Nick

165 27 10
                                    

Gelukkig ging Erzo op mijn aanbod in en opgelucht ging ik op het bankje zitten. Ik merkte dat Erzo de ruimte tussen ons zo groot mogelijk probeerde te maken door aan het uiteinde van het bankje te zitten. Terwijl hij dat deed, droeg zijn gezicht een moeilijke uitdrukking en ik hield me in om hem niet te gaan plagen door naar hem toe te schuiven. Ik volgde zijn lege blik naar de vijver toe waar het bankje voor stond. Zijn stem vulde plots de stilte en ik keek naar zijn gezicht en ontdekte zo dat zijn neus een klein beetje omhoog ging aan de onderkant.

'Ik wilde hier afspreken, omdat het hier rustig is. Rustig voor mijn hoofd, ik ontspan hier. Je vroeg hoe het met mij ging en ik heb het gevoel dat als ik het hier vertel...' Erzo schudde zijn hoofd. 'Ik vond het niet iets wat je over de telefoon kan vertellen. Want het punt is...' zei hij en haalde diep adem. 'Het punt is,' herhaalde hij, 'dat het op dat moment eigenlijk niet heel erg goed met mij ging.'

--------------------------
Omg, sorry, sorry, sorry!
Ik had het zo druk de afgelopen dagen 😭

Ik ging maandag meelopen in Wageningen.
Gisteren deed ik een onderzoek voor mijn profielwerkstuk.
En vandaag kwam ik er dus achter dat het al vier dagen geleden was dat ik had geupdated 😥

Duizend maal sorry. Maar hier is het dan en ik beloof vrijdag eraan te denken 😬

Redfirestar out! *zet meteen een herinnering in telefoon om het niet te vergeten*

Wat nooit had mogen zijn - LVDD Spin OffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu