7. Fejezet: Ahogy elkezdődött a boldogság...

198 20 5
                                    

Emma szemszöge:
A Cella két részből állt. Volt ott egy háló egy nagyon keskeny franciaággyal és egy mini fürdővel. Egyedül is alig lehet elférni. Már este 11 és mi még mindig ébren vagyunk és beszélgetünk tartva a tisztes távot. De úgy is egy ágyban kell aludni. Nincs más választásunk. Max az, hogy Jace a földön alszik. Hajnali egy körül elmentem fürdeni. Felvettem az odakészített testre feszülős pizsamát amihez egy mini gatya tartozott. Aztán bebújtam az ágyba míg Jace lezuhanyzott. Gyors volt. Aztán még beszélgettünk, de vihar támadt, és én nagyon félek a vihartól, mert az egyik nagy viharban gyulladt ki a szüleim szobája és ott haltak meg.Engem épp hogy kimentettek, az árnyvadászok.
-Jace! Én nagyon félek a vihartól.-mondtam és lenézetem a padlóra Jacehez.
-Nem aludnál mellettem???-kérdeztem.
-De melletted alszom ha nagyon szeretnéd...- felete kicsit meglepődve, de bebújt mellém és én hozzá bújtam. Nem ellenkezett, csak átkarolt és együtt hallgattuk, ahogyan a vihar tombol odakint a falkon túl.

Jace szemszöge:
Rengeteget beszélgettünk az első éjjel. Sőt azt is megtudtam, hogy 11 éves korában elárvult egy tűzesetben. És ő is alig élte túl. Aztán Vihar volt és úgy volt hajlandó elaludni, hogy ha bebújok mellé és hozzám bújhat. Nem ellenkeztem, mert kedevs lány ls eléggé bonyolult élete volt és sosem lehetett nyugta. Bár tudtam, hogy nem védhetem, meg de jó érzés volt, hogy megbízott bennem.

Rebeca szemszöge:
Már az első éjjel letisztáztuk Ty-jal, hogy bírjuk egymást, úgyhogy hajnali kettőkor már jártunk...

Ty Szemszöge:
Nagyon bírom Rebecát és hajnali kettőkor...
-Rebeca én nagyon bírlak és azt szeretném kéredzni, hogy szeretnél-e a barátnőm lenni.-kérdeztem.
-Igen!!!!-hangzott a válasz. Ez gyors volt. Gondoltam, de hát ő tündér ls nem tud hazudni, max kitérni a válaszadás elől, de ő nem tette. És ha ő őszinte velem akkor én is az leszek vele.

Corey szemszöge:
Amáliával az első éjszaka is szörnyű volt. Nem tudom, hogy mi lesz a következőn. És még varázsolni sem tudok a cellában, mert olyan anyagból készült. Úgyhogy mindenként egy ágyban kellett aludnom vele... vagy nem, de én nem fog a földön aludni! Egy bukott angyal nem kényszeríthet egy boszorkánymestert ilyenre.

Amália szemszöge:
Miért pont Corey???!!!!! Hisz ő meleg, vele nem lehet semmit sem csinálni. Ő egy idióta barom. Bezzeg ha Jace- szel lennék akkor már rég rámásztam volna, és biztosra veszem, hogy egy párként jönnénk ki a cellából. de Corey??? Az lehetetlen. Hisz mindenki tudja, hogy ő meleg. Meg egy piszkafa. Oda a jó hírem...... De nem baj mert vissza szerzem majd. Ha kell földbe döngölöm a földbe Emmát!!!!

Sziasztok! Itt az új javított rész. Ha tetszett komi és vote!

Természet feletti gimi (Javítva)Onde histórias criam vida. Descubra agora