~ Kapitel 8 ~

11 0 0
                                    

... THIS QUEEN CAN LIVE WITHOUT A KING!" Sådan sluttede den fantastiske koncert på baren, hvor Shawn sad backstage og hørte med. Alle folk råbte og skreg ville have high-fives og alt muligt! Denne her danske pige! Med en dansk mor, en død engelsk far. Optrådte på Shawn Mendes tour! Da' jeg var færdig kom flere hen til mig og bad om autografer. "Hej" Sagde en pige til mig. "Hej" Smilte jeg. "Du er virkelig god til at synge!" Sagde hun "Tusind tak" sagde jeg tilbage. "Hvornår kan man købe dit album?" Sagde hun "Det kommer på markedet lige om lidt" sagde jeg hun grinte "Tak! Jeg SKAL have det!" Sagde hun, så gik hun med sin autograf. "Hej.." En grædende pige kom hen til mig. "Hej? Hvad er der galt?" Spurgte jeg. "Du sang bare så godt, at jeg bare blev helt rørt... Du bliver noget stort en dag! Der vil jeg stå klar som din trofaste fan!" Sagde hun. "Aw, tak" Smilte jeg, og krammede hende. "Hvad hedder du?" Sagde jeg, "Isabell" Jeg skrev på papiret: Til Verdens Bedste Isabell, Becca Avocada. Da hun så det græd hun endnu mere. "Tusind, tusind tak!" Vi krammede igen, så gik hun. Jeg mødte så mange fantastiske personer. Det var helt fantastisk, da jeg endelig kom om backstage blev jeg overfaldt af kram og skulderklap. "Du er noget helt specielt" Sagde Shawns trommeslager. "Taaaak!" Grinte jeg. "You're Wonderful girl!" Sagde Nat, jeg krammede hende. "Men jeg kunne aldrig klare noget uden dig!" Jeg smilede ned i hende skulder. Der kom stille og roligt ro på, vi tog til en restaurant og spiste. Jeg tjekkede min telefon.

[12 Beskeder Fra James]

[Ubesvaret Opkald Fra Wiki]

[Ubesvaret Opkald Fra Mor]

[2 Beskeder Fra Jackson]


James: Becs?

James: Becca?

James: Hallo!

James: Becca! Svar nu!

James: Becca!

James: Jeg savner dig så meget...

James: Jeg har lige set dig i Tv.

James: Det var fantastisk...

James: Kan du huske dengang jeg lærte dig at spille guitar...?

James: Glemmer dig aldrig...

James: Ved det mig der slog op... Men jeg havde en grund... Vil du ikke nok svare

James: Jeg giver op!

Becca: Du burde droppe det der. Jeg er kommet over dig, find dig en ny du kan slå op med i stedet!

-

[Opkald]

Becca: Hej mor!

Mor: Hej Becca!

Becca: Du ringede?

Mor: Det lød fantastisk! Vi har bare siddet her hjemme og fulgt med i koncerten! Tillykke med det hele!

Becca: Tusind tak mor!

Mor: Wiktoria vil gerne lige snakke med dig, jeg giver hende lige telefonen.

Becca: Okay

Mor/Wiki: Hej Søs!

Becca: Hey Wiki!

Mor/Wiki: Det lød helt vildt godt! Jeg elsker når du synger! Jeg ved du bliver berømt!

Becca: haha, tak min lille Wiki!

Mor/Wiki: Jeg er ikke lille!

Vi grinede begge.

Becca: Du er den mindste i verden!

Mor/Wiki: Nej!

Becca: Wiki, jeg sidder lige på en restaurant... Ville det gøre noget hvis jeg ringede senere?

Mor/Wiki: Nej selvfølgelig ikke! Vi ses!

Becca: Ses! Hils mor!

Så lagde jeg på, men jeg kiggede lige på Jacksons besked før jeg lagde den.

Jackson: Hey Becs!

Jackson: Tillykke med touren!

Becca: Skrid.

Så lagde jeg telefonen væk og havde et fantastisk fantastisk måltid, med de fantastiske mennesker i mit liv.

-

"Kunne du tænke dig at gå en tur?" Sagde Shawn til mig da vi stod alene foran busserne.vDet gav et sug i min mave. "Selvfølgelig!" Så gik vi. Vi gik ned af NY's smukke gader. Vi prøvede et parisser hjul. Mødte  nogle af Shawns fans, han præsenterede dem for mig. Til sidst tog vi til et karaoke sted og sang karaoke sammen. Pludselig kom en af hans sange på, så sang vi den.

,,I Know that i can treat you better!" Sang han.

,,Than he can!" Sang jeg.

,,And anygirl like you deserves a" Sang han

,,Gentleman!" sang jeg.

Til sidst var klokken 23.30 og vi tog hjem. Vi sagde farvel og krammede hinanden før vi skiltes. De andre sov så jeg gik bare i seng.

-

"VÅGN OP BECS!" Råbte nat, vi grinte. Klokken var 08.00 "Omg... Jeg træt!" Sagde jeg. "Vi skal til interview!" Råbte hun. Jeg sprang op, og Nat gik ud. Tog noget tøj på, make-up. Sko. Morgenmad. Så var jeg klar foran bussen. "Hej Becca!" Sagde Morten og hev mig efter sig over til taxien hvor de andre var. Så kørte vi mod interviewerens studio.

,,Hej og velkommen, i dag sidder jeg nu med Becca Avocada og hendes band. Men først kommer der lige et lille klip:" fra en skærm kunne vi ses klippet. Først var der nogle billeder af mig som 5 klasse der stod og optrådte, så på strøget. Så i går, så ved karaoke stedet. Der kom en speaker over mens man kunne se Shawn og jeg ved karaoke stedet. "Becca Avocada er en sanger fra Danmark som på rekord tid har overtaget hele verdenens hitlister, Becca er 18 år gammel og har sunget siden hun var helt lille. I går performede hun som opvarmning for Shawn Mendes, hvor de derefter tog sammen hun til karaoke og havde det sjovt. Becca er med på Shawns tour og hun vil performe rundt omkring i verdenen." Så stoppede klippet og vi kom tilbage på live skærm.

"Okay, så jeg har nogle forskellige spørgsmål fra fans, seere og os selv." jeg nikkede.

"I går var Shawn Mendes og du på Karaoke. Har i noget kørende?" Jeg rystede på hovedet mens jeg sagde "Nej, Shawn og jeg mødtes først i går, det var bare en vennetur, nu hvor vi skal holde hinanden ud i flere måneder" grinte jeg. "Er du fan af nogle speciale?" Spurgte han så. "Ja, Ariana grande." Svarede jeg og nikkede. "Har du en yndlingssang?" Spurgte han. "Ja, lige nu er det Treat You Better. Af Shawn" Grinte jeg. "Så til det spørgsmål, vi har fået flest gange af seerne. Er du single?" Spurgte han, jeg undrede mig over spørgsmålet men svarede bare normalt. "Nej." Sagde jeg. "Lige nu, er appen Musical.ly meget populær. Har du den?" Spurgte han. "Ja selvfølgelig!" Grinte jeg. "Hvor mange følgere har du?" Sagde han. "Sidst jeg tjekkede havde jeg 1K" Sagde jeg. "Lige nu ser halvdelen af New York med, har du lyst til at fortælle os dit navn der?" Spurgte han, jeg fniste "Ja, Becs.Ly" Smilte jeg. Så så jeg på den lille skærm at nogle af mine mest populære musical.ly's. "Tusind tak fordi du ville bruge din tid her Becca, vi ser frem til at se dig i aften" Sagde han så gik vi ud. Jeg tjekkede min telefon. Der var virkelig bare titusindvis af notifikationer fra Musical.ly. Jeg slog notifikations meddelelserne fra. Så gik jeg derind. Jeg havde pludselig. 1,5M fans, fået en krone og alt muligt andet. Jeg blev super glad, så tog jeg hjem til bussen, og vi kørte mod London.











Without my kingWhere stories live. Discover now