Μήπως να το προσπαθούσαμε;

13 3 0
                                    

Ορφεας pov

Μολις διαβασα το γραμμα της.Αναθεμα την ωρα και την στιγμη που ανοιξα αυτον τον κωλοφακελο!Γιατι να μου το κανει αυτο;Γιατι;Πως γινεται να διαγραφει ολα αυτα τα χρονια φιλιας;Φυσικα και δεν περιμενα να μου πει οτι εχει τα ιδια συναισθηματα με εμενα,αλλα οχι και να μου πει εμμεσως οτι δεν ειμαι ουτε καν φιλος της.Αυτο παραπαει.Και δηλαδη ποιον θεωρει φιλο της;Τον μαλακα τον Φιλιππο;Γιατι γαμωτο δεν καταλαβαινει οτι εκεινος ειναι που τα εχει προκαλεσει ολα αυτα;Ολο εμενα κατηγορει!Εκεινος ηθελε να μας βλαψει και το μονο που εκανα ηταν να την προστατεψω..Αλλα βέβαια! Τετοιος μαλακας ειμαι!Καλα να παθω.

Αυτο ηταν. ΤΕ-ΛΟΣ.Οσο ασχοληθηκα,ασχοληθηκα!Στο κατω κατω ο,τι και να κανω θα μου πει οτι την βλαπτει οποτε ας την αφησω μονη της,μηπως και εκτιμησει ποτε ο,τι εχω κανει!

Αρτεμις pov

Εγω:'Εμ...Γεια!Εχεις λιγο χρονο;"

Φιλ.:'Αρτεμις;Εσυ εισαι;'

Εγω:'Εε ναι..Μηπως ενοχλω;'

Φιλ.:'Οχι,οχι...Φυσικα και οχι!Απλα ξερεις...Δεν περιμενα αυτο το τηλεφωνημα..' Η αληθεια ειναι οτι ουτε εγω περιμενα ποτέ να κανω κατι τετοιο,αλλα ποτέ δεν ξερεις τι σου επιφυλασσει το μελλον οπως φαινεται..

Εγω:'Αναρωτιομουν μηπως θα ηθελες να βγουμεε..Θελω να συζητησουμε..'

Φιλ.:'Φυσικα!Πες μου μερος και ωρα!'

[...]

Μια ωρα αφοτου τερματισαμε την κληση βρισκομαι στο παρκο απεναντι απο το σπιτι μου και περιμενω τον Φιλιππο να κανει την εμφανιση του.

Δεκα λεπτα αργοτερα εμφανιζεται φορωντας ενα μαυρο τζιν και μια μπορντο κοντομανικη μπλουζα που τονιζε τα μπρατσα του.Δεν θα ελεγα οτι με χαλασε το θεαμα.

Πλησιαζει,με αγκαλιαζει και αρχιζουμε να κατευθυνομαστε προς την καφετερια.

Στην αρχη συζητουσαμε για διαφορα,ασχετα θεματα και η ατμοσφαιρα ηταν ιδιαιτεραα βαρια...Ομως καποια στιγμη ειπα να αναφερθω στο θεμα για το οποιο βρισκομαι εδω.

Εγω:'Ξέρεις,σημερα ηθελα να βγουμε γιατι...Γιατι εμαθα την αληθεια..'

Φιλ.:'Ποια αληθεια;'

Εγω:'Για το στοιχημα σου με τον Ορφεα...'

Φιλ.:'Ααα... Κοιτα το καταλαβαινω,αν δεν θες να μου μιλησεις,αλλα..'

Εγω:'Οχι οχι...Δεν καταλαβες καλα..Φυσικα και θελω να διατηρησουμε επαφες...Δεν εχω θυμωσει με εσενα.Αλλα με τον Ορφεα.Οποτε γιατι να μην θελω να μιλαμε;'

Φιλ.:'Με τον Ορφεα;;Κοιτα,Αρτεμις,μπορει να μην το συμπαθω και τοσο ομως δεν νομιζω οτι πρεπει να νευριασεις μαζι του για το οτι προσπαθησε να σε προστατεψει,γιατι ας μην ξεχναμε οτι και εγω στην αρχη δεν ειχα σκοπο να σου κανω καλο,οποτε θα ελεγα οτι εκανε καλα..'

Εγω:'Σοβαρα τωρα;Κι εσυ τα ιδια με αυτον λες;Αν ηθελε τοσο πολυ να με βοηθησει θα επρεπε να με αφησει να διαχειριστω το θεμα οπως εγω θελω!Δεν θα ειχαμε φτασει εδω κι αυτο ειναι σιγουρο!Αλλα το θεμα μου δεν ειναι ο Ορφεας..Απλα ηθελα να σου πω οτι απογοητευτηκα λιγο απο εσενα...Οχι τοσο για το τι ειχες σκοπο να κανεις στην αρχη,αλλα γιατι τον Περσεα τον ειχα ερωτευτει..Και τωρα μου τον 'στερησες'...'

Φιλ.:'Στον στερησα;Μα τι λες;Δεν ισχυει αυτο..Αρτεμις ο Περσεας ημουν εγω!Καθε μηνυμα που εστελνε ήταν μεσα απο την δικη μου ψυχη..Ηταν τα δικα μου συναισθηματα..Οχι τα δικα του!Δεν υπαρχει ο Περσεας,ενω εγω ειμαι εδω και αυτη την στιγμη εχω την τυχη να απολαμβανω τα δυο αυτα υπεροχα ματια..'

Εγω:'Δεν ξερω τι να πω..Μου ειναι δυσκολο να ταυτισω τα δυο αυτα 'προσωπα' σε ενα,παρα το γεγονος οτι προκειται για τον ιδιο ανθρωπο!Ομως...Δεν σου κρυβω οτι οταν εμαθα οτι πισω απο ολα αυτα κρυβοσουν εσυ,δεν απογοητευτηκα τοσο πολυ..Ισως επειδη παντα ηλπιζα οτι θα σε ξαναβρισκα..'

Φιλ:'Αληθεια το λες αυτο;Δεν φανταζεσαι ποσο χαρουμενο με κανεις..Εχω να νιωσω ετσι απο εκεινη την φορα που ελαβα το τελευταιο σου μηνυμα.' 

Την στιγμη εκεινη δεν ειχα τι να πω,οποτε απλα προτιμησα να σκυψω το κεφαλι μου για να μην φανουν τα πλεον ροδοκοκκινα μαγουλα μου.

Φιλ.:'Ρε Αρτεμις...'

Εγω:'Ναι..;'

Φιλ.:"Μηπως να το προσπαθουσαμε;'

ΝΤΑΝ ΝΤΑΝ ΝΤΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝ.....Αloha φιλες και φιλοι μου!

Τι εχετε να πειτε για το σημερινο κεφαλαιακι,το οποιο δεν ηταν και τιποτα το ιδιαιτερο κατα την ταπεινη μου γνωμη,αλλα τεεεελος παντων.

Θα χαιρομουν αν πατουσατε το υπεροχο αστερακι ή ακομα καλυτερα αν μου αφηνατε ενα σχολιο!

Μεχρι το επομενο
Mj 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 09, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Σε ξερω απο καπου;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora