Am coborât jos . Nu era nimeni si m-am gandit ca in aceasta dimineata sa fac eu micul de jun.
M-am apucat si peste o ora am terminat."Mama Sarei"
Ma trezesc de un miros apetisant de cafea imi iau halatul si in bucătărie era Sara care a facut micul de jun.
Ii vad si pe băieți cum coboară si după ei fetele.*-Wow Sara ai facut micul de jun .spun toti la un loc.
S-au asezat si am inceput cu toții sa mâncăm.
-Delicios .iubiti imi spune Liam landuma in brate si pupanduma pe obraz.
-Multumesc .
Si la fel si cei lenți au ramas foarte surprinzi ca pot sa fac în mic de bun asa de delicios cu toate ca am mai gătit.
La final Niall vine la mine.
-Hei Sara sa stii ca faci mancare buna.
-Marci .Niall.Ii spun eu.Băieții ne-a zis sa ne pregătim pentru ca mergem in parcul acvatic.
Nr-am facut bagajele si am coborât .
Eu mi-am pus lucrurile de care aveam nevoie intr-un rucsac la fel si ceilalti.Am urcat in masina cu noua locuri.
Am avut ceva de mers pentru ca parcul acvatic era la iesirea din orasi.Imediat ce am ajuns ne-am îmbrăcat in costumele de baie .
Ne-am dat in toate topoganele si am inotat in toate piscinile .
A fost tare dar a trebuit sa plecăm la 6.Am ajuns acasa ne-am facut fiecare cate un dus si ne-am întâlnit in camera mea pentru ca am vrut sa ne uităm la un film .
Ne vom uita la un film de groaza.
........
La unele secvente fetele ii lua pe băieți în brațe chiar si Louis care ținea floricele s-a speriat si a aruncat castronul iar noi am inceput sa râdem cu pofta.Filmul s-a terminat si noi am adormit înafara de Louis.
"Louis"
Toți au adormit. Acum eu ce o sa fac.
Cred ca o sa mănânc ceva .
Deschid frigiderul si imi iau o felie de pizza . Ma duc la mine in camera si adorm instantaneu.Ma trezesc si ma duc la bucătărie .
Pe frigider era lipit un bilet probabil ca de la mama si tata .
Si chiar am avut dreptate ."Draga noi am plecat la hotelul de pe plaja pentru renovari .Sa aveti grija de voi.Te pup draga mea si te iubesc.
Cu drag mama si tatăl tau iubiti."Le-am spus si lor si am hotărât ca azi sa stam acasa.
Am stat toata ziua cu Liam ne-am sărutat ombratisat cel mai important am stat împreună.
Ne-am culcat tarziu si ne-am trezit devreme.
................................
Fata si acest capitol Sper sa va placa.
☺☺😊😊😀😀😁😁😂😂😃😃😄😄😅😅😆😆😇😇😉😉😍😍😛😛😜😜😗😗😙😙😘😘😚😚😎😎😌😌😏😏