Chapter 3.

664 10 0
                                    

Cara : Tako mi je drago,vidim da si se upoznala i sa mojim dragim.

Ja : Da jesam,još se sijećam kad sam bila dijete obožavala sam ga,čak sam bila zaljubljena u njega.

Cara : Ah,to je tako simpatično.

Ja : Jako,simpatično.hahah

Cara : Ludo jedna,idem prileći,dođi ta ti pokažem našu sobu.

-Kad su mi se oči priviknule na mrak,bila sam osupnuta kad sam vidjela da njihova soba nije nikakva kraljevska ložnica.Zapravo,u njoj je bio samo ogroman krevet,i još ponešto.Cara se bacila na krevet  i ispružila se duž kreveta.

Cara : Abi,dali bi mi htjela donjeti kavu i kroasan i poručiti Harryu da sam mu ostavila papire u ormariću pokraj vrata.

Ja : Naravno,samo trenutak.

-Otišla sam u kuhinju i ugledala kako Harry nešto traži po ladicama i priča nešto sebi u bradu.

Ja : Sigurno tražite papire,rekla je Cara da su u ormariću pokraj vrata.

Harry: Ta žena je nevjerovatna,stavi na mjesta gdje se nikad ne bih sjetio,hvala ti vidimo se kasnije.

-Odjurio je brzinom munje,samo sam začula udarac zatvaranja vrata.Skuhala sam kavu i stavila kroasan na tanjur i odnjela Cari u sobu.

Cara : Oh,hvala ti.

Ja : Ništa,to mi je posao.

-Kad sam htjela razmaknuti zastore na prozorima,Cara je vrisnula.

Cara : Neeeee!!

Ja : O-o-oprosti.

Cara : Nisi ti kriva,samo ne podnosim svijetlo rano ujutro dovoljna če biti ova svjetiljka.

-U sobi nije bilo sata pa sam bacila pogleda na svoj ručni sat koji je pokazivao da je pola jedanaest.

Ja : Što bih mogle danas raditi?

Cara : Oh stvarno neznam.

Ja : Što kažeš da počnemo s tvojom odječom i cipelama.

Cara : Da,dobra ideja.

-Odvela me je niz hodnik do jedne ogromne sobe,kada je upalila svijetlo to zapravo nije bila soba već garderoba.Ogromna,sve posloženo po smislu.Od oka mogu reci da ima preko 300pari cipela 500 torba i dosta dosta odjeće.

Ja : Ovo,ovo je nešto predivno..

Cara : Pola toga nisam ni kupila,hahhha dobila na poklon od svojih prijatelja dizajnera i s modnih revija koje sam nosila.

Ja : Prekrasno ste građeni.-polaskala sam joj

Cara : Hvala,guzica mi je malo porasla al što se može,godine.Znaš muškarci kažu da im se to sviđa.

Ja : Pa to je seksi,i obje smo prasle u smijeh.

Cara : Sviđaš mi se Abi.Nadam se da češ živjeti s nama.

Ja : To bi bilo odlično pošto ne vozim a kuća mi je bila dosta udaljena od centra,a ne volim se voziti gradskim prijevozom,a i tu je gust promet.Majka i sestre če razumjeti.

Cara : Ovo ne može bit bolje,dođi da ti pokažem tvoju sobu i da osječaj se kao doma.

-Moja soba je odmah nasuprot njihove..Lijepa sobica,bračni krevet,ormar radni stol i neke police na zidu.Ista kao moja stara samo malo veća.

Ja : Sviđa mi se,hvala.

Cara : Imaš tu neku odječu za poglačati pa se vidimo kad budeš gotova.

Ja : Vidimo se.

-Vratila sam se poslije sat vremena i zatekla.....

Confidentalحيث تعيش القصص. اكتشف الآن