3. Fejezet

349 20 0
                                    

A vizsgámra Rebeca nem jöhetett be,de azzal a Kornél gyerekkel vizsgáztam együtt.-Szóval végül kiderült hogy ő vámpír, én meg egy kavarty lény vagyok, mert Rúnákat tudok rajzolni magamra, varázsolok mint egy boszorkánymester, nem tudok hazudni, mint egy tündér és szárnyaim is tudnak nőni, de az nem mindig sikerül. Úgyhogy rengeteg különórára fogok majd járni. Megyek az összes árnyvadász órára akkor a tündér órákra és boszorkánymester és  a félvér angyalok nevű órákra is.
-Szóval te egy több fajból származó lény vagy???
-Dehogy Rebeca én még mindig ugyanaz a lány vagyok aki két évvel ez előtt is. Nyugi.
-Ó hát itt a kis kavarty lény?!?!?!
-Mit akarsz tőle Amália?!?!?!
-Szóval itt van a kis barátnőd is? Hogy is hívják?  Rebecának? Nem gondoltam volna, de látszik hogy barátnők vagytok és tündérek. Jaj bocsi Emma te csak egy negyed tündér vagy. Ugye tudod hogy te vagy a téma mindenhol? Te kis keverék korcs. Csak, hogy tudd Nem veheted el a trónom a táplálék lánc csúcsán!
-Amália hagyd már ezt a két újoncot. Nem látod hogy elvannak nélküled is???
- Jace az örökös megmentő. Aki mindig mindenkinek segít... Nem kéne a saját dolgoddal törődni!? És engem békén hagyhatnál.
- Ahogy óhajtja felség... Gyertek lányok. Emma és Rebeca a nevetek igaz???
-Igen-mondtuk egyszerre.
-Akkor jó elviszlek benneteket a kiváncsi szemek elől.-Jace elvitt minket az ő szobájukba. Ugyanis azzal a két sráccal lakott együtt akikkel kijött az igazgatóiból.
-Emma megmutatnád még egyszer a szárnyaid?
-Miért hisz előbb láttad amikor elhoztál minket Amáliától.
-Tulajdon képpen te milyen fajhoz tartozol????
-Nem tudom. Úgy jöttünk ide hogy majd az igazgató megmondja. És ilyen keverék vagyok.
- De mégis milyen fajokból?-Árnyvadász, boszorkány, tündér, angyal és szirén is.
- De nem csak sima angyal vagy, hanem félig fehér félig bukott.
- Olvastam ilyenről. A több fajúságot úgy hívják hogy A Többek népe. csak nagyon kevesen vagytok, és ha egy párnak lesz gyereke is akkor százból kettő éli meg a 10 éves kort. De te már biztonságban vagy a sima haláltól.
-Kössz Corey ez megnyugtat.
- Nincs mit-pár órával később együtt ment le a kis csapat az órákra. Sajnos Rebeca Ty és Corey más osztályba járnak, mert egy évfolyamba itt négy osztály van. Így mi Jace-szel egy osztályba kerültünk. Rebeca meg a másik két fiúval jár egy osztályba

Természet feletti gimi (Javítva)Where stories live. Discover now