Δεν κοιμασαι;

28 5 0
                                    

'Δεν κοιμασαι;' καιρό εχω να μιλήσω με δ'αυτόν...
'Δεν έχω υπνο...'
'Γιατι;Τι τρέχει;'
'Δεν τρέχει κάτι...Απλά σκέφτομαι τον Περσέα..'
'Γιατι τι εγινε;Σου έκανε κατι;'
'Όχι...απλά φοβάμαι ότι...'
'Ότι τι;'
'Τίποτα...'
'Αριάδνη...Μήπως σου αρεσει;'
'Όχι καλε!Όχι όχι! Πως σου πέρασε αυτό από το μυαλο;Πας καλά καλε;'
'Ντάξει ντάξει...Απλά αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα! Και δεν μου λες...Τον συμπαθείς τουλαχιστον;'
'Ναι Ναι! Η αλήθεια είναι οτι είναι πολύ συμπαθητικό και ωραίο παιδί...'
'Δηλαδή σου αρεσει!'
'Δεν ξερω!'
'Καλά καλα... Τελος πάντων,σορρυ πρέπει να βγω!Θα τα πούμε!'
'Γιατι τοσο αποτομα;'
'Εεε κάτι έτυχε!Γειαα!'

Τι στο καλο;Τι έπαθε αυτος;Είχαμε τόσο καιρό να μιλησουμε και το μόνο που τον ενδιεφερε ητανε αν συμπαθώ τον Περσεα;Και στο κάτω κάτω τι τον νοιάζει αν εμενα μου αρέσει αυτός ή οχι;Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό!το θέμα μας είναι οτι αδιαφόρησε για το πως ειμαι και δεν μιλήσαμε καθόλου!Τέλος πάντων...

5 μέρες μετά...

Έχουν περάσει τόσες μέρες και δεν έχω μιλήσει ούτε με τον Περσεα ούτε με τον Ορφέα!Δεν έχω ιδέα τι τους έχει συμβεί,αλλα δεν θελω και να στείλω...Είναι ο κλασσικός κοριτσιστικος εγωισμός!Δηλαδη;Δηλαδή δεν θέλω να στείλω γιατί θέλω θέλω στείλουν αυτοί!τόσο περίεργο ειναι;Θέλω να μου δείξουν ότι με νοιάζονται!Ειδικά ο Ορφέας που είναι και κολλητός μου!Αλλά δεν το βλέπω να στέλνει...Κάτι έχει παιχτεί και δεν ξερω τι!

Εχω βγει με την Μαρίνα και της εκφράζω τις ανησυχίες μου...Όμως όση ώρα της μιλαω,αυτή ειναι αλλού!

'Ρε Μαρίνα τι θα γινει;Θα με προσέξεις καθόλου;Τόση ώρα σου μιλαω,σου λέω τον πόνο μου και εσυ το μόνο που κανείς είναι να κοιτάς στο άπειρο!Τι συμβαινει;'
'Σορρυ ρε Άρτεμις..Έχεις δίκιο.Ίσως δεν ήταν πολύ καλή ιδέα να βγούμε σήμερα,είμαι λίγο αλλού...'
'Όχι λίγο...Πολύ!Τι συμβαινει;'
'Τίποτα απλα με τον Αλέξη τσακωθηκαμε και δεν είμαι τόσο καλά..Τέλος πάντων πρέπει να φύγω,τα λέμε!' Και πριν προλάβω καν να απαντήσω ειχε φύγει από την καφετέρια τρεχοντας..Ρε παιδιά τι παιζει;Σεληνιαστηκαν Όλοι οι φίλοι μου;

Μαρίνας pov

Καθόμουν τόση ώρα με την Άρτεμις στην καφετέρια και δεν πρόσεχα λέξη απ'ότι μου ελεγε..Ξέρω είναι λάθος μου αυτό! Η κολλητή μου μού έλεγε τον πόνο της και εγω την έγραφα..Αλλά πώς να συγκεντρωθώ;Της ειπα οτι τσακωθηκα με τον Αλέξη,αλλα στην πραγματικότητα αυτο που μου συμβαίνει δεν έχει καμία σχέση με τον Αλέξη!Μιλησα με τον Ορφέα εχθές και αυτό που μου είπε με μπέρδεψε εντελώς...

Γεια σας Γεια σας Γεια σας! (Νέος χαιρετισμος😛)Τι μου κανετεεεε;Εγώ βαριεμαιιι!!!😪 (πρωτοτυπησα,ξερω😂)

Τι λέτε να είπε ο Ορφέας στην Μαρινα;;Ο Περσέας θα ξαναστείλει στην Άρτεμις;;

Μέχρι το επόμενο...
Mj

Σε ξερω απο καπου;حيث تعيش القصص. اكتشف الآن