8. Fejezet

197 16 1
                                    

Emma szemszöge:
Úgy ébredtem, hogy Jace mellkasán feküdtem, ő meg átölelt. Óvatosan kibontakoztam az öleléséből és kikászálódtam az ágyból. És rájöttem, hogy ma lettem 16 éves. Nem éreztem különösebb változást.De azt mondják, hogy ha egy A Többek népe közül a 16-odik születésnapját egy olyan fiúval/lánnyal tölti akit szeret és a fiú/lány viszont szereti akkor a Többek népéből származó személy elkezd ragyogni és erősebb lesz mint a többi, de ehez nem kell kiválasztottanak, csak szerencsésnek lenni. Viszont én nem érzek semmit, úgyhogy elmentem a fürdőbe felöltözni és megmosakodni. Mire kijöttem a fürdőből addigra Jace is felkelt és felöltözött. Amint rám nézett leesett az álla. Gondoltam nem kérdezem meg majd elmondja ha ő úgy gondolja.
-Jó reggelt hétalvó.-köszöntem neki.
-Neked is hercegnőm.-felete egy hatalmas mosoly kíséretében.
-Ne mond ezt mert nem vagyok a barátnőd. És csak a lehendő pasim szólíthat majd így. Ja várjunk ő sem.-mondtam gúnnyal a hangomban és egy kis dicsőséget is éreztem.
-Boldog szülinapot!-mondta hirtelen.
Ho-honnan tudtad?-döbbentem és hatódtam meg egyszerre.
-A szobátok beli naptárban láttam.
-Jaa.. értem. Amúgy köszi.-feleltem egy apró mosoly kíséretében.
-Emma szeretnék tőled kérdezni valamat.
-Atya ég! Hát ez is jól kezdődik de kérdezz nyugottan.
-Hát.. Szeretnél a barátnőm lenni?- kérdezte, és azokkal a gyönyörű arany színű szemével nézett le rám.

Én az ő barátnője?! Miért? És..miért én? Miért nem valaki más? Jó persze én is beleestem a srécba, de Amália már rég bele van esve és Ő mégis engem kérdez meg. Állj! Emma ne gondolkozz Amáliáról csak válaszolj!

-Igen! Szeretnék a barátnőd lenni!-feleltem kicsit izgatottan, de egyben jó érzéssel is töltött el ez a nap. Valami féle melegség járta át a testem (pedig hideg volt a cellában)

Jace szemszöge:
Egyedül ébredtem. Gyorsan felöltöztem, aztán amikor kijött Emma a fürdőből ragyogott. Úgyhogy rájöttem, hogy azért vonzódom ennyire hozzá, mert én vagyok az ő védelmezője és szerelme. Ezért mindig mellette leszek..

Ty szemszöge
Rebecával egy gyönyörű estét töltöttünk együtt. Nagyon jó fej csaj és a barátnőm.(!) Még aludt, ezért egy csókkal keltettem. Tudom, hogy eléggé nyálas de nagyon szeretem Rebecát. Még ilyen rövid ismeretségünk után is.

Rebeca szemszöge:
Ty reggel egy csókkal keltett. Egy kicsit nyálas, de nem baj, mert szeretem a romantikát. Nem úgy mint Emma.. ő abszolút rühelli. Mondjuk őt a mostohabátyjái és az árvaház nevelte meg még pár család..

Corey szemszöge:
Én soha többet nem fogok Amáliával egy ágyban aludni!! Ha kell egész éjjel virrasztok de nem soha többet!!!! A hátam a hasam tiszta köröm nyom. Ez a csaj nem normális! Álmában Jacet hívja és minden féle titkot kibeszél..

Amália szemszöge:
Olyan szar volt az éjjel. Nem fértem el az ágyon úgyhogy Corey hátát meg hasát és kezét kapartam, hogy menjen odébb aztán sikeresen elaludtam. És már csak két kín keserves nap van hátra..

Sziasztok! Itt is van az új javított és hosszabbított rész. Ha tetszett komi és vote!

Természet feletti gimi (Javítva)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora