24

12 4 0
                                    

Am ajuns acasa si noi am mâncat.Pe drum am clarificat totul cu Liam si noi ne.am dat unul altuia cate. o sansa.
Vreau sa urc în camera mea dar soneria telefonului meu ma întrerupe.Era un număr necunoscut.
-Buna seara.Sunteți Sara Smith?
-Da.De ce?
-Am o veste rea.Părinți dumneavoastra au suferit un acident ,acum se afla La spitalul central din Miami.
Cand aud aceste cuvinte scap telefonul si incep sa plâng.Toți cum spre mine si ma intreaba ce sa intamplat ,dar eu nu am puterea sa vorbesc.După cinci minute fetele reusesc sa ma calmeze si la explic totul.

După 4 ore....

Sunt la aeroport cu prietenii mai asteptând avionul .Eu inca plâng.
După trei ore ajungem si eu insfarsit m.am potolit.Cum o sa mai trăiesc fara ei?
După 10 minute ajungem si la spital.
(Nu o sa mai scriu ce s.a intamplat😟)

După  cinci zile...

Ma trezesc din cauza razelor de soare,care mi se par reci.
După ce imi fac rutina de dimineata si   ma îmbrac.Ma macheaj putin încât sa nu mi se mai vadă cearcanele.
Cobor si un miros dulce ma atrage spre bucătărie. Era Liam care pregătea micul de jun .Făcea clătite ,preferatele mele.
.......
După ce mâncăm Harry si Jenn au venit cu ideea sa mergem la mall. Noi am fost de acord.După ce ne pregătim cu toții ne urcam in masina si pornim.

Am ajuns si am hotărât sa mergem sa vedem un film"Fifty Shades of Grey"

DUPĂ FILM...

A fost super filmul.
Niall ne propune sa mergem sa mâncăm ceva si noi am acceptat.Adevarul e ca imi era foarte foame.
După inca doua ore la mall am ajuns acasa.

Eram foarte obosoata asa ca nu am mai stat jos si am urcat la mine  in camera.

Imi fac un dus fierbinte si ma îmbrac in pijamalele mele pufoase.

Cand ies de la baie Liam era in pat si se uita la televizor.

-Nu te superi daca in seara asta dorm cu tine nu?ma intreaba el cu o voce amuzantă.
-Ba da.spun eu foarte serioasa.
- Asa, atunci plec.spune el supărat.
-Ce ai?Normal ca poti.Nu pot sa cred ca mai crezut...
-Nici eu nu pot sa cred ca te.am crezut.

Ma pun in pat si adorm fara sa imi dau seama.

..................
Acesta este nextul sper sa va placa.Da stiu ca e cam trist😰😳😳
Sper sa nu va supărați pe mine ca nu am mai postat dar nu am mai avut timp si nici imaginatie.
Va poop😘😘😘

Povestea mea✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum