Ne-am culcat târziu cu ne-am trezit devreme.
Nu stiu cum m-am trezit in camera mea cu Liam langa mine probabil el ma adus.
I-am strâns in brate si am coborât jos unde era Justin.
-Hey Justin!Ce faci?
-Buna surioara .Bine tu? M-am gandit sa vin in vizita.
-Bine.Hei ce miroase a ars.
-Nu clatita. Am uitat.si Justin se duce si opreste aragazul.-Salut frate.spun băieții când il vad pe Justin.
Am mâncat clătite . De data asta au fost putin cam arse.Ne -am îmbrăcat si Justin a zis sa mergem la mall ca face el cinste.
Ne-am urcat in masina cu noua locuri si am pornit.Justin a condus.
Am ajuns si am fost sa ne luam ceva de băut.
Eu in fresh de rodii la fel si fetele iar băieții freshuri de pepene .In mall nu am făcut nimic interesant doar ne-am uitat la film si am mancat ceva .
Am ajuns acasa si eu m-am dus cu fetele la mine in camera.
Primul lucru pe care lan facut ' am stat pe telefon."Niall"
Vad ca fetele se duc sus .
-Hei băieți vreti sa le facem farse fetelor.spun eu .
-Sigur dar ce farse.?.
-Nu stiu .
-Stiu eu fiecare băiat sa stea langa o data de dimineata dar eu o sa stau cu Sara tu Liam o sa stau cu Jenn iar Louis cu Abby.spune Harry.
-Si eu .spun atrăgând atenția.
-Tu o sa intri la Abby in camera si o sa te cerți cu Louis apoi o sa iesiti din camera si când fetele o sa ne vadă o sa fim bătuți dar nu la propriu o sa ne machem .
-Ce idee.Este 5 dimineata iar noi mergem in camera la fete adică băieții eu o sa stau singur.*
"Sara"
Ma trezesc si il vad pe Harry in loc de Liam. Oare ce s-s intamplat aseară.
-Harry Harry.tip la el si il zgaltai.
-Ce s frumoaso.imi răspunde el .
Eu in cerc sa plec dar ma trage si imi spune sa mai stau putin.'Jenn"
Ma trezesc il vad pe Liam langa mine.
Il trezesc si imi spune"iubito".
Ce s-a intamplat."Abby"
Ma trezesc si il vad pe Louis langa mine ma dori si vad din pat.El se trezeste si ma ajuta sa ma ridic si imi mai spune si iubita.
Am inebunit s-au am viziuni.
Il vad pe Niall cum intra in camera si il trage pe Louis afara din camera .
Se aude nu mai tipare.*Ma brac si deschid usa si le vad si pe fete coborâm jos si ii vedem pe băieți bătuți.
-Ce s-a intamplat ?spun eu socata cu fetele la un loc.
-Ce s-a i tâmplar aseară ?intreaba Abby .
-Nu mai stiti ca ne-am invatat cu toti.
-Ce?zic eu cu Jenn la un unison.
Peste un sfert de ora băieții se duc in bucătărie si bine cu un tort la noi.
-Surpriza
-Ce? spun eu cu fetele.
-A fost o farsă. Si noi ii alergam pe băieți.:::::::::::::::::::::::::::::::😂😂😂
Gata si acest capitol Sper sa vă placa.
Pwp☺😊😀😁😂😃😄😅😇😉😘😘😘😘