Chapter. 4

681 11 2
                                    

- Vratila sam se poslije sat vremena i zatekla Caru i Harry kako razmjenjuju strasti nasred hodnika.Malo sam se posramila i krenula natrag u sobu i taman je Harry otvorio oči i namignu mi.On meni,što bi mu to trebalo značiti,bolje da ništa ne mislim.On je 20 godina stariji od mene i pokraj sebe ima Caru,stvarno si luda Abi moja podsvijest mi je govorila.

Cara : Abi,možeš li doći.

Ja : Evo me.

Cara : Možeš li skuhati ručak meni i Harryu?

Ja : Što želi te jesti?

-Čujem kako je Harry nešto dobacio..

Harry : Ja bih makarone s četiri vrste sira.

Cara : Može,i meni paše.

Ja : Idem se baciti na posao.

-Kad sam otvorila hladnjak unutar je bilo hrane za narednih mjesec dana.Bacila sam se na posao kada me netko zagrlio od zada.

Harry : Kako lijepo mirišeš,tako si neodoljiva.

-Molim o čemu on priča,srce mi ne prestaje kucati od uzbuđenosti a i od straha.

Ja : H-aa-rry molim vas,to je nepotrebno,samo želim dovršit vaš ručak na miru.

Harry : Nemogu si pomoći Abi,preljepa si al neću ti smetat.Svaki dan si ovdje.

Ja : Hvala.

-Ručak je bio gotovo,postavila sam stol za dvoje.I pozvala ih na ručak.

Cara : Tko neče jesti,zašto je samo za dvoje?

Ja : Za vas i Harry-a.

Cara : Abi molim te želim da i ti ručaš s nama.

Ja : Ne želim vas smetati.

Cara : Odbijanje ne dolazi u obzir.

-Stavila sam i za sebe al na drugi kraj stola.

Harry : Mi ne grizemo,slobodno sjedni pokraj mene i nasuprot nje.

Ja : U redu je Harry.

-Harry je sjedio na čelu stola,Cara s njegove desne strane,ja s lijeve.

Cara : Uh,što je ovo ukusno,svaka čast Abi.

Harry : Nemam riječi,Abi.

Ja : Hvala vam,dobar tek.

-Poslije ručka sam pospremila stol,i suđe.Te krenula u svoju sobu ali me Harry zaustavio.

Harry : Oprosti za ono malo prije,neznam što mi se desilo.Ti si mlada preljepa žena a ja već čovjek u godinama.Oprosti još jednom.

Ja : Oprošteno vam je,sve u redu.

-Neznam što se događa s menom,Harry je predivan al je zabranjen za mene,od kada se meni sviđaju stariji,joj nesmije se ovo nastaviti.Al nemogu prestat misliti na ono iz kuhinje.U razmišljanju me je prekinula Cara.

Cara : Abi,molim te pomozi mi.

Ja : Što?

Cara : Nemogu se odlučiti što da odjenem idem na jako bitan sastanak.

Ja : Ne vidim kako bi netko ovdje moga i odlučiti što da odjene,al ja ču vam složit kombinaciju.

Cara : Ti si nevjerovatna,hvala ti.

-Uhh,ovo je tako teško sve je preljepo al sam se odlučila za ledeno plavo "Versace" bluzu,crnu usku "Tom Ford" suknju i crni "Tom Ford" sako, ledeno plave "Louboutin" cipele te crnu "Alexander McQueen" clutch torbicu.

Ja : Gotova sam,nadam se da če vam se svidjeti.

Cara : Da,da i da ovo je dobitna kombinacija,stvarno imate smisla za modu.

Ja : Hvala,hvala.

Cara : Ti si svemoguća Abi,jako sam sretna što te imam.

-Nakon što se sredila,šofer je odpratio do limuzine,iako se ona obožavala voziti taxi-em,al tako bih kasnila na sve sastanke zbog prometa.Sređivala sam Carinu odječu u garderobi kada sam začula zaključavanje vrata.Okrenula sam se i susrela se sa najdivnijim muškarcem na svijetu.

Harry : Nemogu si pomoći,Abi,ne dok si ti u blizini.

-Čula sam kako neprekidno diše,popravlja svoju još kovrčavu kosu.

Ja : Ja neznam što da kažem Harry..

Harry : Nemoj ništa kazati,samo mi dopusti da te imam.

Ja : Ne nemogu,vi imate Caru a ja sam ovdje tek 1 dan i ne želim izgubiti ovaj posao.

Harry : Ako ga želiš zadržati,dat češ mi se.

-Molim,on mene ucjenjuje.Nemogu vjerovati zar se ovo meni događa prvi dan na poslu.Oh Bože,što ču sada ovaj posao mi je bitan jako bitan.

Harry : Ili ču ja reći Cari da si me zavodila dok je ona bila na sastanku,što misliš kome će vjerovati?

Ja : Baš me briga,učinite što hoćete al meni je posao bitan,tvoja sam.

Harry : .......

ConfidentalWhere stories live. Discover now