Ne-am trezit si am coborât jos .In bucătărie era doar Justin.
-Buna dimineata ,somnoroaselor!
- Buna dimineața .răspundem toate trei la unison.
- Unde sunt mama si tata ?
- Păi , au plecat in Londra cu serviciul iar casa este a noastra două luni.Am urcat si ne-am îmbrăcat.
Eu:
Jenn:Abby:
- Fetelor eu zic sa mergem la mall ! zic eu pe un ton ridicat.
- Ok.spune Jenn.Il rugam pe Justin sa ne duce el cu masina .După 15 minute Justin accepta.
Am ajuns si fetele spun sa mrgem Starbuck's.Eu îmi iau un fresh de capsuni , Jenn de portocale iar , Abby de struguri.
După doua ore de probat haine am ajuns acasa.Eu mi-am luat o pereche de tenesi albi si un tricou alb cu buric , Jenn o rochie neagră si Abby o geanta si o pereche de pantaloni scurți.
-Fetelor am primit un mesaj de la un anonim.
-Ce mesaj a trimis?
-Ne-a invitat la o petrecere nu a zis cine e dar a zis adresa.
-Deci mergem?
-Eu zic sa mergem.
-La ce ora e?
-La 8:00.
-Hai sa ne pregătim.Mai avem doar doua ore.
-Păi hai.
-Hai.Ne-am pregătit si am coborât.Justin era surprulins când ne-a vazut.
Eu ma-m îmbracat :Jenn:
Abby
-Unde mergeți de sunteți asa gătite ?
-La o petrecere.Si ma gândeam daca ai vrea sa ne duci tu cu masina.spun eu cu o data de cățeluș.
-Sigur!spune Justin .Am plecat după 30 de minute am ajuns.Când am coborât din masina o casa cu trei etaje si foarte frumoasa.
Toate am rămas masca.Ciocan la usa si când vad cine e rămân masca.Era chiar Niall din 1D.
-Poftiți spune Niall care se holba la noi.
Intrăm si ne pofteste în salon.Acolo era foarte mulți adolescenți si chiar si vedete.
Când Liam ne-a vazut a venit si ne-a întâmpinat.
Harry a venit si al la noi si am decat cunostinta cu cei din trupa cu toate ca noi ii stiam.
Harry se uita isisten la Jennifer , Liam la mine si Niall la Abby.Petrecerea era pe sfarsite iar când să plecăm Liam m-a tras de mâna si mi-a spus sa nu placam. Le-am întrebat pe fete daca sunt deacord si ele au fost deci am rămas.
Am vorbit cu băieții si chiar sunt de treabă.
-Băieți chiar sunteți de treabă.spun eu zâmbind.
-Păi cum sa nu fim.spune Harry cu un glas ragusit,iar toți am inceput sa râdem.
Am observat cum Liam de uita la mine.Nu cu o privire urâtă si din contră cu una frumoasă.Niall ne-a dus cu masina acasa.
Când am ajuns Justin ne aștepta in bucătărie.
-Buna .spun eu cu un glas pitigaiat.
-Buna.Ați venit cam tarziu.
-Stiu .Scuze.
-Nu e nimic.spune Justin râzând.
Ne ducem sus ne demache ne facem un duş si ne imbracam in pijamale.A doua zi ne-am trezit pe la 12 :00 .
Ne-am îmbracat si am coborât.
In bucătărie ne astepta Justin cu un mic de jun special .Clătite,iubesc clatitele.Arata atât de bine pentru un băiat.Chiar foarte bine si era si foarte delicioase.
Am urcat si ne-am luat gențile si am coborât .
Justin s-a oferit sa ne duca el in oras dar i-am zis ca luam un taxi.A venit taxiul am urca si am zis adresa.Azi mergem la băieți.
Când am ajuns băieții erau pregatiti sa plece dar când au vazut ca am venit ne-a invitat sa mergem cu ei.
Noi am acceptat.
Am ajuns la studioul lor.Jennifer era foarte foarte surprindă ca in sfarsit a venit la studioul unde cântau 1D.
Mereu zicea"Wow chiar sunt la studioul unde canta 1D. Chiar sunt.Wow. Chiar sunt.Yeeeeeeees.
Era foarte obositoare.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Gata si acest capitol
Pwp
Scuze pentru greseli♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤