"Αμάν ρε Αρτεμις... Ως ποτε θα εισαι έτσι;Στο τέλος θα μεινεις μονη σαν το λεμόνι"είπε και γέλασε... Μονη της..Νομίζω οτι ειναι περιττό το να σας περιγράψω την εκφραση που είχε σχηματιστεί στο προσωπο μου... Ξέρετε,ηταν εκεινη η εκφραση του τυπου 'Σοβαρα τωρα;'...Καταλαβατε εσεις!
"Ασε μας ρε Μαριναα!Επειδη δεν εχω σχεση στα 16 μου,δεν παει να πει οτι θα μεινω για παντα μονη μου!Απλα δεν εχει βρεθει ο καταλληλος.."
"Ασε μας ρε Αρτεμις...μηπως περιμενεις να ερθει εδω να σε ζητησει ο πριγκηπας της Σταχτοπουτας;"
"Δεν ειπα κατι τετοιο! Απλα δεν θεωρω οτι ταιριαζω με καποιον απο αυτους που γνωριζουμε!"
"Ωραια,τοτε ας κανουμε νεες γνωριμιες.."ειπε και στο προσωπο της ειχε σχηματιστει αυτη η πονηρη εκφραση που καθε σωστη κολλητη εχει!
"Για εσενα ειναι ευκολο... Εγω ξερεις οτι ειμαι περισσοτερο τυπος του διαδικτυου..."
"Τι εννοεις;"
"Ελα ρε Μαρινα...Δεν με ξερεις;Εννοω οτι οταν μιλαω με μηνυματα ειμαι πιο ελευθερη απ'οτι οταν μιλαω face to face. " (Βασικά ισχυει αυτόο..)
"Ωραία, τοτε μπες σε κάποιο site! Όλο και κάτι θα βρεις εκεί! "
"Τι λες καλέ; Αυτά που κοροΐδευω θα κάνω; "
"Αφού δεν εχεις αλλη επιλογή, ναι!"
"Πφφφ... Καλά..
Θα το σκεφτωω!"[…]
Τρεις ώρες αργότερα γυρισε η καθεμια στο σπίτι της... Είναι Σάββατο βράδυ και δεν έχω τι να κάνω, οποτε λέω να στείλω μήνυμα στον Ορφεα. Ο Ορφεας είναι ο κολλητός μου απο το χωριό. Είμαστε μαζί απο πολύ μικρά και είμαστε αχώριστοι!
"Ορφεααααα! "
"Πες τοοοο! "
"Θέλω την βοήθεια σου! "
"Ωχ.. Αφού σου είπα, μην καπνιζεις ο,τι φυτο βλεπεις μπροστα σου,δεν με ακους!"
"Σκασε ρεεε...😂"αφου του εξιστορησα ολα οσα ειπαμε με την Μαρινα μου ειπε...
"Δεν ξερω ρε Αρτεμις...Δεν μου φαίνεται πολύ καλη ιδέα.. Δεν ξέρεις τι ατομα κυκλοφορούν εκεί εξω.. "
"Ναι ρε Ορφέα το ξερω...αλλα θα προσεχω!"
"Δεν θελω να μπλεξεις με κανεναν ανωμαλο ρε μικρο..."παντα μου άρεσε όταν με έλεγε έτσι..
"Θα προσέχω ρε Ορφεαα...!"
"Καλά... Κάνε ότι θες.. ΑΝ ΟΜΩΣ θες κάποιον για συνεργό σε φόνο, να ξέρεις είμαι μέσα! "
"Χαχαχαχα εντάξει τοτε.. Ευχαριστώ πολύ, φιλιααα!"
"Ββ! 😘"Αμέσως μπήκα στο πρωτο site γνωριμιών που βρήκα και έγινα μέλος... Ευτυχώς υπάρχουν και τέτοιου ειδους site για παιδιά της ηλικιας μου, οποτε δε θα είναι τόσο άβολο... "
Τρεις μέρες μετα..
Όταν είπα στην Μαρίνα για το site κατενθουσιάστηκε! Αρχισε να φτιάχνει διάφορα σενάρια όπως "Φαντάζεσαι αυτός που θα γνωρίσεις να γίνει μοντελο;Πωπωω θα γνωρίζεις μια διασημοτηταα!"
"Μονο που υπάρχει ενα πρόβλημα.. "
"Τι πρόβλημα; "
"ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ!!"
"Αμάν ρε Αρτ.. Ξενερωτη εισαι..."
"Δεν είμαι ξενερωτη... Απλα θέλω τον χρόνο μου... Είναι λίγο περίεργο όλο αυτό!"
"Καλά... "[…]
Το απόγευμα μπήκα παλι στο site ψάχνοντας να βρω κάποιον, αλλα τίποτα... Το απόλυτο κενό! Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει κοινα στοιχεια με εμένα... Αλλα που ξέρεις, λένε οτι τα ετερώνυμα έλκονται!
Εκεί λοιπόν που πάω να αποσυνδεθω βλέπω μήνυμα απο εναν 'Περσέας Πρκ'... Οπαα... Εδώ ειμαστεεε....
'Γεια... Περσέας!"
Helloooooo! Παιδιά μου θα πεθάνω απο την ζεστηη..... 🌋
Τεεελος πάντων... Τι εχετε να πείτε για το κεφαλαιο; θέλω να ακούσω πιθανά σενάρια για τον Περσεαα!
Μέχρι το επόμενο...
Mj
YOU ARE READING
Σε ξερω απο καπου;
Teen FictionΑρτεμις. 16 χρονων. Απελπισμένη απο την ανωριμότητα των αγοριών της ηλικιας της αναζητά παρηγοριά σε ιστοσελίδες γνωριμιών που υπαρχουν στο διαδίκτυο. Τι θα γίνει όταν γνωρίσει το "απολυτο αρσενικό" όπως πιστεύει; Θα είναι αυτό που περιμένει; Μήπως...