~Προλογος~

55 6 0
                                    

Γεια σαααααςςς!!! Πως μου είστε; Καλά; Καλά και εγώ(περιπου δηλαδή!)...προσπαθώ να πεισω την κολλητή μου (Μαρίνα) για πολλοστή φορά οτι τα αγόρια της ηλικιας μας είναι ΑΝΩΡΙΜΑ!

"Οχι ρε Αρτεμις... Δεν είναι! Πάρε για παράδειγμα τον Αλεξακο μου.. 😍"
"Ναι, μην ξερασω... Λες και εχεις βρει τον ονειρικό άντρα! "
"Ο Αλέξης μου είναι το καλύτερο παράδειγμα αντρος και κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό.. "
"Αλήθεια εε; νομίζω ότι ο καλύτερος άντρας του κόσμου μιλάει με την Ιουλία απο το Β2!"
"Ιιιιι θα τον σκισω!!! "

Ναι, ναι καλά καταλαβατε... Η Μαρίνα εχει τρελο κόλλημα με τον Αλέξη Σταμάτιου απο το Γ4...Τα έφτιαξαν πριν 2 μηνες (νομιζω)  και επιτέλους έχει ησυχάσει λίγο το κεφάλι μου, αλλά ειναι τοσο ζηλιάρα που θα το τρελάνει το παιδι!

Τέλος πάντων.... Ασ'τους αφήσω να ζήσουν ελεύθερα τον έρωτα τους προς το παρόν... Και όχι,μην νομίζετε οτι είμαι καμια υστερική γκομενα που θέλει να τους χωρίσει επειδή ο Αλέξης ειναι το απωθημένο μου! ΟΥΥΥΥΥΥΤΕ ΚΑΝ! Απλά δεν πιστεύω σε αγάπες και έρωτες απο αυτή την ηλικία... Πως να εχεις μια φυσιολογική σχέση απο τα 15 ή τα 16 σου; Αφού όλα τα αγορια είναι ανώριμα! (Λες να γινω λεσβια; Καθόλου κακή ιδέα! 😂)
Ξέρω τι θα λέτε... Οτι ειμαι απο εκείνα τα κοριτσάκια που δεν είχαν ποτε σχέση,γιατι κανενας δεν ενδιαφεροταν για εκεινες και γιαυτο τα λεει ολα αυτα.Αλλα οχι!Στο παρελθον ειχα προσπαθησει πολλες φορες να αποκτησω μια σχεση της προκοπης,αλλα που τετοια τυχη;Ολα χαζα ειναι,εγω φταιω; ή που θα ειναι στον κοσμο τους ή που θα γκομενιαζουν απο δω κι απο κει...Αι σιχτιρ πια με τον καθε βλακαα!

[…]

Μετα απο 4 βασανιστικες ωρες στο σχολειο ευτυχως σχολασαμε.Μην νομιζετε οτι το "βασανιστικες" ειναι λογω των μαθηματων...Οχι,όχι... Απλα η Μαρίνα παραμιλούσε σε ΟΛΗ την διαρκεια των μαθημάτων και έλεγε πράγματα του τύπου "Στα χαντάκια θα σε ψάχνουν ρε.. " ή "Θα σε κανονισω και εσένα και αυτή την τσούχτρα! " νομιζω καταλαβατε όλοι για ποιους έλεγε...

Μόλις μπήκα σπίτι με υποδέχτηκε η μαμά μου με εναν απο τους γνωστούς της χαιρετισμούς όπως "Γεια σου κούκλα μου! Να σου βάλω φαΐ;" Κλασική Ελληνίδα μάνα....

[…]

Εδώ και μισή ωρα έχω τελειώσει τα μαθήματα μου και κάθομαι στο κρεβάτι μου κοιτώντας το ταβάνι... Είμαι πολύ δραστήριο άτομο η άτιμη... 😂 Σκέφτομαι συνέχεια αυτά που λέγαμε με την Μαρίνα το πρωι... Δεν παίρνω πίσω κάτι απο όλα αυτά που είπα! Εννοείται αυτό! Αλλά σαν έφηβο κορίτσι που είμαι,θέλω και γω να αποκτησω ενα κόλλημα ρε παιδι μου....Αλλά πως να τον καταφέρω με όλα αυτά τα ζωαδια που κυκλοφορούν;!(χωρίς παρεξήγηση!!!) Oh well... Ας παρω την Μαρίνα να της πω να βγούμε καμία βόλτα και μετα θα βρω μια λύση...

Hello people on earth!!!! Καινούρια ιστοριαααα! 😄😄😄😄😄😄😄😄🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα σκοπό να γράψω τώρα μια νέα ιστορία, αλλά χθες τα ξημερώματα μου ήρθε η ιδέα για αυτή εδώ την ιστορία και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη!! Οποτεε...

Πηρατε λοιπόν μια γεύση απο την πρωταγωνίστρια μας... Τι λύση λέτε να βρει για το πρόβλημα της;

Μέχρι το επόμενο...
Mj

Σε ξερω απο καπου;حيث تعيش القصص. اكتشف الآن