Εχει περασει περιπου μια βδομαδα νομιζω και με τον Περσεα μιλαμε αρκετα συχνα μπορω να πω...Βεβαια,εχω γνωρισει και αλλα ατομα οπως τον Μιχαλη και τον Αιαντα(που τα βρισκω αυτα τα ονοματα η ατιμη...😎😂) αλλα δεν μου εχουν κινησει τοσο πολυ το ενδιαφερον!Για να ειμαι ειλικρινης,ο Μιχαλης μου σπαει και λιγο τα νευρα..Ειναι απο εκεινα τα αγορια που το μονο που μπορεις να συζητησεις μαζι τους ειναι το υπεροχο γκολ που εβαλε ο Φορτουνης στο τελευταιο ματς του θρυλου ή δεν ξερω και εγω ποιος αλλος ποδοσφαιριστης...Αλλα μαντεψτε!Σιχαινομαι το ποδοσφαιρο!Ειναι τοσο χαζο να χανεις 90 λέπτα και παραπανω,απο την ζωη σου για να βλεπεις 22(νομιζω) ανθρωπους να κυνηγανε μια μπαλα..Τωρα θα μου πειτε οτι και στο μπασκετ γινεται το ιδιο,αλλα το μπασκετ εχει περισσοτερη δραση ρε παιδι μου...(Ναι καλα καταλαβατε...Λατρευω το μπασκετ!😍)Oh well....Παμε παρακατωω...
Ολες αυτες τις μερες συζηταω συνεχως με την Μαρινα για τον Περσεα.Δεν θα ελεγα οτι εχω τσιμπηθει μαζι του ή κατι τετοιο,αλλα μιλαμε τοσο καιρο και....δεν ξερωω....Ισως το ενδιαφερον που μου δειχνει να μου εχει τραβηξει την προσοχη.Δεν γινεται ομως να ερωτευτω καποιον που δεν εχω συναντησει ποτε απο κοντα!Σωστα;
'Αμαν ρε Αρτεμις,τι κολλημα ειναι αυτο που εχεις;Εννοειται οτι μπορεις και να τον ερωτευτεις!Ετσι θα ειναι σιγουρο οτι θα τον εχεις ερωτευτει για τον χαρακτηρα και οχι για την εμφανιση του!'
'Ναι,εχεις δικιο..Απο τις λιγες φορες που ειπες και κατι σωστο...Αλλα δεν ξερω ρεε,μου φαινεται καπως περιεργο!!!'
'Δεν ειναι καθολου περιεργο!Απλα εσυ εχεις μια ταση να τα κανεις ολα πιο δυσκολα απ'οτι ειναι!'
'Δηλαδη εσυ θα ερωτευοσουν καποιον που δεν εχεις δει ποτε στην ζωη σου;'
'Εννοειται πως οχι!Για εμενα υπαρχει μονο ο Αλεξακος μου!'
'Αα ναι...Ξεχασα...Εχουμε κι αυτον!' Πρεπει να αλλαξω παρεες,δεν γινεται να συνεχιστει αυτη η κατασταση...εχω αρχισει και το σκεφτομαι πολυ σοβαρα!😅[...]
Αφου εξαντλησαμε ολα τα πιθανα θεματα συζητησης με την Μαρινα(εννοειται οτι εχασα μια ωρα απο την ζωη μου συζητωντας για τον 'Αλεξακο'....Κλασικη Μαρινα😝) αποφασισαμε να γυρισει η καθεμια σπιτι της...
Μολις μπηκα σπιτι πηγα αμεσως στο δωματιο μου...Αλλαξα,εβαλα τις αγαπημενες μου πιτζαμες (ειναι κατι υπεροχες πιτζαμες που εχουν δυο αγκαλιασμενες μαιμουδες...Η κολλητη μου ξερει ποιες λεωωω...😂) και ξαπλωσα στο κρεβατι μου.Δεν ειχα σκοπο να κοιμηθω.Αλλωστε ηταν ακομα πολυ νωρις για τα δικα μου δεδομενα...Το ρολοι ελεγε οτι η ωρα ηταν δεκα και μιση,ομως στον ουρανο αχνοφαινοταν ακομη ο ηλιος...Σε ολο τον δρομο καθ'οδον σκεφτομουν οσα συζητησαμε με την Μαρινα σχετικα με τον Περσεα και εχω προβληματιστει ιδιαιτερως...Η μονη λυση που μπορω να βρω τωρα ειναι να βαλω τα ακουστικα μου,να αποκοπω απο τον υπολοιπο,προβληματικο κοσμο και να απολαυσω την μουσικη που κατακλυζει τα αυτια μου...
Εχουν περασει 3 ωρες απο τοτε που εβαλα να ακουσω το πρωτο τραγουδι της αγαπημενης μου playlist και ο ουρανος ειχε σκοτεινιασει για τα καλα..Ετσι βρηκα την ευκαιρια να κανψω αυτο που κανω συνηθως οταν δεν ειμαι στα καλα μου και νιωθω οτι δεν με χωραει το δωματιο μου...Βγηκα στο μπαλκονι και απελαυσα τον ξαστερο ουρανο...Μ'αρεσει να καθομαι και να χαζευω με τις ωρες το φεγγαρι.Μπορει να μην ειναι τοσο μεγαλο,ομως καταφερνει και κατακλυζει ολο τον ουρανο με το φως του...
Απο τις ποιητικες μου σκεψεις με εβγαλε ο ηχος που ακουστηκε απο τον υπολογιστη μου...
'Δεν κοιμασαι;'
Hellooooo!Παιδια εχω πολλα κεφιαα!Βεβαια η κολλητη μου χτυπησε το ποδι τηςς...Περαστικα αγαπηηηη!!!😯😣😳😔😭❤
Ποιος λετε να εστειλε μηνυμα στην Αρτεμις;😏
Μεχρι το επομενο...
Mj
YOU ARE READING
Σε ξερω απο καπου;
Teen FictionΑρτεμις. 16 χρονων. Απελπισμένη απο την ανωριμότητα των αγοριών της ηλικιας της αναζητά παρηγοριά σε ιστοσελίδες γνωριμιών που υπαρχουν στο διαδίκτυο. Τι θα γίνει όταν γνωρίσει το "απολυτο αρσενικό" όπως πιστεύει; Θα είναι αυτό που περιμένει; Μήπως...