0.4 "Kızıl Kor"

1.3K 104 86
                                    

Y/N: Bu bölüm geçmişi anlatmaktadır.

Kısılıyor zaman ölümün eşiğindeyiz.
Geçmişin koynunda bir kafesteyiz.
Adı bilinmez korkulara sahip insan.
Ölmüşüz, ölüyoruz, cehennemdeyiz.

0.4 "Kızıl kor"

2009

Kaburgalarımım sızısı geçmeden bir darbe daha yemiştim bedenime.

"Bana bak! Bana bak! "

Geçen hafta hastaneye kaldırmışlardı. İlaç kolulu odada başımı okşayıp bir daha bana zarar vermeyeceğini söylemesine inanmıştım oysa.

"Baban gibi bir köpek mi olacaksın sen? "

Komidinin üzerindeki çalar saati yüzüme fırlattı. Keskin metal alnıma derin bir sızı bıraktı.

"Bana bak harleen! "

Ellerim çaresizliğimi saklamak istercesine yüzümü sardı. Korkuyordum.

"Harleen quinzel bana bak! "

Üstüme doğru gelen adımlar içimde büyüyen korkunun namlusunu beynime dayamış keskin sesi tetiğin paslı kelimelerini okşamıştı. Acı iliklerimdeydi. Suskunluk dilimdeydi. Körlük bedenimin her zerresine aitti. Gözleri gören bir kördüm ben.

"Bana bak dedim sana! "

Saçlarımdan yakaladı. Güzel saçlarımdan. İpek saçlarımdan
Bir bir kırdı onları. Telleri parmaklarının arasında kaldı. Narin ellerine dolanmış sarı saçlarım, bir mahkumum ölüme sarıldığı gibi oradaydı.

Hırçın eller üzerimden çekildi. Boğuk bir ses seçiliyordu odada.

"Yapmayın bayan! " titrek bir kuş gibi evin duvarlarında şakıdı ses. Gözlerimi açtım.

Annemin tırnaklarını kollarına geçirdiği küçük kıza baktım. O kızdı.

"Ona zarar veremezsiniz! Sizi şikayet edeceğim"

Karanlık gecemde beni kurtarmaya gelen meleğim ellerimden tuttu. Annem başı kanlı bir halde yerde yatıyordu. Son gücü ile bağırdı bana.

"Harleen! Buraya gel hemen. "

Meleğimin çekiştirdiği yöne gittim. İçimi tarifsiz bir acı esir almıştı.

"Harleen! "

Bağırışlar çığlıklara dönüştü. Bir rüzgar oldu matem. Tenimizi okşadı meltem.

"Kızım! "

Adımlarımıza vurdu yalvarışlar. Kandan bir iz bıraktık yolumuza. Esarete teslim edildi yalnızlığımız.

Alkışlar sarıyor ruhumun tacizini. Kirlenen her bir yanımdan acı zevk alıyor. Kaybediyorum masumiyetimi. Düşüncelerim şeytana gebe kalıyor.

"Buradan Harleen"

Meleğin peşine takılıyorum. Cehenneme sürüklenmek üzere.

•••

"Nasılsın Harleen? "

Bir anda başlayan ilgi aklımda cevapsız sorular bırakıyordu.

Neon Queen #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin