Φιλιππος pov
Εχουν περάσει 5 ολοκληρες μερες απο τοτε που εγινε το περιστατικο στο σπιτι της Αρτεμις.Οπως φανταζεστε δεν μου εχει στειλει ουτε ενα μηνυμα.Δεν μπορω να πω οτι εκπλησσομαι.Αναμενομενο ηταν.Και εγω στη θεση της το ιδιο θα εκανα.Φοβαμαι μονο μηπως εχει μαθει την αληθεια γιατι τοτε σιγουρα δεν θα μου ξαναμιλησει ποτε της.Πρεπει να στειλω μηνυμα στον μαλακα τον Ορφεα για να μαθω.
Εγω:'Δεν μου λες....'
Ορφ.:'Δεν σου λεω.'
Εγω:'Κοψε την πλακα ρε μαλακα.Πες μου.Εχει μαθει την αληθεια η Αρτεμις;'
Ορφ.:'Ποια αληθεια;;'
Εγω:'Για το στοιχημα!ΞΥΠΝΑ!'
Ορφ.:'Ααα ναι...Της το ειπε η Μαρινα.' Το ηξερα πως δεν επρεπε να της πει τιποτα ο Ορφεας!Και του το ειχα πει!Μα επρεπε να το πει στην κολλητη της;;Ειναι τελειως ηλιθιος;;
Εγω:'Εισαι τερμα ηλιθιος.Μην μου ξαναμιλησεις.Τελειωσα μαζι σου!'
Τι να κανω τωρα;;Πρεπει να μιλησω με την Αρτεμις.Πρεπει να ξεκαθαρισω τι θεση μου.Ξερω πως οτι και να της πω τιποτα δεν θα ειναι αρκετα καλο ωστε να την κανω να με συγχωρησει.Νομιζω ομως οτι πλεον πρεπει να σταματησω να ψαχνω το τελειο ψεμα και να της πω την -οχι και τοσο τελεια- αληθεια.Εδω που φτασαμε τα ψεματα δεν θα ωφελησουν κανεναν,και κυριως,εμενα.
Εγω:'Εισαι μεσα;'
Αρτ.:'Για εσενα οχι'
Εγω:'Ελα ρε Αρτεμις,μην εισαι τοσο αποτομη...Ξερω οτι αυτο που εκανα δεν ηταν και ο,τι καλυτερο,αλλα δεν ηθελα να σε στενοχωρησω'
Αρτ.:'Συγγνωμη μωρεεε Περσεα μου ή μαλλον Φιλιππε μουυ...Δεν ηθελα να σε πληγωσω!Αθελα μου εγινε!'
Εγω:'Ασε για μια στιγμη τον σαρκασμο σου στην ακρη.Θελω να μιλησουμε σοβαρα.Θελω να σε δω.Να μιλησουμε'
Αρτ.:'Εγω ομως δεν θελω τιποτα απ'ολα αυτα.Και βασικα δεν θελω να γνωριζω τιποτα για την υπαρξη σου!Γυρνα πισω στην Κρητη αγορι μου!Καλα ημασταν τοσο καιρο!' και αφου εστειλε αυτο το μηνυμα με εκανε μπλοκ.
Πρεπει να της μιλησω.Δεν τελειωσαμε.
Αρτεμις pov
Σοβαρα τωρα;Ειχε το θράσος να μου στειλει και μηνυμα ο μαλακαςς;;;Ηθελε και να μιλησουμεεεεε....ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝΕ.
Θελω απλα να τους σκοτωσω.Και τον Φιλιπποο και τον Ορφεα.Αλλα πολυ περισσοτερο τον Ορφεα.Εννοειται αυτο.Πως γινεται ο ιδιος μου ο κολλητος να επαιξε ενα τετοιο παιχνιδι πισω απο την πλατη μου;;Που πηγαν ολα αυτα που ελεγε οτι δεν θα αφησει κανενα να με πληγωσει και να με κανει να κλαψω;Τι γινεται τωρα Ορφεα που εσυ με εχεις καταντησει ετσι;
YOU ARE READING
Σε ξερω απο καπου;
Teen FictionΑρτεμις. 16 χρονων. Απελπισμένη απο την ανωριμότητα των αγοριών της ηλικιας της αναζητά παρηγοριά σε ιστοσελίδες γνωριμιών που υπαρχουν στο διαδίκτυο. Τι θα γίνει όταν γνωρίσει το "απολυτο αρσενικό" όπως πιστεύει; Θα είναι αυτό που περιμένει; Μήπως...