7. kapitola

2.4K 235 13
                                    


„Harry! Louisi!" Nickovy radostné výkřiky dolehnou k uším dvou mladých mužů, kteří se právě nejistě rozhlíží po rozlehlém obýváku a hledají člověka, který je sem pozval. Hlasitá hudba vyřvává přes celý dům a byla slyšet i na zahradě venku, když Harry s Louisem přicházeli.

Party uvnitř je už v plném proudu. Lidé se na provizorním tanečním parketu, udělaném v obývacím pokoji, svíjejí do rytmu. Většina z přítomných třímá v ruce skleničku s drinkem, či dokonce rovnou celou flašku alkoholu, ze které sami či ve skupinkách popíjejí. Ve vzduchu visí ona nezaměnitelná vůně trávy. Skrze po sobě se plazící páry při tanci jde vidět i dozadu na sedačku, kde právě skupinka několika lidí sedí u vodní dýmky.

Když Harry s Louisem uslyší svá jména, rozhlédnou se kolem. Harry jako první z nich zaznamená Nicka prodírajícího se davem lidí směrem k nim. Vlastně už je celkem blízko. Znovu zavolá jejich jména a tentokrát upoutá i Louisovu pozornost.

„Harry, Louisi," zopakuje znovu, když stojí u nich a s otevřenou náručí oba objímá. Louise až přespříliš ochotně. „Jsem rád, že jste přišli," zářivě se na ně usměje a oba mohou cítit závan alkoholu a kouře, který z něj táhne. Pravděpodobně už se dobře baví.

„Pojďte se mnou, dám vám pití," pobídne je a oba je vede do kuchyně, při čemž se neustále ohlíží za sebe, aby je náhodou neztratil. Jakmile se ocitnou u baru v kuchyni, Nick odtamtud sebe dvě skleničky s drinky a strčí je oběma mužům do rukou. „Když budete chtít další, jsou vám tady k dispozici," oznámí jim a neodpustí si mrknutí Louisovým směrem. To bruneta akorát tak donutí protočit oči v sloup. Už doma mu bylo jasné, že není dobrý nápad sem jít.

Než se Harry s Louisem nadáli, Nick se propletl mezi několika dívkami a zmizel jim z očí. Když kolem dívek procházel, neodpustil si pár doteků na jich stehnech a zadečcích. Také bylo vidět, jak se širokým úsměvem vypustil z úst několik poznámek, které donutily přítomné dámy se zasmát a flirtovním pohledem Nicka vyprovázet.

„Tak co, půjdeme tančit?!" křikl blízko Louisova ucha Harry.

„Jo, jasně," zazubil se na něj Louis. Na jeden zátah do sebe kopl veškerý obsah své skleničky a prázdnou ji postavil na stůl. Ani si nevšiml, kam se poděla ta Harryho, protože kudrnáč už ji v rukách dávno nedržel. Ale neptal se a raději se nechal za ruku odvést pryč. Přesněji do přeplněného obývacího pokoje, kde se oba připojili k tancujícímu hloučku lidí.

Oba se kroutili do rytmu hudby a občas se o sebe i neúmyslně otřeli, což jim vždy oběma vyloudilo z úst smích. Když už měl Louis příležitost a dostal se na nějakou party či do klubu, vždy toho náležitě využil a bavil se. Nejinak tomu bylo i dnes. Navíc s Harrym po boku měl o zábavu opravdu postaráno. Protancovali spolu několik písniček, dokud se Harry nenaklonil k Louisovu uchu: „Lou, nevadilo by ti, kdybych tě tu na chvíli nechal samotného? Zahlédl jsem tu teď jednoho kámoše. Dlouho jsme se neviděli, chtěl bych si s ním promluvit!"

A tak se stalo, že Louis na několik minut osaměl. Sám se rozešel do kuchyně, kde si vzal do rukou další z předpřipravených drinků a upil z něho. Ležérně se opřel o kuchyňskou linku, kde nakonec drink celý dopil.

Zrovna když se díval po vhodném místě na odložení skleničky, uslyšel u sebe Nickův hlas. „Tady jsi prdelko," zasmál se s opilým podtónem a trochu vrávoravě došel k němu. V rukou třímal dvě skleničky a jednu z nich ihned vrazil Louisovi do ruky. Cinknul si s ní, což bylo gesto, které Louise pobídl k tomu, aby do sebe hodil obsah další skleničky.

„Tak co, bavíš se? Kam zmizel Styles? To tě tu nechal?" zavalil bruneta otázkami, ale ani si nepočkal na odpovědi a pokračoval. „Co kdybychom so zatančili, co říkáš? Když mi věnuješ pár písniček, nezabije tě to, a já budu spokojenej" hlasitě se zasmál a, jako by si byl jistý Louisovou odpovědí, popadl bruneta za ruku a nekompromisně ho táhnul za sebou.

Sotva se ocitli mezi tancujícími, bez otálení si položil dlaně na Louisovy boky, za které si ho přitáhl blíže k sobě a nedovolil mu se odtáhnout. Během divokého tance, který byl třeba k písničce, se Nickovy ruce několikrát vydaly prozkoumat Louisův zadek, za což se jim vždy dostalo pořádného plácnutí a podrážděného mlasknutí. Když to Nickovi nevycházelo takto, začal to zkoušet i jinak. Schválně se svým rozkrokem čas od času otřel o ten Louisův a všemožně se o něj otíral. Provokoval tak dlouho, až z toho sám začal pociťovat počínající tvrdost.

„Nicku..." podrážděně zavrčel Louis, když si uvědomil, co se v Nickových kalhotách děje. Zapřel se rukami o Grimshawovu hruď a chtěl ho od sebe odstrčit, ale Nick se nenechal a s potměšilým úsměvem si jej přitáhl ještě blíže a ještě pevněji jej u sebe držel.

„Copak, honey?" zavrněl mu Nick do ucha, které vzápětí provokativně olízl a opět v rukách zmáčknul brunetův zadek. „Nebraň mi a konečně se mi poddej," řekl svůdně a pokusil se Louise políbit, načež mu ale na tváři přiletěla rázná facka. Plesknutí Louisovy dlaně o Nickovu tvář se sice ztratilo v decibelech řvoucí hudby, ale červený otisk, který Nickovi zůstal, byl jasným důkaz toho, jak moc jej musel Louis uhodit.

„To prostě nedokážeš pochopit, že s tebou nic nechci mít? Jestli si potřebuješ zašukat, najdi si někoho jinýho. Myslím, že je tu spousta lidí, co se ti ochotně nastaví!" naštvaně prskal Louis, zatímco se Nick nevěřícně držel za postiženou tvář. Ovšem když se Louis nasupeně otočil k odchodu a chtěl se začít prodírat mezi lidmi pryč od něj, Nick neváhal a natáhl se po něm. Pevně chytnul do sevření jeho paži a přitáhl si jej blízko ke svému obličeji, aby se mu mohl zpříma dívat do očí. „Tohle si dovolovat nebudeš, je ti to jasný?!" naštvaně mu zavrčel do tváře.

Louis překvapeně zamrkal nad agresivností, která se v Nickově chování náhle odrážela. Trhnutím se pokusil vymanit svou ruku z jeho sevření, ale Nick ještě více zpevnil její sevření, až mu klouby zbělaly a Louis mohl jen hádat, že bude mít zítra na ruce modřinky ve tvaru Nickových otlačených prstů.

„Koukej mě, kurva, pustit, ty debile! Jsi jen jedno velký nadržený hovado!" znovu cukl Louis svou rukou, aby ji vyprostil, ale nepovedlo se. Namísto toho přilétla facka tentokrát jemu. „Nejsem zvyklý, aby mi někdo odmlouval, takže i ty teď budeš držet hubu a půjdeš se mnou!" nekompromisně mu Nick rozkázal, a tak, aby se mu Louis po cestě nevysmekl, jej začal vést pryč z obýváku. Nevšímal si Louisových nadávek, ani jeho pokusů o útěk. Stejně tak si jich nevšímal nikdo okolo. 

The New Days - L.S. (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat