Chapter 15.

544 16 2
                                    

-Probudile su me sunčeve zrake koje su dopirale kroz prozor,jako čudno za ovo doba..Još malo pa Božić obožavam ga,NYC je tako živ,ljudi žure da kupe poklone..Kad sam se okrenula Harry-a nije bilo. Ustala sam se misleći da je u wc-u al nije bio ni tamo. Pregledala sam cijelu kuću nije ga bilo,zašto mi se nije javio da ide ili ostavio poruku,ma nema veze. Spremila sam si jaja i kobasice za doručak jer je Haley je dobila par dana slobodno  i upalila Disney channel,ogromno sam dijete iako mi je 21godina. Nakon doručka sam se otuširala i pospremila stan nikad neznam kad će se Cara vratiti jel mi nije ništa javila,pa za svaku slučaj. U razmišljanju me je prekinuo mobitel na ekranu je pisalo CLARK.. Ups totalno sam zaboravila na njega..

ja : Hej,hej! - javila sam mu se sa dozom oduševljenja iako nisam bila ni malo oduševljena

Clark : Pa di si ti mala? Zaboravila si na mene,srami se! 

Ja : Ma što je tebi,imam obaveza preko glave nisam te zaboravila!

Clarka : Umm, dobro što kažeš kava za pola sata, caffe bar "Queen" na križanju 8. I 9. avenije.

- Da baš me je sada našao,pilati a šta da radim nisam ni sama pametna,idem.

Ja : Može meni paše,vidimo se!

Clark : Vidimo se.

- Clark je odličan dečko i mislim sviđa mi se na neki nacin,ali nije to to,za mene je Harry jedini čovjek u mom životu. Možda neću moci naći sreću s njim kako on kaže al sva moja sreća je tu kad sam s njim. Saznat ce te i sami..Pošto nema Care odlučila sam se da joj malo posudim odjeću,mislim i sama mi je rekla da mogu.Odlučila sam se za vunenu "Versace" haljinu malo poviše koljena, crne štrample, crni kaput i čižme preko koljena..Jednostavno i lijepo..Malo sam stavila šminke,kapu na glavu kožne rukavice i krenula..Pogledala sam još malo po stanu i zaključala vrata..May i portir su dobili otkaz zbog onog upada u stan i mogu vam reći malo mi je čudno bez njihovih ozbiljnih pogleda , al sada je Troy ovde, mladi nasmijani i ljubazni portir. Sa smješkom me je pozdravio i pozvao mi taxi..Dok sam se vozila do "Queen"-a posmatrala sam djecu kako veselo šeću s roditeljim..I ja bih jednog dana htjela imati djecu i to s Harry-em ali neznam koliko je to moguće..Možda jednog dana budem popričala s njim o tome..Izašla sam iz taxi-a i uputila se prema caffeu..Clark me čekao kao i uvijek..Priprema pozor krećemo..

Clark : Hej,bejb naručio sam ti vruću čokoladu,znam da je voliš!

-Ma super sad i naručuje umjesto mene.

Ja : Hvala ti,i kako si?

Clark : Nisam baš  najbolje.

Ja : Zašto? Što je bilo?

Clark : Odmah ću ti reći bez okolišanja,jer mrzim okolišati.

-Here we come. Znam što će mi reći i psihički sam se pripremila na ovo jer veza između nas jednostavno ne bih funkcionirala a i sam zna da volim drugoga.

Ja : Da da,pričaj.

Clark : Sigurno znaš da mi se sviđaš,o prvog dana kad sam te ugledao na onoj klupici u parku srce mi je počelo nenormalno kucati. Ljudi kažu da ne postoji ljubav na prvi pogled al ja baš mislim suprotno. Ti si tako opuštena,smirena,pametna prelijepa djevojka, i mislim da te ne zaslužuju svi...

- On je još pričao al ja sam se samo zamislila,što je ovo meni trebalo u životu..Zamišljala sam sebe i Harry-a s dvoje djece Noel i JJ..Da kad bi tako bilo malo sam se nasmješila i vratila u dosadnu stvarnost.

Clark : Ti mene ne slušaš jel tako?

Ja : Ma slušam te,ali ovo između nas jednostavno ne bih funkcioniralo..Ti si dobar dečko i lijep sve to stoji al moje srce je zavolilo nekog drugog i nitko to ne može promijeniti,Clark ne želim te izgubiti kao prijatelja jer osjećam da ti mogu reći sve ali ako ti nemožeš mene gledati kao prijateljicu bojim se da ovdje moramo stati..

Clark : Znao sam,znači ovo je kraj..

Ja : Paa..

Clark : Drago mi je da sam te upoznao,ali ja te nemogu gledat kao prijateljicu i nadam se da češ biti sretna s njim..On je najveći sretnik na ovom svijetu..Zbogom Abi.

- Nisam ništa rekla,ovo je jednostavno moralo ispati ovako moja majka mi je uvijek govori "Bolje spriječiti nego liječiti" i ima pravo..Mobite mi je počeo vibrirati "Harry" : 

Ja : Hallo!

Harry : Gdje si ti?

Ja : Dobar dan i tebi,gdje si ti?

Harry : Abi prestani srati i reci mi gdje si!?

-Kako obožavam ove njegove "TATA" ispade..Da tata jer se upravo ponašao kao svaki drugi tata,ovako je meni bilo i s mojim.

Ja : Tata dolazim kući.

Harry : Da...

-Poklopila sam mu slušalicu..Polako sam oblačila kaput i zaustavila taxi..Vožnja do stana mi nije nikad bila duža. Što je ovo s ovim jebenim prometom u NYC..Nikad neznaš..Pozdravila sam Troy-a i ušla u lift..Kada sam otvorila vrata imala sam što i vidjeti.. Cara i Harry ah znači vratila se, hvala Bogu da sam jutros pospremila..

Ja  : Stigla sam..

-Odjedan put sam se našla u zagrljaju..Njezin miris mi je napunio nosnice. Da falila mi je iako je nije bilo nekoliko dana jako sam se vezala za nju..

Cara : Abii,falila si mi,jako si mi falila!

Ja : I ti meni i ti meni..

-Harry nas je pomatrao i imala sam osjećaj kao da sam im kćer koja se vratila sa putovanja ili sa faksa nakon dugo godina..Iako je bila sretna primjetila sam na Cari da i nije baš najbolje..Sjeli smo u boravak i počela je priča..

Ja : Harry je bio dobar,sve sam imala pod kontrolom.

Cara : Ma nisam ni sumnjala u tebe dušo.

Harry : Ljubavi ovo ti je bio najbolji potez što si je zaposlila..

-Kada je rekao ljubavi mahinalno sam se okrenula prema njemu..

Ja : Hvala vam od srca..

- Tako smo pričali svi skupa još pola sata te nas je Harry napustio rekao je da ne želi sudjelovati u ženskim razgovorima više..Cara me pitala kako mi je s Clarkom i jednostavno sam joj rekla da ne bi išlo..Naravno da je razumjela i savjetovala mi je da se ne upuštam u vezu nikad ako ništa ne osjetim pogotovo leptiriće u trbuhu..Znam znam..

Ja : Cara reci mi što ti je?

Cara : Ništa.šta je tebi odjednom?

Ja : Nemoj mene lagati,zamišljena si nisi prisutna..da ne nabrajam dalje.

Cara : Umorna sam od puta.

Ja : Ne laži mi,molim te!

Cara : Imam rak i preostalo mi je manje od godine dana života,eto.

Ja : MOLIM!!??

Cara : Nemoj moliti nego zaboravi,ako se ja ne sekiram nemoj ni ti.

Ja : Alii,nemoj mi to raditi,ideš na liječenje..

Cara : Nema spasa za mene,ne više.

-Ovo me pogodilo kao metak.Nemogu vjerovati..Zašto Bože? Šok i nevjerica!

ConfidentalOnde histórias criam vida. Descubra agora