Bölüm 4 SAVAŞ&BARIŞ

19 2 0
                                    

Savaş sınıfa doğru yürürken Barış ve arkadaşları da onu fark etmişti.
Barış,Savaş'ın en büyük düşmanıydı.Kendince haklı sebepleri de vardı.Ama büyük çoğunluğunu kıskançlık oluştururdu.Barış da en az Savaş kadar yakışıklıydı.Ama o derslerine ve ailesine de önem verirdi.Zaten herkes bunu bilirdi ve bu yüzden Barış'ın kız arkadaşı olmazdı hiçbir zaman...
Ama Savaş'ın aksine her zaman bir arkadaş çevresi olmuştu.En az 5 kişi olurdu her zaman.Fakat kalabalık olmayı bir avantaj olarak kullanmazdı.
Okulda en uzun süredir kavgalı olan ikiliydi onlar.Geceleri okulun her yerine SAVAŞ&BARIŞ yazmıştı birisi.Hala da duruyor o yazılar.
Onların kavgası,7 yaşında başlamıştı tam olarak.Aynı sınıftalardı.Savaş,Barış'a isminin çalıntı olduğunu söylemiş ve kafasına defter fırlatmıştı.Bu basit kavga,ikilinin birbirinden nefret etmesine ve olayların büyümesine sebep olmuştu.Yıllarca,birbirilerinin eşyalarını çalmak,birbirini dövdürmek,sevgilisini çalmak gibi türlü şeyler yapmışlardı birbirlerine...
Fakat bitirici darbeyi Savaş yapmıştı.Onun gireceği tuvalete kamera koyup,fotoğrafları okul duvarlarına asmıştı.Bu iğrenç şeyden sonra sıra Barışdaydı ve fırsat kolluyordu intikam için...

KİM BİLİR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin