafasına takmadı. Sonuç olarak bu lehineydi.

Düşüncelerini bir kenara attı ve Doktor'un anlattıklarına şeytani bir gülümsemeyle karşılık verdi.

"Doktor Nelson?"

"Efendim?"

Yaşlı adam, kırışıklıklarını belirginleştiren bir gülümseme sunup konuştu:

"Yaz Askeri projesi başlatılmıştır."

-

Yaz mevsimi gibi okul çilesi çekmediğimiz güzel bir mevsimin dışlanmasını önlemek için yazıyorum xğejxxksğxmdş

Hakikaten "Acaba neden yaz askeri yok?" Diye düşünerek başladığım bir hikaye

Tutar mı tutmaz mı bilemiyorum ama benim severek yazdığım bir hikaye olduğu için bir süre devam ettiririm diye düşünüyorum. Küçük çaplı bir okuma kitlesi bile yeterli devam etmem için :>

Herneyse bu bölüm kafanıza bir şeyler oturmuştur diye düşünüyorum

1. Bölümde görüşmek üzere xx

Summer Soldier | bucky barnes [winter soldier]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin