6. Fejezet: Büntetés vagy jutalom?

219 16 1
                                    

Emma szemszöge
Jace karjaiban ébredtem. Mindenki aggódó arccal engem néz. Hirtelen nem is tudtam, hogy hol vagyok, ezért feltettem a lehető leg idiótább kérdést.
-Hol vagyok??? Mi történt??? És a legfőbb kérdés. Ti kik vagytok???
-Látod Amália mit tettél??? A többek népr nagyon érzékeny lények.
-Jól van na csak meg akartam leckéztetni nem amnéziát szerezni neki, de ennek is örülök.- Igazából valakire tényleg nem emlékeztem, de Corey-ra Ty-ra Rebecára Amáliára Ricsire Kornélra és Jace-re meg a dirire emlékszem, de a többiekre nem. Fel vittek a gyengélkedőbe ahol két napot ápoltak. Rebeca minden nap bejött és elhozta a házit meg rengeteget beszélgettünk. Aztán mikor már jól éreztem magam, megkaptuk a büntetésünket. Két kalapba bedobtuk a nevünket. Az egyikbe a lányok a másikba a fiúk. A diri Úgy húzta ki, hogy kettes cellákba kerültünk. Rebeca Ty-jal került egy cellába, Corey pedig Amáliával. Csoda ha az egyikük ki jut élve. Én Jace-szel kerültem egy cellába. És ennek én rohadtul örülök, mert nagyon kedves velem és asszem beleestem a srácba...

Rebeca szemszöge:
Szerencsére Ty-jal kerültem össze egy cellába. Két napig leszünk összezárva. Addig jó sok mindent megtudhatok róla....

Amália szemszöge:
 Jaj ne pont Corey. Biztos Emma megbűvölte a kalapokat, hogy így jöjjön ki. Engem mindig csak szívat, de nem fogom engedni hogy elfoglalja a trónom, és elvegye tőlem Jace-t

 Corey Szemszöge:    Csak ezt ne. Miért kell a sátán lányával "együtt élnem" vele két napig. Az egy szörnyeteg. Biztos,hogy fel fogom gyújtani.

Ty szemszöge: Ez a Rebeca tök helyes csaj talán megengedhetem magamnak hogy össze jöjjek vele. De néha nagyon idegesítő. De egyben csábító is. Igazán ért hozzá hogy hogyan kell a fiúk fejét elcsavarni, mert az enyémet sikerült.

Jace szemszöge:Végre egy értelmes csaj. Nekem bejön. Jó alakja van. És az a vörös hajzuhatag és a kék szemek. Na azok nagyon megfogtak benne. Nagyon bírom. És árnyvadász is. Az még dob is rajta. Nameg két napot eltöltök vele kettesben....

Természet feletti gimi (Javítva)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora