Chapter 19.

753 44 6
                                    

- Moj Harry me zna stvarno iznenaditi. Sjećam se kada je govorio da je izvrstan kuhar te nakon dva sata spremio sendvic. Strah me je ove večere iako ja vjerujem u njega i u njegove kulinarske sposobnosti. Moja najveća dilema je što obući? On je gol pa mogla bih i ja. Znam da ne očekuje to, ali zašto ga ne iznenaditi malo. Otišla sam se otuširati, nabacila svoj najdraži parfem Paco Rabanne "Lady Million" i malo šminke te jarko crvene usne.. Preko sebe sam obukla prozirni crni, svileni ogrtač. Pogledala sam se u ogledalo. I nije tako loše, po prvi puta se sviđam sama sebi. Skoro je pola osam još sam se jednom pogledala i uputila za stol. Kada sam ušla u kuhinju Harry nije mogao skinuti pogled s mene.

Harry : Opa maco, nemam riječi. Pratiš moje modne trendove. Što mane odjeće to bolje. Svaka čašt.

Ja : Naravno, oduvijek si mi bio uzor.

Harry :  To mi je drago čuti a sada sjedni za stol.

Ja : Na zapovijed,

- Harry mi se približio i utisnuo vlažni poljubac na usta. Okrenula sam se i otišla sjesti za stol. Nakon nekoliko minuta i on mi se pridružio. Večera je imala nekoliko sljedova. Moj Harry se jako potrudio i mogu reći da je jako ukusno. Juha za predjelo, nekakvo meso za glavno jelo.. A za desert je rekao da je iznenađenje. Harry je iz džepa izvadio nekakvu kuvertu s kartama za njihov nadolazeći koncert u MSG.

Harry : Nije bogzna šta.

- Glasno sam viknula, skočila sa stolice i obavila mu ruke oko vrata.

Ja : Hvala ti ljubavi, tvoje malo meni znači mnogo.. Nisi me mogao više iznenaditi.

Harry :  Ti si najskromnije biće na ovoj planeti, i zbog toga te najviše cijenim. Koliko god imala u životu male stvari te čine najsretnijom osobom. Kao da sam znao da postoji netko kao ti na ovoj planeti kada sam pisao pjesmu "Little things".

Ja : Nemoj, zacrvenit ću se.

Harry : I´m in love with you and all your little things.

- Približila sam mu se još malo, i raširila noge preko njega. Malo je bilo neugodno ali sam se namjestila baš kako bi nam pasalo. Osjetila sam ga na sebi. Sama moja pojava u njegovoj blizini i bio je moj. Zar sam tako djelovala na njega baš kako je on na mene djelovao u početku.? Mogao je osjetiti na svojem vratu moju toplinu. Ostavljala sam mu poljubce i polako sam se spuštala dole. Pogledala sam ga u one duboke zelene oči. U njima se moglo sve vidjeti, u njima se nalazio cijeli moj svijet.

Ja : Drago mi je što si došao.

- Nije mi mogao ni odgovoriti. Oči su mu bile pune požude. Spuštao je svoju ruku niz moja leđa. Al ja kao ja sam se htjela malo poigrati s njime.

Ja :  A ne, ne a gdje je moj desert?

Harry : Mhm, nemoj mi to raditi, Ne sada.

Ja  : Ali ja hoću desert.

- Krenula sam se dignuti s njega ali on me je samo vratio nazad. Nema moje igre. Popustit ću mu jer ga želim isto onoliko koliko i on mene želi.

Harry : Želim te odmah i sad, tu na ovom stolu. 

- Malo sam se stresla kada sam osjetila njegovo ruku na mojim bedrima. Gorjela sam. Prstma je šetao do moje... Bila sam vlažna kao nikada do sad. Druga ruka mu je kliznula pod ogrtač i samo ga skinula. Prešao je na moje grudi te ih jako stiskao. Ja više nisam znala gdje sam. Ali ja mu nisam ostala dužna. Skinula sam mu onu pregaču i rukom prešla na njegov penis. Neznam kako al sam se odmah našla na stolu za jelo, sasvim gola. Harry me je lizao, gurao jezik i tako sam prvi puta svršila. Podigao mi je noge i nabio mi ga je snažno. Zavrištala sam od boli.

Ja : H-aaa-rry lakše malo.

- Nije se obazirao na moje riječi, samo je nastavio. Nabiovao mi ga je tao jako, ali je usporio malo.. Ulazio je cijelu vječnost u mene nikako da stane. Polako me je jebao, bio je nježan a ruke su mu bile na mojim grudima dok mi je ostavljao poljupce po vratu. Kada je opet počeo povećavati tempo, nisam više izdržala, počela sam jecati, vištati. Totalno sam zaboravila na zaštitu. Nisam mislila na posljedice iako pijem pilule nisu sigurne u većini slučajeva. Svršili smo zajedno, u veličanstvenoj ekstazi i jako bučno. Uživala sam stvarno jesam.

Harry : Ovo je bilo..

Ja : Jebeno, neopisivo dobro.

- Poredili smo mali nered iza sebe i prebacili se u dnevnu sobu. Mislim da je vrijeme da ga pitam što misli o djeci. Znam da mu se neće ideja svidjeti ali vrijedi pokušati. 

Ja : Znaš u zadnje vrijeme često nešto mislim, i nikako da te upitam.

Harry : Hajde dušo slobodno pitaj.

Ja : Pa ovaj, nemoj molim te naglo reagirati,

Harry : Neču.

Ja : Obečavaš?

Harry : Obečavam.

Ja : Pa ovako, što misliš o djeci?

Harry : Jedna anđeoska svorenja, koja kasnije postaju razmažena derišta. Ne u svakom slučaju al u većini da. Zašto pitaš?

- Razmažena derišta? Vidim nema neko mišljenje o djeci.

Ja : Voliš li ih? Da li ti je žao što ih nemaš?

Harry  : Da obožavam ta mala slatka stvorenja, i žao mi je što ih nemam. Znaš uvijek sam mislio kako ču ih odgajati, gledati kako odrastaju. Igrati se s njima učiti ih životu.

- Suze su mi se skupile u kutovima očiju. Stvarno bi bio odličan tata. I sad sam sigurna da želim djecu s njime.

Harry  : Ma jeli ja to vidim suze?

Ja : Samo malo, raznježio si me. Bio bih odličan otac i uzor svojoj djeci.

Harry : Hvala ti. A da li si ti razmišljala želiš li imati djecu?

Ja : Da jednog dana, sa čovjekom kojeg volim, za kojeg bih dala svoj život i koji me usreći svaki put kad me pogleda ili mi pokloni osmjeh.

- Na licu mu se dalo pročitati da je malo iznenađen, zbunjen. Da mi je samo znati što sad misli.

Harry : To ti misliš na mene?

- Oh da itekako mislim na tebe, ali opet ću te malo zezati..

Ja : Na tebe? Pa ti si star za imati djecu. Znaš voljela bih da je netko mlađi.

- Bio je razočaran, vidjela sam to.

Harry : Ja sam mislio..

Ja : Što si mislio?

Harry : Pa da želiš da ja budem otac tvojoj djeci, znaš ti si ta koja me čini sretnim svaki put kad me pogledaš, pošalješ mi poruku, poljubiš me il me nazoveš.

- Budalica moja tužna. On je moje sve, moje sunce i mjesec, nebo i zvijezde. I želim da mi on odgaja djecu da im bude uzor. Da se s njim budim, da se svađamo, i volimo..

Ja : Samo da znaš, jedina mi je želja da mi ti Styles budeš otac moje djece, to jest naše djece.

- Na licu mu se pojavio ogroman smješak i malo pokazao njegove bore oko očiju. Ovaj čovjek je neopisivo lijep i nadam se da će i naša djeca biti lijepa, mislim imaju na koga...

Harry : Ovo mi je definitivno najljepša večer u mom životu, ikada.

,

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 12, 2014 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

ConfidentalOnde histórias criam vida. Descubra agora