- Sara , trezestete trebuie sa mergi la şcoala , trezestete!
- Imediat , mama ! spun eu somnoroasa.Scuze,am uitat sa ma prezint.Eu ma numesc Sara Smith , am 17 ani , parul blond si ochii verzi .Am un frate Justin si recunosc este enervant dar il iubesc.
Ne intelegem de minune.Ma îmbrac cu:
După ce ma îmbrac , ma machez .Folosesc un fond de ten , putin rimel si un blash.
.............Cobor, iar in bucătari îi gasesc pe ai mei si pe Justin mancand.
- Buna dimineața !spun eu atrăgând atenția ,iar mama ma pofteste la mare.
După ce terminam de mâncat eu si Justin mergem la masina.De abia astept sa împlinesc 18 ani pentru a îmi lua permisul de conducere.
Am ajuns iar in fata scolii ma asteptau Jennifer si Abby , cele mai bune prietene ale mele.
-Buna fetelor! Ce mai faceți?spun eu.
- Buna!spun fetele la unison.Din fericire am prima oră cu Jennifer.
Orele eu trecut repede iar , eu si Jennifer ne îndreptăm spre cantină.
Merg si îmi comand o salată , un mar si un fresh de portocalie.Mă îndrept spre masa fetelor , dar sau parte cineva si toate mâncarea este pe mine si pe cel pe care am dat.
-Scuze...spunem amândoi în acelas timp , iar când îmi ridic privirea nu îmi vina sa cred , este chiar Liam din 1D.
Când fetele din cantină l-au vazut au alergat spre el si au inceput de tipa si sa ceară autografe.Eu am plecat la masa unde Jennifer si Abby ma asteptau .
Eu o rog pe Jennifer sa vina cu mina sa ma schimb si din fericire am avut o pereche de blugi si un tricou in dulap.Ultima oră atrecut repede iar acum ma îndrept cu fetele spre masina lui Justin.
Am ajuns acasa si ma duc la mama.
- Mamă , ma gândeam daca Jennifer si Abby pot ramane in seara asta la noi?
-Sigur dragă mea.
O iau in vreti si ma duc sa le spun fetelor ca pot ramane.După ce ne-am facut un duş si ne-am îmbrăcat in ceva mai lejer am coborât sa ne luam ceva de rontait.
Toata noaptea am vorbit despre băieți, am ascultat muzica , ne-am batut cu perne.La final toate am adormit pe unde am apucat.Ma-m trzit la 5 dimineața din cauza cu nu aveam somn cu toate ca am dormit doar o ora.Ma duc la bucătărie si il gasesc pe Justin.
- Ce faci aici??
- Nu am somn.Tu ?
- La fel.Îmi i-au un pahar cu apa si urc in camera mea.Mai stau pe telefon câteva minute si somnul isi face aparitia.
......................
Sper sa va placa
Scuzati-ma pt greseli...pwp
😇😇😇