Chapter 18.

443 20 5
                                    

- Moje lice je poprimilo sve boje ovoga svijeta. Ovo je nevjerojatno, zar joj toliko značim? 

Ja : Neznam što da ti kažem na ovo, al nemogu prihvatiti.

Cara : Ne, ne dolazi u obzir. Ja nemogu prihvatiti činjenicu da me odbiješ.

- Moja majka i Harry su nas gledali začuđeno. Bili su toliko nestrpljivi..

Harry : I pobogu što je?

Cara : Kao što vidite ona nemože doć do rijeći.. Ostavila sam joj u nasljedstvo sve moje nekretnine i što dolazi s njima. Jednostavno rečeno svo moje bogastvo.

- Kada je to rekla, tek sam onda shvatila da je ovo zbilja, da se ovo meni dešava. Na Harry-evom licu nije bilo ni tračak iznenađenja kao da je znao. A moja majka i sestre su vidno šokirane. Sretna sam jedino što ću onda njima osigurati lijepu budućnost.

Harry : Pa to je sjajno, ona nam je kao kćerka koju nemamo.

- Kao kćerka? Da Harry, pogledala sam ga pogledom ubit ću te.. a on se samo nasmijao.

Liz : Mogu li te vas nešto upitati?

Cara : Da, naravno.

Liz : Po čemu je moja kćerka tako posebna, znam da je anđeo na zemlji ali vi je ne poznate tako dobro?

Cara : Da to ste dobro rekli. Anđeo na zemlji koji se jednom rodi. Ja čitam jako dobro ljude, i ona je posebna. I isto tako znam da će jednu osobu meni jako dragu učiniti sretnim.

- Mislila je na Harry-a. Znam da zna. I iskreno me nije više briga. Samo neznam da li ona čeka da joj ja priznam i ovako pokušava izvuči nešto iz mene ili.. Stvarno nisam pametna.

Ja : Hvala vam svima puno, hvala vam na najlijepšem Božiču ikada.

Svi : Nema na čemu.

Poslije tjedan dana :

- Nije se ništa značajno dešavalo u ovih tjedan dana. Bila sam na sudu da Cara sve prepiše na mene. Puno sam vremena provodila s njom. Ne zbog svega ovoga nego jednostavno imala sam potrebu. Harry je otišao u London imaju nekakve planove s One Direction-om i fali mi. Jako mi fali. Jučer sam bila s Carom u Los Angelesu kod doktora, i nažalost nije dobro. Stanje joj se pogoršalo i više ni sami nisu sigurni kada je dan. Ona nije jako iznenađena ali ja još nemogu vjerovati. Šetali smo ulicama malog gradića Calabasasa u kojem je smješten sanatorij u kojem živi Cari-na majka.

Cara : Želim je posjetiti po zadnji put.

Ja : Hajmo onda.

Cara : Oprosti Abi, ali želim sama.

Ja : Ne uredu je. Ja ću biti u obližnjem kafeu.. Samo me zvrcni.

- Sjela sam na terasu obližnjeg kafea i naručila milkshake od jagode. Nekako mi je pasao. Ode je jako vruće a početak Januara je. Pogledavam okolo i dhvatim ovo mjesto je elitno. Sve neke vile.. I ja ovdje imam vilu. Kao sada spadam u taj nekakav jet-set ali ne želim.. Znam da me nikakve ove kuće , vile , i novci neće promijeniti. U mom razmišljanju me je prekinuo mobitel. Beba moja.

Ja : Jako mi fališ, ljubavi.

Harry : I ti meni srećo. Šta ima? 

Ja : Evo me u Calabasasu pijem milkshake i čekam Caru. I by the way zašto ti ne spavaš. U Londonu je zora koliko me pamćenje služi.

Harry : Gdje je ona? Je pametna moja sada sam došao doma ja i dečki smo slavili do kasno u noć.

Ja : Išla je posjeiti majku. Lijepo lijepo.. Samo ti pij.

Harry : Da samo znaš što bi ti sada radio.. Onako bi te jebo dok ne crknem.

Ja : Da Harry, samo je problem u tome što bi ti odma crknuo.

- Obožavam mu ovo raditi. Volim provocirati ovoga čovjeka znajući da je daleko. I da mu je gorka želja imati me sada a nemože.

Harry : Abs nemoj mi ovo raditi. Znaš da ne bih.

Ja : To ti misliš, hajde pod hladni tuš i gotova stvar ja sam moram ić. 

- Poklopila sam mu slušalicu. Želim uživati u predivnom danu. Još neko vrijeme sam sjedila ali me Cara zvala da je gotova i da dođem po nju. Skupila sam stvari platila milkshake i odjurila. Čekala me ja na istom mjestu gdje me je ostavila.

Cara : Promjena plana, ja još moram koji dan ostati ovdje. Redatelj filma nije zadvoljan nekim scenama.

Ja : Nema problema, ja ću ostat s tobom. Naravno ako želiš.

Cara : Ne, idi nazad u New York moraš obaviti neke stvari a i Harry dolazi.

- Zar ga je morala spomenuti. Da sad sam stopostotno sigurna da želi priznanje od mene. Ali neće ga dobiti. Ne mogu joj ništa reći dok ne popričam s Harry-em.

Ja : Da obaviti ću. Samo mi napiši spisak.

Cara : Budi bez brige. Ja neznam kada ću se vratiti. Molim te ostavi me ispred hotela. Imaš rezerviran let za dva sata. Avion poljeće s LAX-a.

Ja : Hvala ti puno.

- Vožnja je protekla u tišini. Ali nekakvoj ugodnoj tišini. Brzo smo stgle u hotel. Spakirala sam par stvari što mi je ostalo i pozdravila se s Carom.

Cara : Sretan put, dušice javi kad sletiš.

Ja : Hoću, čujemo se.

- Vozač hotela me je odvezao na aerodrom, chekirala sam se i uputila u avion. Sjela sam na svoje mjesto pokraj prozora. Svijet je tako malen. Predivan. Nekada sam jako zahvalna što živim u ovom dobu. Iako ima puno nesreće, tuge, siromaštva ja sam sretna sa svime što imam i što nikada nisam imala. Snovi su mi se ostvarili. Zato nikada ne posustajte u onome što želite, ako možete sanjati možete to i uraditi samo trebate biti uporni. Nakon par sati sletila sam na JFK. Koja promjena. Ovdje vlada opći haos. Snjeg, zima, led. Zaustavila sam taxi i dala mu adresu stana. Na ulazu me je dočekao Troy te mi je pomogao odnjeti prtljagu gore. Momak je jako simpatičan, mislila sam na početku da je to samo da se uliže u guzicu ali ispostavilo se da nije. Usla sam u stan. On mi je stavio stvai u sobu a ja sam odjurila u kuhinju. Gladna sam ko vuk. Spremila sam si tost i jogurt te zalegla na kauč. Jedanaest sati navečer, zaspala sam. Okrenula sam se i našla na krevetu. Kako je to moguće. Harry? Ustala sam brzinom munje i odjurila u dnevnu sobu, nema ga. Ušla sam u radnu sobu i ugledala kovrče. Ah tu je. Tako mi je falio. Bio mi je okrenut s leđa te sam mu skočila na ramena i zagrlila ga.

Harry : Budalice moja, tako si mi falila.

- Okrenuo se i stavio me u zagrljaj. Grlio me je tako jako dok sam ja plakala. Plakala sam od sreće. Nisam ga dugo vidila. Odmakao me je iz zagrljaj, te mi je svojim rukama uhvatio lice i vrhovima prstiju brisao mi suze.

Harry : Već sam ti rekao, nemoj plakati. Tu sam s tobom.

Ja : Znam da jesi, zato i plaćem.

Harry : Hajde idemo u dnevnu. Ispričat češ mi što se izdogađalo dok me nije bilo.

Ja : Idemo.

- Zagrljeni smo šetali do dnevne. On je sjeo na kauč ja na njega. Pričali smo do kasno u noć i ja sam zaspala na njemu. Jutro kao i svako drugo. Imala sam puno posla danas. Harry je otišao s menađmentom ugovoriti koncert u MSG, jedva čekam nakon toliko godina opet zajedno. To će biti spetakl. Sati su prolazili kao godine. A još imam dosta toga za obaviti. Nakon nekoliko sati sam završila i zadnju papirologiju zaustavila taxi i pošla doma. Kada sam ušla u stan sve je mirisalo na hranu. Tko kuha? Premda je Haley još na godišnjem odmoru. Ušla sam u kuhinju i ni više ni manje zatekla golog Harry sa pregačom kako kuha. Umrla sam od smijeha.

Harry : Samo se ti smije, ali priznaj nikad nisi vidjela zgodnijeg golog kuhara.

Ja : Presmješan si, a i upravi nisam vidjela zgodnijeg golog kuhara. I što spremaš?

Harry : Iznenađenje, a ti sad trk i spremi se u pola osam je večera.

ConfidentalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora