Nat samlede min telefon op og var ved at kigge på den da jeg rev den ud af hænderne på hende. Løb ind på mit værelse, låste døren og blev der. Jeg tjekkede musical.ly, så på "trending tags" gik op og ned, uden helt at læse hvad der stod. "#How2BeFamous" jeg trykkede ind. Læste det musical.ly havde skrevet om det. "What would you do to be famous in 15 seconds like @Becca.ly did? Show us your way to be famous in a musical.ly!" Jeg tænkte det måtte være en fejl. Indtil jeg tænkte mig om. Jeg gik ned til videoerne. Den der trendede mest var den her pige. Som caption havde hun skrevet "I woulden't ever be famous like Becca, cuz thats something u can. Shes the best singer on this planet! Everyone go follow the beauty NOW! #WeLoveBecca" Jeg begyndte at græde. Det var overvældene uanset hvad folk skrev om eller til mig. Kunne det ikke stoppe, jeg tænkte kun på at Shawn ikke ville have mig. James havde en anden end mig, den mest egoistiske person på jorden. Jeg gik ind på musik - popular music. Som den næst øverste var "Without A King" jeg gik ind på den. Lavede en lip-sync. My Fantasy ated me... This queen can live without a king... "Hey guys, thank you so much for all your suport! I love you all so much, itz your fault that i am here now. Can't thank u enough!" Uploadede den, slukkede min telefon og lagde mig på sengen. Det bankede på, jeg ignorerede det men det fortsatte. "HVAD?!" Råbte jeg. Shawn kom ind. "Hvad er der sket.." Sagde han, "Alt!" Sagde jeg og vendte mig om med tårer i øjnene. "Plz Becs..." Han satte sig ved siden af mig og prøvede at få mit ansigt væk fra puden. Han tog min telefon op for at se klokken, jeg troede han ville se inde på min telefon så jeg hev telefonen ud af hånden på ham og "kravlede" væk. Han grinede og hev mig tilbage i benene, jeg fniste han hev puden foran mit ansigt væk. Jeg smilede pludselig da jeg så hans ansigt, jeg satte mig op. Vi sad akavet overfor hinanden, "Har du tjekket musical.ly for nyligt?" Sagde han. "Ja." Sagde jeg, vi havde stadig øjenkontakt. "Becca..." Sagde han og så ned i jorden, jeg vendte hovedet om og så på ham. Kun for at komme tættere på ham, han grinede. "Hvaaad?" Sagde jeg, det var som om jeg glemte alt hvad der lige var sket. "Det i s p eller k..." Så kom det tilbage i min hjerne han ville have Natalie, jeg skubbede mig selv væk. "Jeg..." Sagde han, det sårede mig. Jeg tog puden igen, kravlede ned under dynen. "Becca..." Sukkede han, jeg kunne mærke hvordan han prøvede at få kontakt, pludselig rev dynen op foran mit ansigt. Jeg blev så forelsket, vi lå der med ansigterne få centimeter fra hinanden. Han lagde sig ved siden af med kroppen udenfor dynen. "Becca. Det er dig jeg bedst kan lide!" Sagde han, det chokerede mig. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, han rykkede tættere på. Tog sin arm omkring mig, han tog sin hånd op og rørte mig i ansigtet, blidt og roligt. Vi lå lige op af hindanden, bryst mod bryst. Pande mod pande. Så kyssede han mig dybt. Vi lå bare med læberne mod hindanden jeg ønskede det ville vare ved, vi krammede mens det fortsatte. Snart blev kysset til åbne munde, tunger. Det var fuldstændig fantastisk, Shawn satte sig op mens jeg fulgte med vi holdte stadig fast om hinanden. Der kom pludselig lys, jeg så bare dybt ind i hans øjne. Det bankede på jeg så en sidste gang på ham og hoppede af ham. "Guys, i har været herinde i like en halv time! Kommer i ikke ud og er sammen med os igen?" Grinte Natalie. "Okay..." Sagde jeg og fulgte med, Shawn blev siddende men han kom hurtigt ind. "Der var i" grinte Calvin. "Becca s p eller k?" Råbte hun meget hurtigt da jeg havde sat mig. Shawn sad overfor mig, han så hele tiden på mig. "Uhm... K..." Sagde jeg. "1. Vælg Sandhed i stedet, 2. Kys Shawn. 3. Skriv på din instagram at dig og Shawn dater, du kan bare skrive det var løgn bagefter." Jeg så hen på Shawn, jeg så ned på hans hånd. 3 fingre. Jeg gik over mod Shawn "Tror det er en 2'er" grinte Daniella. Jeg hev min telefon frem. Gik ind på instagram og kyssede Shawn på kinden mens jeg tog en selfie. "Uhhh" Sagde de andre "Det var vidst både 2 og 3" Sagde Calvin, jeg så bare på Shawn mens jeg gik tilbage i sofaen. Så skrev jeg en tekst til billedet. ,,So many people asked me if Shawn and i is dating. Yeah! We are! I found out what love is since the karaoke bar, i hope you all got answer on ur question! Looking forward to the concert in London later see you there!" Så uploadede jeg den. Jeg ville ikke skrive det var en prank, jeg ville have det sådan. Alle tjekkede deres telefoner, jeg blev spammet med likes og kommentarer. Så jeg tjekkede Shawn's profil "So, its real Becca and you are for real dating?" "Omg! Becca is the lucky'est person on earth!" Det fortsatte. Videre og videre. Pludselig kom der et billed fra Shawn, det var et billed af mig lige nu, han havde taget. Som tekst havde han skrevet "Yeah guys, Becs and i are dating. Its right im so lucky, look at this beaty! Everyone go follow her shes amazing! Cya in london!" Det gjorde mig virkelig virkelig glad. "Vent... Da - Dater i faktisk?" Spurgte Angela som også havde set hans billede. Jeg så på Shawn han så på mig. Så nikkede han. "Ja." Sagde vi i kor, så grinte vi allesammen. Legen stoppede og vi sad bare og snakkede, jeg gik ind på musical.ly igen. "Kom lige Shawn" sagde jeg og gik ind på mit værelse. Det var kun lidt akavet, "Skal jeg nu være med på dronningens musical.ly?" Grinte han og rejste sig. "Ja!" Sagde jeg, han kom med. Han tog min telefon og fandt "Treat You Better" Så stod han og sang i virkeligheden også "I know that i can treat you better! And any girl like you deserves a gentleman!" Musical.ly'en endte med et kys på kinden fra mig. Jeg uploadede den.
Jeg stod på scenen sammen med Shawn og hoppede mens vi sang "I know what u did last summer" jeg sang Camila Cabello's part. Da sangen var slut råbte Shawn "Give it up for the fantastic Becca Avocada!" De klappede alle, mens vi løb ud. "Så det dig dder skal på!" Råbte Morten lige da jeg var kommet ned fra scenen jeg smed skoene og løb op på scenen igen hvor Daniella, Angela og Nat var. Shawn's fans skreg op. "Hey guys! I wanna sing you a song, maybe u knows it. Here we go!" Jeg sang, jeg følte livet og afsluttede sangen "Look at me! This queen, this queen CAN'T Live without a king!" Råbte jeg. Mens jeg pegede mikrofonen ud til publikum. "Thank u so much!" Råbte jeg og løb ud af scenen. Hvor jeg blev overfaldet at tusind paparazzier. Morten hjalp mig væk fra dem og ind i bussen hvor pigerne og jeg satte os og havde en fest, Nogle havde lagt øl frem og selvfølgelige skulle vi have. En halv time efter kom drengene og begyndte at grine da de så de fulde piger som sad i sofaen og lavede platte jokes. De joinede det og det gik ikke længe før vi alle sad pisse fulde. Ingen opfattede noget af hvad der skete, jeg gik over mod Shawn og snavede ham, han placerede hænderne på min numse. Men fulde var vi, og vi væltede ned på jorden sammen, men fortsatte det hele på jorden. Jeg så nogle blitzer der tog billeder, men var ret ligeglad. Vi rejste os hånd i hånd og gik ind på mit værelse. Jeg låste døren. Vi faldt i søvn sammen i min seng efter lang tid og vågnede med tømmermænd om morgenen. Jeg vågnede fordi solen skinnede ind på mit ansigt, Shawn så på mig og fniste da han så jeg var vågnet. Jeg krammede ham. Vi satte os op, kun iført undertøj. Shawn rejste sig, og hjalp mig op, drejede mig rundt og krammede mig igen. Vi grinede begge, han tog sin trøje på jorden og gav mig den på, den var alt for stor og jeg smilede, den gik mig til lårende. Han tog et billede af mig trods hovedpinen. Vi stod i lang tid bryst mod bryst og havde øjenkontakt, så gik jeg væk og hev trøjen over hovedet, Shawn gik efter mig og gav mig et kæmpe chok. "Lad mig" grinte han og trådte ind foran mig. Åbnede mit skab og bladrede, han fandt mine lyseblå bukser med huller, og kastede dem i hovedet på mig. Vi grinte, mens jeg tog dem på. "Hmm..." Sagde han. "Nu forstår jeg hvorfor piger har så svært ved at finde tøj om morgenen" Vi grinede begge igen. Han fandt til sidst en crop top hvor man kunne se skuldrene. Hvor der var en slags blonde øverst. Den var Sort. "Sko?" Grinte jeg. "Oh yeah..." Sagde han, "Lad mig se på det." Han tog nogle hvide nike. "Perfekt!" Sagde jeg, jeg løb hen til hans tøj. Kastede det i hovedet på ham, "Nu det min tur!" Råbte jeg, han løb efter mig. Vi gik igennem bussen, Calvin og Nat lå sammen på sofaen. Vi gik ud fra bussen til parkeringspladsen, Shawn holdte mig for øjnene mens han styrede vejen frem. Ind i bussen, da han slap var vi på hans værelse. Jeg åbnede han skab, fandt en hvid trøje med en lomme af noget mønstret stof på højre bryst. Kastede den på ham, han fniste. Jeg fandt nogle basic jeans og gav ham, jeg bøjede mig ned for at finde nogle sko. Da jeg havde nogle rejste jeg mig og vendte mig om, han stod lige bag mig. Han tog mig på hofterne, han kyssede mig på munden. "Becs... Jeg tror jeg... Elsker dig..." Sagde han. "Shawn Mendes. Shawn Mendes elsker mig." Sagde jeg stolt, mens jeg fniste. "Det nemlig rigtigt!" Svarede han. "Og Becca Avocada elsker Shawn Mendes." Sagde jeg.
YOU ARE READING
Without my king
FanfictionBecca lever et normalt liv indtil den dag skæbnen fører ende mod berømmelsen som sanger. Flere og flere ting kommer op i hendes liv og hun glemmer mere og mere sin eks som slog op. Livet synes at være perfekt indtil den dag...