10. kapitola

2.4K 227 14
                                    

„Nicku, nech toho, prosím,..." zlomeně zaprosil Louis a dalším chabým pokusem ze sebe chtěl Nicka setřást. Posledních několik minut nedělal nic jiného. Už se dokonce snížil k tomu, že se snažil Nicka prosit o milost, ale Grimshaw se mu vždy jen vysmál a pokračoval v tom, co dělal, i nadále. Louisovi z každého jeho doteku naskočila husí kůže. Ovšem ne vzrušením, nýbrž odporem. Tak moc mu začínalo být všechno nepříjemné. Stačilo, aby na svém krku ucítil Nickův dech a udělalo se mu špatně z té nechutné blízkosti.

Když pak Nickovy ruce putovali pod jeho košilí a nenechavě zkoumaly každý záhyb jeho trupu, byl zoufalý. Nechtěl, aby se tohle dělo, ale nedokázal to zastavit. Slova nepomáhala, síla nestačila. Kdykoliv se pokusil Nicka uhodit, dostalo se mu bolestivého sevření nebo kousnutí, proto to po chvíli vzdal. Neměl šanci ho přeprat a díky jejich těsnému postoji, kterým byl Louis v podstatě přišpendlen na zadní stranu barového pultu, se ani nemohl pokusit zopakovat své kopnutí, které mu pomohlo v předešlém případě.

„Neplýtvej slovy, honey, za chvíli budeš prosit o něco jiného," zasmál se mu Nick do kůže na krku, než jedním prudkým pohybem strhl z Louisových ramen bílou pracovní košili, kterou již předtím knoflík po knoflíku rozepnul. Pohodil ji na zem a dál se o ni nestaral. Přesunul svou pozornost k Louisovým kalhotám. Odepnul mu pásek, ale namísto toho, aby se odebral dále k zapínání, celý pruh černé kůže vytáhnul z kalhot ven.

Louis na něj koukl s obavami v očích, avšak jeho zmatení bylo během chvíle pryč. Nick mu přitáhl ruce ke dřezu, a i přestože se Louis vehementně bránil a cukal sebou, měl je nakonec obě dvě šikovně páskem přivázané k baterii. Její umístění automaticky stáhlo jeho tělo do předklonu. Veškeré protesty a slovní urážky se setkaly s pouhým výsměchem.

I když Louise zevnitř pohlcovalo zoufalství, snažil se udělat vše pro to, aby se z této prekérní situace dostal. Nemůže přece nechat Nicka, aby dostal to, co chce! Ovšem Grimshaw se ničím nezdržoval. Svými prsty ihned zaútočil na zapínání Louisových kalhot a pak je jedním prudkým trhnutí strhnul dolů i s boxerkami. „Ne, kurva!" zanadával Louis, když na svém pozadí ucítil chladný závan vzduchu.

„Ale jo," zasmál se Nick a s labužnickým výrazem ve tváři ukazováčkem přejížděl po jedné z Louisových půlek. „Věděl jsem, že tu na mě bude čekat skvostný poklad, ale že až takovýto, to jsem neočekával. Vůbec nechápu, jak jsem tuhle prdýlku mohl nechat kolem sebe chodit tolik dní, aniž bych ji okusil."

„Nech si zajít chuť, ty hovado! Nemáš právo tohle udělat!" vřískl naštvaně brunet a trhnul rukama, avšak díky tomu se mu akorát tak jeho vlastní pásek více zařezal do kůže na zápěstích. „Pusť mě!"

„Pustím," ušklíbl se Nick, „ale až si užiju. Kdybys spolupracoval, mohlo to pro tebe být mnohem příjemnější. Ale ty jsi prostě tvrdohlavý a nedáš si říct, takže to budeš muset přetrpět takhle. Možná, jestli se časem umoudříš, tak začnu myslet i na tebe, ale zatím nevypadáš, že by sis chtěl taky užít. Takže..." mlaskl a výmluvně pokrčil rameny. Rychlými pohyby si rozepnul své vlastní kalhoty a stáhnul si je do půlky stehen.

Když Louis otočil hlavu, nemohl si nevšimnout Nickova vzrušeného údu. O okamžik později ucítil na svém vstupu koneček Nickova ukazováčku. „Víš," povrchně si odfrkl Nick, zatímco prstem lehce přejížděl po zvrásněném svěrači, „normálně si dávám tu práci a špiním si na vás prsty, ale ty si to za ty drzosti nezasloužíš. Potřebuješ tvrdě ošukat, aby ses několik dní nemohl pohnout. Aby sis uvědomil, že mě nikdo do koulí kopat nebude."

„Kdybych mohl, tak tě kopnu znovu, ty zkurvysyne," procedil Louis skrz zuby. „Nejradši bych ti toho ptáka urval."

„Až tě budu píchat do té tvé uzounké prdelky, budeš za něj ještě rád. Až z tebe budu vyšukávat duši a ty mě budeš ještě prosit, abych se tě dotkl, abych ti pomohl."

„To sotva," odplivnul si Louis.

„Však uvidíš," zlověstně se ušklíbnul Nick. „A nebude to dlouho trvat." Na to uchopil bruneta za hýždě a prudce mu roztáhnul nohy od sebe, co nejvíce to šlo. Z Louisových rtů unikl nesouhlasný výkřik. Jeho boky byly drceny v hrubém silném sevření a mezi svými půlkami ucítil špičku Nickova penisu, jak se chystá zneužít jeho vstupu. Při nepříjemném očekávání pevně stiskl oční víčka k sobě.

Z rázu ucítil, jak do něj Nick s táhlým výdechem najednou zajel celou svou délkou. Náhlá bolest zachvátila Louisovo tělo. Výkřik se mu vydral ze rtů a do očí se mu nahrnuly slzy. Sám se kousl do své paže, aby nadále utlumil všechny zvuky, které budou opouštět jeho hrdlo. I když se cítil poníženě jako ještě nikdy, nelitoval sám sebe. Z celého srdce si přál, aby na něm Nicku ukojil své potřeby co nejdříve a tohle už konečně skončilo.

Grimshaw nečekal ani chvíli a jeho první příraz byl ihned následován dalšími. Hrubě se strefoval do Louisova nitra a v rukách drtil jeho boky. Sám úlevně hekal a vzrušeně vzdychal. Nevynechal ani několik poznámek na Louisovu těsnost a úzkost.

Brunet měl před očima černo, jak bylo jeho tělo pohlcováno bolestí. Cítil, jak mu po stehnech začíná téct pramínek krve. Kousal sám sebe do ruky, aby se nerozvzlykal, nebo aby nezačal prosit o milost. Po tvářích mu kanuly tiché slzy od bolesti, ale ničím jiným nehodlal Nickovi dělat radost. Zadek měl jako v ohni a nohy jej neposlouchaly. Kdyby tu nebyl ohnutý o dřevěnou hranu baru, asi by se na nich neudržel a spadl by dolů na zem.

Louis byl natolik pohlcený v bolesti, že absolutně nevnímal svět kolem sebe. A Nicka zase naplno ovládalo vzrušení a zvířecí touha, která v něm dřímala. Zajímalo ho jen to, za jak dlouho se mu podaří dosáhnout vrcholu. A tak si ani jeden z nich nevšiml osoby, která se objevila za vchodovými dveřmi. Když se je marně pokusila otevřít, tak aspoň nahlédla dovnitř doufajíc, že tam přeci jen ještě někdo bude. To, co uviděla, jí však zmrazilo krev v žilách. Možná, že nezahlédla celou scénu, ale dokonale si dokázala domyslet, co se tam právě děje.

Neváhala ani vteřinu a rozeběhla se k zadnímu vchodu, kterým vtrhla dovnitř. Rána pěstí, která Nickovi z rázu přistála na tváři, byla tak náhlá, že jej dokonale odzbrojila. Louis příchod někoho dalšího zaznamenal až po chvíli. Ani si nevšiml, kdy přesně od něj ten někdo odtáhl Nicka. První, co zaznamenal, byly četné nadávky dvou mužských hlasů a Nickovy bolestivé výkřiky, když do něj ten druhý bušil pěstmi.


The New Days - L.S. (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat