4.Fejezet: A balhé

249 21 1
                                    

Másnap reggel a kaja paradicsom leves és milánói volt. Tömve volt az ebédlő. Rebecával beálltunk a sorba. Mikor megkaptuk a kaját elindultunk az egyik asztalhoz,de megbotlottam Amália táskájában, és a reggelim a nyakában landolt. Mire ő hisztirohamot kapott, és a levesét ráöntötte a ruhámra és ekkor elüvöltötte magát valaki
- Kaja csata!!!!!!!-erre szinte mindenki egymást kezdte dobálni a félig főtt makarónival. E közben Amália kivonult a teremből, hogy szóljon a dirinek, mire mi mind leléptünk és így kimaradtunk a lecseszésből meg a fél iskolának szóló büntető munkából. Megbeszéltük hogy este kimegyünk a tóra fürdeni.
- Akkor a mellékbejáratnál talizunk.- Este 8 körül elkezdtünk készülődni Rebecával, de nem zártuk be az ajtót, amikor átöltöztünk, így a fiúk benyitottak. Még szerencse hogy már a bikini volt rajtunk.
-Baszki! Kopogni nem tudtok? Húzzatok már ki! Mindjárt mi is megyünk.- mondtuk, de helyette a három srác tátott szájjal figyelt minket, ezért ki kellett lökdösni őket a szobánkból. Fél tíz volt amikorra kiértünk a tóhoz. Ott levetkőztünk és bementünk úszni. Hajnali egy után jöttünk ki a vízből, de a ruhánk nem volt sehol. Csak a cipőnk volt ott, mellette pedig Amália és az igazgató.A kis szemét! Utánunk jött ellopta a ruháinkat és be is köpött minket.- Nos hölgyeim és uraim, mivelhogy megszegték a házirend több pontját, ezért büntetést kapnak. Ön is Amália kisasszony ne mosolyogjon úgy. De öltözzenek már fel!!!- üvöltött ránk a diri. Ám valamit nem vett észre. A tó túl partján démonok indultakbe a vízbe, és felénk jöttek.
-Rendben igazgató nő de előbb el kellene intézni azokat a démonokat.-szólt Jace.-De mivel nincs itt se az irónunk se semmink, mert Amália ellopta őket ezért nem lesz egyszerű.
-Jól van Jace de te már úgy is intéztél el puszta kézzel vízidémonokat Ty-jal együtt. Corey-jel pedig valami védő varázslatot rakunk Rebecára. Emma pedig repül vagy varázsol vagy csinál valamit magával.
- Ez kedves magától igazgatónő. Nem is érdekli, hogy mit csinál az egyik utolsó „ember” a Többek népéből?-Nem. Nem igazán.
De egyébként repülni fogok.
-Rendben- felelte a diri én meg felrepültem, és tényleg két színű a szárnyam. Lent dúlt a csata. Jace hihetetlen gyorsan mozgott...Hozzá képest Ty lassú csiga... Épp lejjebb szerettem volna menni amikor valami ráütött a tarkómra, és már csak arra emlékszem, hogy a szárnyaim visszahúzódnak és én zuhanok... Aztán ugyanott a tónál Jace karjaiban ébredek. Mindenki felettem ált. Konkrétan az egész suli. Amália pedig oldalt áll és dúl fúl mérgében, mert elszeretett volna tenni mindenkit láb alól, hogy Jace végre csak rá figyeljen, de elcseszte, mert én kerültem Jace karajaiba. Mi ez ha nem szívás?!

Természet feletti gimi (Javítva)Where stories live. Discover now