Γεια ειπα!

39 2 0
                                    

 Λιγες μερες μετα μου εστειλε ο Περσεας.Για να ειμαι ειλικρινης,ηταν η πρωτη φορα που δεν ειχα τοση πολλη ορεξη να του μιλησωω.Δεν ξερω,ισως εφταιγε αυτο που ειχε γινει με τον Ορφεα,αλλα ο Περσεας δεν ειχε καμια αναμιξη στο ολο θεμα!

'Που χαθηκες εσυ; :Ρ'
'Δεν χαθηκα εγω.Εσυ δεν εστελνες!'
'Οπαα...Τι νευρα ειναι αυτα καλε;'
'Εχω νευρα επειδη ειπα την αληθεια;Απλα εσυ δεν εστελνες!'
'Δεν εστελνα γιατι δεν εστελνες εσυ και θεωρησα οτι κατι εχει γινει...Κι απ'οτι φαινεται δεν επεσα και πολυ εξω!Πες μου τι εγινε!'
'Δεν εγινε τιποτα σου λεω!'
'Αρτεμις λεγε γαμωτο!'
'Δεν εγινε κατι...Απλα τα εχω παρει με τον κολλητο μου!Αυτο εγινε!'
'Τον Ορφεα;'
'Ναι...Που τον ξερεις εσυ τον Ορφεα;΄
'Εεε....Μου ειχες μιλησει γι'αυτον...'
'Και γιατι δεν το θυμαμαι;'
'Μου ελεγες για αυτον οταν ειχαμε πρωτοξεκινησει να μιλαμε,μαλλον γι'αυτο...'
'Μαλιστα...'
'Τεσπα...Τι εκανε και σε εκνευρισε;'
'Απλα τελευταια εχει χαθει!Δεν στελνει ενα μηνυμα!Δεν κανει τιποτα!'
'Μπορει απλα να φοβαται το παιδι!Μην τον αδικεις ετσι!'

'Τι να φοβαται μωρε;Να στειλει μηνυμα στην κολλητη του;Ασε μας!'
'Ρε Αρτεμις δεν ξερει τι σκεφτεται....'
'Ναι,αλλα ουτε εσυ ξερεις!Απλα παρατα με..Γεια σου!'
'Ρε Αρτεμις περιμενε!'
'Γεια ειπα!΄

Τα νευρα μου!Πραγματικα δεν μπορω να τον καταλαβω...Αντι να υπερασπιστει ΕΜΕΝΑ που ειμαι και φιλη του,υπερασπιστηκε τον Ορφεα που ουτε καν ξερει!?Τι στο διαολο δηλαδη?

Την Δευτερα...

Παααλι Δευτερα...Και μαντεψτε τι πηγαινει με την Δευτεραα...Ναι,ναι,καλα καταλαβατε...Το σχολειο!Μπορει να εχει ξεκινησει τοσο καιρο,αλλα εγω ακομα να το παρω αποφαση οτι αυτη η φυλακη θα κρατησει για ποσους ακομα μηνες...

Μπαινω στο σχολειο και βλεπω ολα τα συνηθισμενα προσωπα...Περπαταω στο προαυλιο και βλεπω ολες τις κλικες στις 'θεσεις' τους..Οι 'ωραιες' του σχολειου εχουν παει και καθονται μαζι με τους 'αλητες' στην γωνια της αυλης,οπου πανε για να καπνισουν πιστευοντας οτι οι καθηγητες δεν τους βλεπουν.Διπλα απο τις τεσσερις μπασκετες καθονται παιδια της δευτερας ταξης ενω τα πρωτακια καθονται στα παγκακια του διπλανου προαυλιου,οπου βρισκεται το γηπεδο βολεΪ.Αν παλι καποιος δεν ανηκει σε καποια κλικα και εχει απλα εναν ή δυο φιλους περιφερεται συνεχως στο προαυλιο...Εγω φυσικα και ανηκω στα παιδια που στεκονται γυρω απο τις μπασκετες..Εκει εχει την λιγοτερη φασαρια...  Ομως τιποτα δεν εχει αλλαξει!Εχω βαρεθει αυτη την ρουτινα!

'Καλημεραα!'

'Πως και τοσα κεφια;'΄

'Δεν ξερω...Ετυχε!Εσυ γιατι εισαι ετσι;'

'Δεν ξερω...Ετυχε!'

'Μαλιστα...Ερχεται ο Ορφεας!'

'Μια σκασιλα την ειχα...'

'Γεια σας!'

'Καλημερα Ορφεα...Λεω να παω στον Αλεξη!'

'Οχι μην πας!Δε θελω να μεινω μονη με αυτον!'

'Μαρινα φυγε...Θελω να μιλησω με την Αρτεμις...'

'Ναι,αλλα δεν θελω να σου μιλησω εγω!'

'Δεν με ενδιαφερει,θα με ακουσεις!'

'Καλα εγω σας αφηνω...'Γαμωτπο!Μια φορα δεν μπορει να με ακουσει αυτη η κοπελα;;

'Θα μου πεις τι εχεις παθει γαμωτο σου;Γιατι εχεις νευρα και πανω απ'ολα γιατι μου μιλας ετσι;'

'Δεν ξερω..Ας εστελνες κανενα μηνυμα να ηξερες τι εχω!'

'Δηλαδη αυτο ειναι το προβλημα;Οτι δεν εστειλα μηνυμα;'

'Ναι!'

'Τοτε ας εστελνες εσυ!Μπορει να ειχα παθει κατι και γι'αυτο να μην εστελνα!Αλλα βεβαια,πιο ευκολο ειναι να μου κρατησεις μουτρα παρα να σκεφτεις οτι μπορει ο κολλητος σου να εχει παθει κατι!' Εχει δικιο ειναι η αληθεια...Ειμαι λιγο ηλιθια...

'Νταξει,εχεις δικιο.Δεν εφταιγε αυτο!Απλα με εκνευρισε το γεγονος οτι τις προαλλες ειχαμε να μιλησουμε τοσο καιρο και το μονο που σε ενοιαξε ηταν ο Περσεας!'

'Ηξερα οτι δεν ειχα πολυ χρονο στην διαθεση μου,οποτε σε ρωτησα μονο για αυτον για να δω πως πατε..Ηθελα να δω μηπως ηθελες την βοηθεια μου ή κατι τετοιο..Δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανεις ετσι!Ειναι λες και εισαι καμια υστερικη γκομενα ή τιποτα τετοιο!Ξερεις κατι;Ασε με ησυχο...'

'Ρε Ορφεα!Κατσε λιγο...'

'Παρατα με!Ετσι δεν εκανες και εσυ;'

'Τι εκανα?!'

'Τιποτα τιποτα...Γεια ειπα!'

Γιατι μου φαινεται και λες και τον εχω ξανακανει αυτον τον διαλογο αλλα με αλλο ρολο;;;

Hellooooooooo!!!Ζεστη+βαρεμαρα=Mj

Γιατι λετε να αντεδρασε ετσι ο Ορφεας;;;Θα τα ξαναβρει με την Αρτεμις;;;(Δεν μπορείτε να πειτεεεε,ήταν μεγάλο το κεφαλαιοοο!)

Μεχρι το επόμενο...
Mj

Σε ξερω απο καπου;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora