Nick

145 27 19
                                    

Gelukkig had Erzo me gestuurd hoe laat ik er kon zijn, want dat was ik helemaal vergeten te vragen. Eigenlijk vond ik het wel spannend, iemand ophalen. Met zenuwen in mijn buik belde ik aan. Zijn vader deed open en keek me afkeurend aan. Waarom? Ik had werkelijk geen idee.

'Ik kom Erzo ophalen, is hij klaar om te gaan?' vroeg ik terwijl ik langs de man voor mij probeerde te kijken.

'Nee, hij gaat niet met jou mee.'

'Hoe bedoelt u?' Ik had al een slecht gevoel, maar dit maakte het alleen maar slechter.

'Hij gaat niet met jou soort om.'

'Sorry?' Had ik het nou goed gehoord? Mijn soort? Wat bedoelde hij? Hij was geen eens een ondode of iets dergelijks dus waar doelde hij op?

'Ik wil niet dat je met mijn zoon omgaat, je hebt een slechte invloed op hem,' zei Erzo's vader en zijn stem werd steeds bozer hoe langer ik er stond. Maar ik zou niet weggaan. Niet totdat ik samen met Erzo was.

'Hoezo heb ik een slechte invloed, wat bedoelt u daar mee? Kunt u mij dat uitleggen?' vroeg ik met een frons en zag opeens Erzo's hoofd in de gang verschijnen. 'Erzo!' riep ik en zijn vader keek boos om.

'Pap?' vroeg Erzo. 'Wat is er aan de hand?' Zijn vader bleef stil en leek goed over zijn woorden na te denken.

'Je kan niet met hem omgaan,' zei hij en Erzo fronste. Vragend keek hij mij aan en ik haalde mijn schouders op. Ik wist namelijk ook niet wat er aan de hand was.

----------------------------
O, jeeh :/
Wat is er met Erzo's vader aan de hand? o.o

Demonenmeisje zie hier de magie van het volgende hoofdstuk 😆
(Nick is op tijd xD)

Wat nooit had mogen zijn - LVDD Spin OffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu