0.2 "Babacık?"

1.7K 164 214
                                    

Adam, çekip çıkardı kadını ölümün ellerinden.

Ölümün paslı,

Soğuk,

Günaha soyunmuş ellerinden...

0.2 "Babacık?"

"Harleen! Beni duyuyor musun? Ambulansı arayın! "

Bedenimi hoyratça sarsan kadına gözlerimi araladım. Aldığım nefesleri iğneleyici bakışları ile harcıyordu.

"Neler oluyor? "

Son derece korkak çıkan sesim bayan Rope' u şaşırtmıştı.

"Hatırlamıyor musun? "

Duygularım korkudan nefrete dönüştü. Sanki beynime bir şeyler deniyordu ama kulaklarımın bundan habersizdi.

"Sence hatırlıyor muyum! "

Rope bir adım geri çekildi. Gözlerindeki anlamaya yönelik bakışlar içimdeki gülme duygusunu tetikliyordu.

Ağzımı yayarak gülmeye başladım. Başım dönüyor ve akıl hastanesinin arka duvarına sinmiş sidik kokusu midemi bulandırıyordu.

Rope elini elime koydu. "Tatlım iyi misin? " ve üzerimdeki param parça kıyafetlere baktı. "Yoksa... Sevgilin seni zorlamadı değil mi? "

Elini üzerimden sertçe attım.

"Bir şeyim yok benim abartmayın"

Rope koluma girerek beni oradan uzaklaştırdı.

"Sana kıyafet vereyim"

Odasına hızlı adımlarla girdik. Radyonun sesi sonuna kadar açıktı. Bayan Rope dolabından çıkardığı kalem etek ve gömleği elime tutuşturdu. Radyodan yankılanan tanıdık bir isimle dikkatimizi o tarafa vermiştik.

"Sabah sularında eski fabrikanının yakınlarında korkuluğun cesedi bulundu. Asit tankları geceden çalıştırılmış ve cinayet mi yoksa intihar mı sorusuna yol açmıştır. Şimdi gözler Batman'e çevrildi. Ya katili bulacak ya da suçunu itiraf edecek"

Rope elini ağzına kapatarak derin bir iç çekti.

"Hay bin kunduz"

Ne olmuştu dün gece. Sisli gecenin altında ne vardı.

Hayır kafa makamın verdiği sancı beynime saplanmıştı.

Kıyafetleri üzerime geçirip boğucu odayı terk ettim. Duvarlar üstüme düşüyordu sanki. Koridorun sonundaki tuvaletlere attım kendimi.

Bir baş ağrısı eşliğinde başladı bilinmezlik. Kalbimi ağrıtıyordu. Soğuk suyu açıp yüzüme çarptım. Bir bıçak gibi sarmıştı yaralarımı. Öyle kaldım bir süre. Yüzümden akan sular ten rengine dönüşmeye başladı. Başımı kaldırdığımda ise kalın fondotenin altından bembeyaz kesilmiş yüzüm kendini gösterdi.

"Hassiktir"

Suyu kapatıp peçeteyi elime aldım. Bir neden aramaya çalışıyordum. Gözlerimin etrafı kızarmış yüzüm bir palyaço kadar beyaz ve dudaklarım çürük bir vişne misali yüzüme oturtulmuştu. Sanki ona benziyordum...

Kollarımı yıkamaya başladım. Her tarafım boyanın aldatıcı rengi ile kaplanmıştı. Ve altından beyaz tenim kendini gösteriyordu.

Neon Queen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin