Savaş,Barış ve arkadaşlarının yanından geçerken onları duyabiliyordu.
-Ben bu çocuğu bitirmezsem bana da Barış demesinler!
-Ne yapacaksın ki?
-Büyük bir dedikodu yayacağım.
-Ne diyeceksin?
-Şşş sessiz ol galiba bizi dinliyor.
Barış,Hiperkid'in ne olduğunu biliyordu çünkü bunu test etmişti.Savaş tam yanından geçerken fısıldayarak ağır küfürler etmişti ve bunun karşılığında 3tekme ve yaklaşık 20 yumruk yemişti.
Sonunda Savaş sınıfa ulaştı fakat kimse yoktu sınıfta.O da kendi kendine düşünmeye başladı.
-Acaba hiperkid olduğumu mu söyleyecek?
O sırada Fransızca hocası kapıdan geçiyordu ve Savaşı duydu.Fakat Fransa doğumlu olduğundan hiçbirşey anlayamadı.
Bu sırada Panda sınıfa girdi.Panda onun lakabıydı.Hafif kilolu,enerjik bir çocuktu.Gerçek adı da Alp'di.
Panda,Savaş'ın en yakın arkadaşıydı ve bu lakabı ona Savaş vermişti. Panda'nın sınıfa Girmesiyle irkilen Savaş bağırdı:
-Aklım çıktı lan!
-biliyorum ehehe.Dikkat et de altına işeme yine.
Savaş güldü;
-en son 6 yaşımda yaptım ya unut şunu artık Pandacık.
-Ama kabul et çok komikti Savaşcık.
Savaş 6 yaşındayken Panda'nın evinde oyun oynuyorlardı.Savaş çok tuvaleti gelmesine rağmen başkasının evinde tuvaletini yapmazdı.Bir de yarım litre su içmek olayı hızlandırmıştı tabii.En sonunda güreşirlerken Savaş altına kaçırmıştı.Ve Panda gülmekten ölüyordu neredeyse.9 sene boyunca da aklına geldikçe de gülerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BİLİR!
Fiksi UmumBir çocuk ne kadar yakışıklı ve bir o kadar itici olabilir ? Savaş'ın iç dünyasını anlatan hikayemi umarım beğenirsiniz..