~ Kapitel 5 ~

12 0 1
                                    

"Mener du det?!" Mor smilte glad. "JA!" Jeg skreg det næsten og dansede rundt mor grinte. Wiki kom ned "hvad er der?" Spurgte hun "Jeg har fået en pladekontrakt!!!" Jeg smilte som en sindsyg, og grinede. "Så hvad skal jeg gøre?" Spurgte mor. "Du skal vel bare gå med over på klubben imorgen og ja..." Sagde jeg "Super, hvad tid? Bare efter skole?" Spurgte hun "Jeps!" Så tog jeg noget kakaomælk og forsvandt op på værelset.

-

"Hej, Morten Andersen" sagde han og præsenterede sig for mor "Birthe Avocada" præsenterede mor sig. "Som du nok har hørt, vil jeg gerne arbejde med din datter i musik branchen" mor smilede da han havde sagt det. "Men der kommer til at være nogle omkostninger for hvis i skriver under. Først og fremmest bliver du nødt til at tage en masse fri fra skole, du kommer til at møde mange nye mennesker så du skal kunne tale nogenlunde engelsk. Dine forældre skal sammentygge at de må undvære dig, på de mange tours der er. Når du kommer dertil hvor du tjener penge, skal vi have 10% af betalingerne fra albums." Han så på mor og jeg, jeg nikkede hurtigt mens mor lige skulle tænke sig om "Okay!" Sagde mor mit hjerte eksploderede af lykke. Morten tog sin mappe/bog frem "Her skal klienten, i dette tilfælde Becca underskrive. Her skal din mor underskrive" sagde han mens han kørte blyanten over linjerne. Jeg skrev under, mor skrev under. Jeg. Becca Soteas Avocada fik en pladekontrakt!!! Vi udvekslede telefon numre, gjorde alt hvad der skulle gøres. Det hele var p-e-r-f-k-t!!!

-

(SKYPE)
Nat: OMG! VI HAR EN PLADEKOBTRAKT!
Jeg: Jaaa! Det freakin' fuckin' sindsygt!!!
Nat: kommer over, så kan vi skrive sange!
Jeg: Good idea! See you here!

Hun kom efter meget kort tid "Kom! Lad os få skrevet de sange!" Sagde nat og løb ind af hoveddøren. "Såøh, i et album er det 12 singler. Dvs, vi har 11 endnu..." Sagde jeg, så satte vi os. "Hvad skal den handle om?" Spurgte Nat "Den skal hedde 'Without A King' og jeg ved præcist hvad den skal handle om. Du laver bare en melodi!" Sagde jeg. "Super! Lyder spændene" svarede Nat. "Belive me, det er det" vi grinte begge. Så tog jeg et papir og skrev ned, omkring mine tanker til sangen.

I thought before that i
Coulden't live, without.
Without. Without. A King!
My fantasy ated me!
Cuz now i know that my
Hearth don't blows

Im my own. Alone.
Im The Queen of The castle.
Doing what i wanna dO
Killing who i wants to
Look at me.
This Queen
can live without a King...

Jeg skrev en hel sang, hørte efter Nat's melodier og skrev. Sang. Tænkte. Elskede det. "Såå, kvindemenneske! Må jeg høre?" Spurgte nat. "Ja!" Så sang jeg det, vi prøvede det sammen. Det tog os ca. En halvanden time. "Fuck den tekst et fed!" Råbte nat. "Fuck den melodi og de spil er fucking fedt!" Vi gav hi-five og hoppede rundt som idioter. "You're going down!" Råbte jeg og Tyrrede en pude mod nat. Som så desværre gav hende næseblod. Ups... Da det stoppede med at bløde løb hun over, tog puden og tyrede den lige i maven mig "du kan ikke ramme mig!" Grinte jeg. Vi havde det sjovt i laaang tid, legede pudekamp, øvede vores sange. Startede på en ny. Følte at lykken aldrig ville ende. Vores liv var perfekte, vi kunne gøre alt mellem himmel og jord ALT. Til sidst lagde i os i sofaen "puuhaa! Du sq en hård banan!" Grinte Nat. "Jaja! Du ved, ingen slår mig!" Jeg viste min spændte overarm som er den slappeste i verdenen. "Vi tagr' på stranden og aften bader!" Råbte jeg. "Det jo fuckin' koldt!..." Sagde Nat "C'mon! Vi gør det sgu!!!" Jeg løb op på værelset fandt to bikinier og kastede den ene i Hovedet på Natalie. "Fuck af!" Grinte hun, men jeg fik hende tilsidst med. Vi kørte ned mod Svanemøllen da 2 piger stoppede os. "Hej" sagde pige 1 genert. "Hej?" Sagde Nat og jeg i kor. "Øh - øh... Er du ikke... Becs.ly fra musically?" Det gav et chok i mig, det var de første jeg mødte som kendte mig fra musically. "Tillykke med de 1,5K fans!" Sagde den anden. "Tusind tak!" Grinte jeg. "Jeg er seriøst din største fan!!!" Jeg smilte "tusind tusind tak!" Nat grinede hun vidste hvor forlegen jeg var. "Må vi ikke nok få din..." Startede den første "AUTOGRAF!" Afbrød den anden. "Of course!" Sagde jeg. Den ene tog en blyant frem, bare skriv det her. Hun rakte en bog frem, på forsiden stod der "Becca❤️" jeg var totalt overvældet. Jeg skrev autograferne og var totalt lykkelig. Da de var gået skreg jeg "FANS? NAT? JEG HAR FANS!?" Nat grinte bare. "En dag når vi bliver kendte så møder vi folk som de overalt!" Grinte jeg, nat grinte med. Vi gik i vandet, det var iskoldt. Som topping spiste vi en filur is hver til sidst. Jeg elskede virkelig Nat, hun var verdens bedste ven.

Without my kingTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang