Savaş annesinin zoruyla kahvaltısını yaptıktan sonra çantasını alarak okula gitmek için çıktı.Aslında saat 8'de servisi vardı fakat saat 11:49'du o evden çıktığında...
Yaklaşık yarım saat sonra okula girdi.O sırada öğle yemeği vaktiydi ve bütün okul bahçedeydi neredeyse.Savaş okulun kapısından girer girmez şu cümleleri duydu:
-Aa Savaş gelmiş hoşgeldin yaaa.
-kızım ben bu çocuğa hastayım ya off.
Tabii öğretmenler tarafından bu kadar şanslı değildi;
-Savaş!bu kaçıncı geç kalışın yahu !?!
Savaş gayet rahat ve havalı şekilde cevap verdi:
-27 falan oldu hocam.
Savaş hep böyleydi zaten.Ağzına geleni söylerdi her zaman.Karşısındaki kişi kim olursa olsun...
Disipline de gitmezdi hiçbir zaman.Çünkü ne zaman bir hoca onu disipline gönderse yaklaşık 20 tane kız yapmadığına dair ifade veriyordu.Hatta Savaş bir keresinde bir kızla sözlü savaşa girmiş,sonra da kızın ailesi Savaş'ı şikayet etmişlerdi.Bu olayın üzerinden 2 gün geçmeden aile şikayeti geri çekmek zorunda kalmıştı çünkü kızları ne Zaman okula gitse bir tarafı kırık geliyordu.Bunu Savaş'ın yaptığını düşünen aile kamera kayıtlarına bakılmasını istedi.Kameralar da ise aynen şu görülüyordu.Şikayetçi olan kız her teneffüs yaklaşık 7 kız öğrenci tarafından kızlar tuvaletine götürülüyordu.Kızların kim olduğu anlaşılamadığı için aile şikayeti geri çekmek zorunda kalmıştı.Bu yüzden genellikle Savaş'a erkek arkadaşları "Badgirl"eğitmeni derdi.Çünkü ne kadar güzel olursa olsun,ne kadar burnu havada olursa olsun her kızı tavlayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BİLİR!
Ficção GeralBir çocuk ne kadar yakışıklı ve bir o kadar itici olabilir ? Savaş'ın iç dünyasını anlatan hikayemi umarım beğenirsiniz..