Emma szemszöge
-Rebeca szerinted mit vegyek fel a randinkra????-kérdeztem teljesen kiakadva, mert már vagy egy órája a szekrény előtt álltam. -Valami csini ruhát???-kérdezett vissza reflexből. -Jó de milyet???-Várj mindjárt megyek és megmutatom, hogy én a helyedben melyik ruhát venném fel.-Oké- egy tök jó ruhát mutatott. utána alig volt időm megcsinálni a hajam. Jace 3-kor jött értem.-Dögös a ruhád.-Köszi. Rebeca segített kiválasztani-felelem, majd egy étterembe mentünk. Megrendeltük a kaját, majd beszélgettünk, és a kajára sem kellett sokat várni. Mikor Jace elment fizetni, belépett Ricsi, felkapott és felráncigált az 1. emeletre.- Engedj már el te őstulok!- Nem. És ne hívj így mert nagyon megjárod. Mit akarsz tőlem?!-kérdeztem egy kicsit megriadva. -Majd megtudod... felértünk a 1.emeletre, ahol voltak a szobák. Bedobott az egyikbe. Láttam rajta, hogy részeg. Próbáltam tiltakozni, de túl erős volt. Elkezdte leszedni rólam a ruhát, mire behúztam neki. Erre csak feldühödött, és ő is pofán vágott engem, de úgy hogy elájultam. Csak arra emlékszem, hogy Jace beront a szobába...Másnap Jace-ék szobájában ébredtem. Amíg az ágyban feküdtem nem éreztem, hogy különösebb bajom lenne, de mikor kikeltem az ágyból megszédültem, és vissza ültem.-Jól vagy Emma???-kérdezte aggódó arcal Jace. -Fogjuk rá... Csak szédülök és aprítja a fát a fejem.-Nem csoda, hisz rohadt nagy lila folt van az arcodon.-Aúúúúúúúúúú!!!!!!!! Ne nyúlj hozzá!!!!!!-Bocs.-Semmi baj. Remélem Ricsi arca is így néz ki.-Hát nem pont így de neki is belilult. Most épp elzáráson van, és lehet hogy kicsapják-ez után nem beszéltünk. Egy kis idő után Jace törte meg a csendet.-Nagyon nagyot tudsz ütni, ugye tudod????-Mert????-Ugye azt mondtam, hogy nem pont így.-Ja.-Neki sokkal durvábban néz ki.-Akkor jó-mosolyodtam el majd megint csönd, de ezúttal én töröm meg.-Nagyon jó volt a randi. Köszi.-Nincs mit. De még jobb is lehetett volna ha az az ökör nem jön. Na mindegy.-Szerintem így is jó volt. Minden veled töltött perc jó.-Tudom ezért döglenek utánam a csajok.-Naaaa..Olyan szemét vagy-mondtam nevetve, és hozzá vágtam a párnám.-Szeretlek Emma.- Én is...
YOU ARE READING
Természet feletti gimi (Javítva)
FantasyEmma nem egy átlagos árnyvadász. Igazából nem csak az. Ő egy osztódó (több fajú) teremtmény. Nagyon ritka, ezért mindenki magának akarja. Ezért állandó veszélyben van. Össze jön a védelmezőjével, így minden szabályt meg szeg. De vajon érdemes volt m...